- Katılım
- 24 Ara 2019
- Mesajlar
- 2,051
bu arada evet arkadaşlarda izlemiş bende ilk çıktığında izlemiştim yeni kasa zx6r son hızı berbat.aslında yeni çıkan 600cc sınıfındaki bütün motor segmentinde bir yavaşlama var kawasakide.650r hayranıydım halada öle ama o tipe o gidiş gerçekten facia.200e gelene kadar yol bitiyor.eski er6lar daha iyi.r6 zaten dedğiniz gibi daha pro bir makine daha rahatsız daha pist yarış odaklı.ama 600cc yarış motoru almak isteyen adamda bunları arar zaten.yarış motorundan konfor ve kullanış kolaylığı beklenmez.o hissi almadıktan sonrada zaten ss motora doyulmaz.ben oyumu değiştiriyoum r6 diyorum artık.yurt dışında beyaz rengi var işte bittiğim an o an oluyor.r6 alsam açıkcası gidip direk beyaza kaplatırdım valla.sanırım abd pazarında var beyaz renk.zx6r ile kawasaki honda cbr600rr ın izinden gitmiş gibi bence.ayrıca başka bir tavsiyemde yeni çıkan triumph 765r modeli olucaktır adından emin değilim.çok ama çok özel bir motor fiyatını tam bilmiyorum onunda ama efsanedir kendisi türkiyede satışı başladı diye biliyorum.
bu arada motoru buldum daytona 765 miş adı.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-daytona-765-moto-2-801336963/detay
bu arada motoru buldum daytona 765 miş adı.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-daytona-765-moto-2-801336963/detay
Son düzenleme: