2020 Kawasaki ZX-6R mı,2020 Yamaha R6 mı?

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
bu arada evet arkadaşlarda izlemiş bende ilk çıktığında izlemiştim yeni kasa zx6r son hızı berbat.aslında yeni çıkan 600cc sınıfındaki bütün motor segmentinde bir yavaşlama var kawasakide.650r hayranıydım halada öle ama o tipe o gidiş gerçekten facia.200e gelene kadar yol bitiyor.eski er6lar daha iyi.r6 zaten dedğiniz gibi daha pro bir makine daha rahatsız daha pist yarış odaklı.ama 600cc yarış motoru almak isteyen adamda bunları arar zaten.yarış motorundan konfor ve kullanış kolaylığı beklenmez.o hissi almadıktan sonrada zaten ss motora doyulmaz.ben oyumu değiştiriyoum r6 diyorum artık.yurt dışında beyaz rengi var işte bittiğim an o an oluyor.r6 alsam açıkcası gidip direk beyaza kaplatırdım valla.sanırım abd pazarında var beyaz renk.zx6r ile kawasaki honda cbr600rr ın izinden gitmiş gibi bence.ayrıca başka bir tavsiyemde yeni çıkan triumph 765r modeli olucaktır adından emin değilim.çok ama çok özel bir motor fiyatını tam bilmiyorum onunda ama efsanedir kendisi türkiyede satışı başladı diye biliyorum.
bu arada motoru buldum daytona 765 miş adı.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-daytona-765-moto-2-801336963/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
ömürlük alacağım dedin ya benimde aklımı bi çeldin :) 2. el 2018 2019 bi r6 almak hiç fena olmaz hiç motoru değiştirmeye bile gerek yok efsane olurdu bunu yıl sonunda bi düşüneyim
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
bu arada evet arkadaşlarda izlemiş bende ilk çıktığında izlemiştim yeni kasa zx6r son hızı berbat.aslında yeni çıkan 600cc sınıfındaki bütün motor segmentinde bir yavaşlama var kawasakide.650r hayranıydım halada öle ama o tipe o gidiş gerçekten facia.200e gelene kadar yol bitiyor.eski er6lar daha iyi.r6 zaten dedğiniz gibi daha pro bir makine daha rahatsız daha pist yarış odaklı.ama 600cc yarış motoru almak isteyen adamda bunları arar zaten.yarış motorundan konfor ve kullanış kolaylığı beklenmez.o hissi almadıktan sonrada zaten ss motora doyulmaz.ben oyumu değiştiriyoum r6 diyorum artık.yurt dışında beyaz rengi var işte bittiğim an o an oluyor.r6 alsam açıkcası gidip direk beyaza kaplatırdım valla.sanırım abd pazarında var beyaz renk.zx6r ile kawasaki honda cbr600rr ın izinden gitmiş gibi bence.ayrıca başka bir tavsiyemde yeni çıkan triumph 765r modeli olucaktır adından emin değilim.çok ama çok özel bir motor fiyatını tam bilmiyorum onunda ama efsanedir kendisi türkiyede satışı başladı diye biliyorum.
bu arada motoru buldum daytona 765 miş adı.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-daytona-765-moto-2-801336963/detay

Fiyat çok tuzlu hocam.Triumph 765 bana gelmez. :) Necat Motor’a Ninjalar düşmüş.Gerçi şu an şehirler arası seyahat yasağı da geldi.Bu seyahat yasağı kalktığında hala R6’lar gelmiş olmazsa Ninja’yı gidip alacağım.Top speed olayı da öyle çok çok önemli değil aslında.Biri 260,diğeri 280 görüyor.Bu süratlerde sürekli seyahat etmeyeceğiz yani.Önemli olan tork ve ZX-6R ‘ın torku R6’ya göre çok daha iyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

ömürlük alacağım dedin ya benimde aklımı bi çeldin :) 2. el 2018 2019 bi r6 almak hiç fena olmaz hiç motoru değiştirmeye bile gerek yok efsane olurdu bunu yıl sonunda bi düşüneyim

R6’mı,Ninja mı? :D
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,258
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Madem para çok gibi ikisini de al.:sunny:
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
346
Abi anlaşılan senin gönlün honda'da ama insanlar seni kawa'ya ikna etsin istiyorsun :) kararsızlık zor. Bak şekil şemal gerçekten kawa daha fena. Sen bi de ikisini canlı gör bence bakalim fikrin ne olacak
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Abi anlaşılan senin gönlün honda'da ama insanlar seni kawa'ya ikna etsin istiyorsun :) kararsızlık zor. Bak şekil şemal gerçekten kawa daha fena. Sen bi de ikisini canlı gör bence bakalim fikrin ne olacak
Honda mı?Yok beya. :) Ninja olacak gibi.Bakalım hayırlısı...
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
Herkese merhabalar.2020 model sıfır km 600 CC supersport sınıfında bir motosiklet alacağım aklımda iki model var.(Zaten ülkemizde de başka model yok.)ZX-6R ve R6.
Aslına bakarsanız çok araştırma yaptım.Genel kanı;pistte kullanmayacaksan R6 alma,ZX-6R daha bi cadde kullanımına uygun.
Her iki motor da opsiyon olarak hemen hemen aynı.ZX-6R konfor bakımından daha önde deniyor.Süspansiyon,oturuş pozisyonu vs.
R6’nın görünümüne bitiyorum.ZX-6R da güzel ama R6 bir başka.R6’nın bu tasarımı çok ütopik geliyor bana.Karar verme aşamasındayım.İki motorda da %50 gönlüm var. :)
Son olarak size danışmak istedim.Nedenleriyle beraber sizin fikirleriniz nedir?

Not:İkisini de alma,o kadar para verilir mi,onun yerine şunu al vs. vs. diyecek forumdaşlar hiç yorum yapmasın,ben ikisinden birini kesin alacağım.İkisinden biri hakkında oyunuzu kullanırsanız çok müteşekkir olurum.

[url]https://i.hizliresim.com/9EH2vS.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/T0JuFx.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/Xle7Ca.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/kWYMhC.jpg[/url]

Rakipleri ile kıyas yaptığımda iki makinadan başka tercih edilecek makina yok zaten.
R6 geçmişden gelen karizmasıyla motosiklete binen binmeyen herkesçe sevilen bir kimliğe sahip.
Zx6r değil ancak kawasaki de aynı şekilde bilen bilmeyen herkes tarafından kawasaki mi bu öff şeklinde oturmuş bir isim karakteridir. :flower:
Her iki motosiklet için servis adımında istanbul için tek sorun malzeme fiyatları olacaktır. Bu diğerleri içinde geçerli. Yaygın bir servis ağına sahip honda servis fiyatından bir tık fazla ödersiniz. Cbr 650r baktım şimdi sizin konunuz için neden tercih etmiyorsunuz merak ettim, aradaki kocaman fiyat farkına rağmen tercih edilmeyecek kadar saçma bir makina olduğunu gözlerimle gördüm.:santa:
Her iki markayı da aldığınızda herhangibir kaza çizik vb. (Allah göstermesin) olmadığı sürece mutlu olursunuz.
Kawasaki kullanıcısı olarak size şunu söyleyebilirim iyi günlerde mutluluğunuz en üstt seviyede olur. Zx6r çok gösterişli ve sürücüsü için konforlu tam şehirli bence.
Kötü günlerde Zmoto üzmeye devam eden yapıdaki Kötü gün de tüm servisler üzer Z moto bir tık daha üzer.
Cbr 250r eski motosikletinizden sonra kendinizi bu makinalar için uygun görüyorsanız, Kawasaki zx6r sizi mutlu eder.
Satarken fiyat düşüşü bir miktar olur ve daha yavaş satılır. R6 yükselen bir ikinci el fiyatıyla çok beklemeden satılır herşey bugün olduğu gibi devam ederse.
Benim umudum kawasaki'nin Türkiyede, Japonya veya Avrupadaki pazarına kavuşması.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Rakipleri ile kıyas yaptığımda iki makinadan başka tercih edilecek makina yok zaten.
R6 geçmişden gelen karizmasıyla motosiklete binen binmeyen herkesçe sevilen bir kimliğe sahip.
Zx6r değil ancak kawasaki de aynı şekilde bilen bilmeyen herkes tarafından kawasaki mi bu öff şeklinde oturmuş bir isim karakteridir. :flower:
Her iki motosiklet için servis adımında istanbul için tek sorun malzeme fiyatları olacaktır. Bu diğerleri içinde geçerli. Yaygın bir servis ağına sahip honda servis fiyatından bir tık fazla ödersiniz. Cbr 650r baktım şimdi sizin konunuz için neden tercih etmiyorsunuz merak ettim, aradaki kocaman fiyat farkına rağmen tercih edilmeyecek kadar saçma bir makina olduğunu gözlerimle gördüm.:santa:
Her iki markayı da aldığınızda herhangibir kaza çizik vb. (Allah göstermesin) olmadığı sürece mutlu olursunuz.
Kawasaki kullanıcısı olarak size şunu söyleyebilirim iyi günlerde mutluluğunuz en üstt seviyede olur. Zx6r çok gösterişli ve sürücüsü için konforlu tam şehirli bence.
Kötü günlerde Zmoto üzmeye devam eden yapıdaki Kötü gün de tüm servisler üzer Z moto bir tık daha üzer.
Cbr 250r eski motosikletinizden sonra kendinizi bu makinalar için uygun görüyorsanız, Kawasaki zx6r sizi mutlu eder.
Satarken fiyat düşüşü bir miktar olur ve daha yavaş satılır. R6 yükselen bir ikinci el fiyatıyla çok beklemeden satılır herşey bugün olduğu gibi devam ederse.
Benim umudum kawasaki'nin Türkiyede, Japonya veya Avrupadaki pazarına kavuşması.

Cbr650r neden saçma makine? Kullandınız mı? Sahibi misiniz?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Cbr650r neden saçma makine? Kullandınız mı? Sahibi misiniz?

Beygir, titreşim, karizma olarak değerlendirmişlerdir. R6 ile ZX6R yarış motorları direk. RaceReplica yani Honda'nın RR segmentinde olan motorlar fakat CBR650R tek R'ye sahip ve bu motorların yanına yaklaşamaz performans bakımından :)
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Beygir, titreşim, karizma olarak değerlendirmişlerdir. R6 ile ZX6R yarış motorları direk. RaceReplica yani Honda'nın RR segmentinde olan motorlar fakat CBR650R tek R'ye sahip ve bu motorların yanına yaklaşamaz performans bakımından :)

Orası öyle tabi. 650r alan kişi biraz daha konforuna düşkün, şehir içinde de kullanan kişilerdir. Performans isteyen 650r tercih etmemeli. Bu arada ilerki planlarım arasında olan motordur kendileri:thumleft:
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
Cbr650r neden saçma makine? Kullandınız mı? Sahibi misiniz?

Bahsi geçen r6 ve zx6r yanına cbr650r ın görselini de açıp detaylarına bakmanızı öneririm. Konu sahibinin gönlündeki iki makinanın neden gönlünde olduğu ile ilgili detaylar nedeniyle Aynı kategoriye(hangisi sorusunun içine) giremeyecek kadar vasat olduğunu düşünüyorum.
F/P derseniz yine satış stratejisi en kuvvetli olan açık ara Honda olur, ancak sorudaki gönülsel istekler gerçekten Honda olamaz, olur dersem saçma olur.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Rakipleri ile kıyas yaptığımda iki makinadan başka tercih edilecek makina yok zaten.
R6 geçmişden gelen karizmasıyla motosiklete binen binmeyen herkesçe sevilen bir kimliğe sahip.
Zx6r değil ancak kawasaki de aynı şekilde bilen bilmeyen herkes tarafından kawasaki mi bu öff şeklinde oturmuş bir isim karakteridir. :flower:
Her iki motosiklet için servis adımında istanbul için tek sorun malzeme fiyatları olacaktır. Bu diğerleri içinde geçerli. Yaygın bir servis ağına sahip honda servis fiyatından bir tık fazla ödersiniz. Cbr 650r baktım şimdi sizin konunuz için neden tercih etmiyorsunuz merak ettim, aradaki kocaman fiyat farkına rağmen tercih edilmeyecek kadar saçma bir makina olduğunu gözlerimle gördüm.:santa:
Her iki markayı da aldığınızda herhangibir kaza çizik vb. (Allah göstermesin) olmadığı sürece mutlu olursunuz.
Kawasaki kullanıcısı olarak size şunu söyleyebilirim iyi günlerde mutluluğunuz en üstt seviyede olur. Zx6r çok gösterişli ve sürücüsü için konforlu tam şehirli bence.
Kötü günlerde Zmoto üzmeye devam eden yapıdaki Kötü gün de tüm servisler üzer Z moto bir tık daha üzer.
Cbr 250r eski motosikletinizden sonra kendinizi bu makinalar için uygun görüyorsanız, Kawasaki zx6r sizi mutlu eder.
Satarken fiyat düşüşü bir miktar olur ve daha yavaş satılır. R6 yükselen bir ikinci el fiyatıyla çok beklemeden satılır herşey bugün olduğu gibi devam ederse.
Benim umudum kawasaki'nin Türkiyede, Japonya veya Avrupadaki pazarına kavuşması.
En başta 650r diye düşünüyordum zaten.Sonra ‘Aa o da varmış,a şu da varmış.’ diye diye buralara geldik.Kaldı ki 650r racing değil.Tercihimiz Ninja’ya doğru yöneliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

Beygir, titreşim, karizma olarak değerlendirmişlerdir. R6 ile ZX6R yarış motorları direk. RaceReplica yani Honda'nın RR segmentinde olan motorlar fakat CBR650R tek R'ye sahip ve bu motorların yanına yaklaşamaz performans bakımından :)
Tam olarak 650r’ı elememin sebebi işte bu. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

Bahsi geçen r6 ve zx6r yanına cbr650r ın görselini de açıp detaylarına bakmanızı öneririm. Konu sahibinin gönlündeki iki makinanın neden gönlünde olduğu ile ilgili detaylar nedeniyle Aynı kategoriye(hangisi sorusunun içine) giremeyecek kadar vasat olduğunu düşünüyorum.
F/P derseniz yine satış stratejisi en kuvvetli olan açık ara Honda olur, ancak sorudaki gönülsel istekler gerçekten Honda olamaz, olur dersem saçma olur.
Katılıyorum.Konumuz R6 vs. ZX-6R.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

Sanırım Ninja’ya doğru gidiyoruz.2020 R6’lardan ses seda yok👍🏼

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

Çok pardon Yamaha yazacağıma honda yazmışım. Kawa iyidir :)
Farkettim farkettim. :)
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
Zx6r in yeni kasasinin hatlari video/resimlerde nedense houma gitmedi, bi yanina gidip bakmak lazim, R6 secerdim ben olsam sanirim, eski bir modelini surmustum dereceli exzantirik ve 20 bin devirlikti, sahane bir makineydi, kulaklikta S.O.A.D acip bu makineyle gazlamak tarifsizdi. Yeni kasasiylada yapilacak birseyler bulunur illa :))
 
Katılım
19 Tem 2018
Mesajlar
29
Şu an piste girmeyi düşünmemen bir süre sonra girmek istemeyeceğin anlamına gelmiyor bence. Nasıl bir sürücüsün orasını da bilmek gerekiyor gerçi piste girmek istediğinde ikisi de sana yetecektir.

Gerek markanın kendisinin direkt piyasada olması gerek makinenin duruşu ile piyanocunun malını alırdım ben. Adamlar güzel yapmış.

Son olarak servis işi de artısı.
Kawasaki ve Türkiye mi ? Paramla rezil olmaya gerek yok.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
iki model arasında uçurum yok fakat satış sonrası iyi olduğu için Yamaha ve Honda ülkemizde daha çok ön plana çıkar, Kawasaki ve Suzuki malzeme kalitesi, işçilik, motor-mekanik her daim daha üstündür fakat parça ve servis dezavantajları yüzünden ülkemizde daha geri planda kalmışlardır, buna göre seçim yapmanız lazım, ben yüksek parça fiyatları, servis vb ızdıraplarına katlanırım dersen Kawasaki tercih edilebilir. Yoksa Yamaha.

Benim kafamdaki ütopik makine 600cc sınıfında değil ama BMW S1000RR ve en büyük hayalim daha dik sürüş pozisyonu ile BMW S1000XR
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Videoya dün denk geldim. İngiltere şartlarında Nesli Avcı R6, Zx6R arasında kalıp neden R6 seçtiğini 7:45 dk.dan itibaren anlatıyor.

https://youtu.be/zE003VNq2mA?t=465
Nesli Avcı burada tamamen yanılıyor.Yani çok fazla yerden okudum ve ikisini de kullanan youtuberlardan videolar izledim.Herkes Ninja’nın daha konforlu,R6’nın daha pist motoru,yatık oturuş pozisyonu ve agresif olduğunu söylüyor.R6, ZX-6R ‘dan daha hızlı yaklaşık 20 km/h ile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

Zx6r in yeni kasasinin hatlari video/resimlerde nedense houma gitmedi, bi yanina gidip bakmak lazim, R6 secerdim ben olsam sanirim, eski bir modelini surmustum dereceli exzantirik ve 20 bin devirlikti, sahane bir makineydi, kulaklikta S.O.A.D acip bu makineyle gazlamak tarifsizdi. Yeni kasasiylada yapilacak birseyler bulunur illa :))

Benim için de tam olarak oturmayan şeyler var sanki Ninja’da.’’Heh tamam bu!’’ diyemiyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Şu an piste girmeyi düşünmemen bir süre sonra girmek istemeyeceğin anlamına gelmiyor bence. Nasıl bir sürücüsün orasını da bilmek gerekiyor gerçi piste girmek istediğinde ikisi de sana yetecektir.

Gerek markanın kendisinin direkt piyasada olması gerek makinenin duruşu ile piyanocunun malını alırdım ben. Adamlar güzel yapmış.

Son olarak servis işi de artısı.
Kawasaki ve Türkiye mi ? Paramla rezil olmaya gerek yok.
Dediğiniz gibi Ninja’yla pistte olmaz diye birşey yok.Olur,çok da güzel olur.Ninja da tam olarak supersport,ama R6 daha bir supersport.Gerek oturuş pozisyonu,gerek süspansiyonu,gerekse agresif sürüş hissi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

iki model arasında uçurum yok fakat satış sonrası iyi olduğu için Yamaha ve Honda ülkemizde daha çok ön plana çıkar, Kawasaki ve Suzuki malzeme kalitesi, işçilik, motor-mekanik her daim daha üstündür fakat parça ve servis dezavantajları yüzünden ülkemizde daha geri planda kalmışlardır, buna göre seçim yapmanız lazım, ben yüksek parça fiyatları, servis vb ızdıraplarına katlanırım dersen Kawasaki tercih edilebilir. Yoksa Yamaha.

Benim kafamdaki ütopik makine 600cc sınıfında değil ama BMW S1000RR ve en büyük hayalim daha dik sürüş pozisyonu ile BMW S1000XR
Bu kıyasladığımız kasalarda R6’nın ZX-6R’a göre plastik kalitesi ve boya kalitesinin daha iyi olduğu ve R6’nın daha premium olduğuna dikkat çekiliyor genel olarak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst