2020 Kawasaki ZX-6R mı,2020 Yamaha R6 mı?

Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Zaten belirtilmiş ama ben de tarafımı belli etmek için yazayım. Kawasaki fuara kaılmama, servis sıkıntılarından dolayı önemli miktarda prestij kaybetti. Bilmiyorum ama çok ciddi atılım ve yarı yarıya!! fiyat indirimi yapılmazsa tercih etmek mantık işi değil.

İkisinin de fiyatı hemen hemen aynı,Ninja belki 3-5 bin daha ucuz olur sadece.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

Valla senin düşüncenin aksine tasarım görünüm olarak zx-6r bambaşka yav

Ninja da çok güzel tasarım laf yok,gerçekten onu da beğeniyorum.Ama iri bir Ninja 300-400 gibi duruyor,bu da bütün büyüyü bozuyor.Kawanın 600’lüğüne bakınca ‘’ Ninja 400’e benziyor’’ diyorsun,Yamaha’nın 600’lüğne bakınca R1’e benziyor’’ diyorsun.
Olay aslında çok farklı. :)
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
207
Türkiyede Kawasaki pişmanlık Yamaha R6 Pahalı Şehir içi sürekli kullanılmıyo rahatsız ve çok ısınıyo yanıyo motor R6 Pist motoru
Türkiyede En ideal Motor 2019 Honda 1000rr para yetiyosa 2020 1000rr-r tercih
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Geçmişte ZX636 ve R6 sahibi birisi olarak ZX in kesinlikle konfor ve gündelik kullanimda daha iyi oldugunu söyleyebilirim. Üstelik alt devirleri cok daha torkluydu. R6 oldukca spor bir surus pozisyonuna sahip ayrica dusuk devirlerde fazla yurumeyen bir motosikletti.
Gerci benim kullandiklarim arasinda bayagi bir model yili farki vardi ama, sonucta yinede ayni uretilis mantiginda makinalar.

Gelelim fasulyenin faydalarina;
Türkiyede motosiklet alacaksan öncelikle Japon olacak, ardindan Japonun Hondası birinci sirada olmak kaydi ile Yamaha gelir, bundan harici her marka ve model pismanliktir.

Ninjayle ne gibi pişmanlık yaşadınız?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

Şartlar el verdikçe r6 ile seviyeli bir birlikteliğimiz var :)
Sizin R6 kaç model?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------

Türkiyede Kawasaki pişmanlık Yamaha R6 Pahalı Şehir içi sürekli kullanılmıyo rahatsız ve çok ısınıyo yanıyo motor R6 Pist motoru
Türkiyede En ideal Motor 2019 Honda 1000rr para yetiyosa 2020 1000rr-r tercih

Yalnızca R6 ve ZX-6R arasında bir seçim yapacağım...

Bu söyledikleriniz yüzünden işte ZX-6R daha yakın geliyor.Ama R6 da hayallerimi süsleyen motosiklet.Sonuçta o kadar para verip sıfır motor alacağız.Aklımın bir diğerinde kalmasını istemiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
"Stanley St187192 Lokma Takımı 40 Parça" şu tarz bir şey işini görür. Bende baya bir alet edevat var ama düzenli olsun diye bu tarz bir takım alıcam.

Bundan alsam, bendeki 1/2 cırcır ile kullanabilir miyim lokma ağızlarını? Kullanabilirsen şimdi sipariş vereyim. Zaten arabayla egzozu götür, geri dön motoru götür sonra eve gel hemen hemen yakıt aynı gidecek. Yolda polis yakalarsa da öpecek. Bomboş yol çünkü :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

Baktım da olmuyormuş ama egzoz söküp takmaya yeter mi acaba? Yeterse fazla uzatmaya gerek yok gibi.
 
Katılım
17 Şub 2020
Mesajlar
235
Ninjayle ne gibi pişmanlık yaşadınız?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------


Sizin R6 kaç model?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------



Yalnızca R6 ve ZX-6R arasında bir seçim yapacağım...

Bu söyledikleriniz yüzünden işte ZX-6R daha yakın geliyor.Ama R6 da hayallerimi süsleyen motosiklet.Sonuçta o kadar para verip sıfır motor alacağız.Aklımın bir diğerinde kalmasını istemiyorum.

Benim bayiden cikardigim yil 2005 di, o zaman Türkiye temsilcisi gücluydu, hic bir problem yasamadim, Ancak birkac yildir malum Suzuki ve Kawa nin Turkiyedeki durumu belli, kaza yapmadiniz, ariza cikarmadi ki cikarmaz 0km Kawa, en iyi ihtimalle İkinci elde zarar ettirir. O yuzden şu anda Honda ve Yamaha harici pismanliktir diyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Benim bayiden cikardigim yil 2005 di, o zaman Türkiye temsilcisi gücluydu, hic bir problem yasamadim, Ancak birkac yildir malum Suzuki ve Kawa nin Turkiyedeki durumu belli, kaza yapmadiniz, ariza cikarmadi ki cikarmaz 0km Kawa, en iyi ihtimalle İkinci elde zarar ettirir. O yuzden şu anda Honda ve Yamaha harici pismanliktir diyorum.

Açıkçası ikinci el olayını da pek düşünmüyorum.Sıfır alacağım,en az 10 yıl bineceğim kafasındayım.Ömürlük bi makine istiyorum. (Gerçi hep böyle derler dimi :) )
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Sizin gönlünüzü çoktan r6 almış. O yüzden fazla söze gerek yok. R6 nız hayırlı olsun.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Hocam ikisini de test etme imkanınız varsa öyle de karar verebilirsiniz.
Keşke öyle bir şansım olsa.Hem piyasada motor yok.Hem de bende o kadar çok vakit yok.Ki korona tedbirleri de ortada.Şehirler arası seyahat de yasaklandı.Ne yapacağız bilmiyorum...
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
internette ikisinin top speed hızına baktım.
zx6r = 260
r6 = 280

ama gene de ben kawasaki tercih ederdim. z moto yu saymazsak tabi.
sayarsak yamaha
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
kasa olarak çok hoşuma gidiyor ninca. 2020 kasasından bahsediyorum ama.
köpük balığı gibi vahşi azgın hoyrat yaramaz canavar gibi.
yamaha sadece seri olduğunu kanıtlar bi görseli var
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
kasa olarak çok hoşuma gidiyor ninca. 2020 kasasından bahsediyorum ama.
köpük balığı gibi vahşi azgın hoyrat yaramaz canavar gibi.
yamaha sadece seri olduğunu kanıtlar bi görseli var
Ninja için söylediklerinize katılıyorum.Ama R6’nın da fazlası var eksiği yok.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Ninja için söylediklerinize katılıyorum.Ama R6’nın da fazlası var eksiği yok.

tabi kişiden kişiye değişir motora bakınca hissedilenler.
yamaha hızlı gider gibi gözüküyor. uzaylı yaratık gibi daha çok. ailen e benziyor. alien miydi yoksa. şu uzaydan gelen yaratık.
tam rüzgarı yarıp geçmek için tasarlanmış sanki. belkide aradaki 25 km lik hız farkı ondandır.
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Z motoyu saymaz isek düşünmeden Zx6 derim gerçi ben kawanın malzemi kalitesi ve boyasından dolayı z motoyu sayarsam yine zx6 derim. Ne konfor ,malzeme kalitesi, işçilik,boya,süspansiyon r6da bunların hiçbiri zx6ya yaklaşamaz.

He bide bana göre tasarım olarak zx6 daha güzel duruyor.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
şahsen ss makina hiç sevmem. yani görünüş olarak severim ama kullanım olarak sevmem. ama bana zx6r verirlerse seve seve kullanırım. o derece sevdim kasayı. eski kasasını sevmiyom ama bu kasa olmuş.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
tabi kişiden kişiye değişir motora bakınca hissedilenler.
yamaha hızlı gider gibi gözüküyor. uzaylı yaratık gibi daha çok. ailen e benziyor. alien miydi yoksa. şu uzaydan gelen yaratık.
tam rüzgarı yarıp geçmek için tasarlanmış sanki. belkide aradaki 25 km lik hız farkı ondandır.
Aslında R6’da beni etkileyen tek şey o uzaylı gibi olan tasarımdı.O farklılık...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

Z motoyu saymaz isek düşünmeden Zx6 derim gerçi ben kawanın malzemi kalitesi ve boyasından dolayı z motoyu sayarsam yine zx6 derim. Ne konfor ,malzeme kalitesi, işçilik,boya,süspansiyon r6da bunların hiçbiri zx6ya yaklaşamaz.

He bide bana göre tasarım olarak zx6 daha güzel duruyor.
Bu yeni kasa R6 ve Ninja’yı kıyaslayan yabancı Youtuberlar (bu kasa için konuşuyorum) R6 için daha premium,boya ve plastik kalitesi daha iyi diyorlar.
 
Katılım
7 Eyl 2017
Mesajlar
281
R6 yı kız çocuğunmuş gibi bakar üstüne titrersin zx6r yıda gün gelir zurnacıya verirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst