- Katılım
- 12 Ağu 2018
- Mesajlar
- 93
- Konu Yazar
- #21
Zaten belirtilmiş ama ben de tarafımı belli etmek için yazayım. Kawasaki fuara kaılmama, servis sıkıntılarından dolayı önemli miktarda prestij kaybetti. Bilmiyorum ama çok ciddi atılım ve yarı yarıya!! fiyat indirimi yapılmazsa tercih etmek mantık işi değil.
İkisinin de fiyatı hemen hemen aynı,Ninja belki 3-5 bin daha ucuz olur sadece.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
Valla senin düşüncenin aksine tasarım görünüm olarak zx-6r bambaşka yav
Ninja da çok güzel tasarım laf yok,gerçekten onu da beğeniyorum.Ama iri bir Ninja 300-400 gibi duruyor,bu da bütün büyüyü bozuyor.Kawanın 600lüğüne bakınca Ninja 400e benziyor diyorsun,Yamahanın 600lüğne bakınca R1e benziyor diyorsun.
Olay aslında çok farklı.