Mt 10'u görünce Pulsar 200rs geldi aklıma, beğenmiyorum bu tarz motorları bu kadar agresiflik,keskin hatlar beni boğuyor.
Xsr 900 daha 700 gelmeden piyasaya girdi, Mt 7-9 sınıfı kadar satılacağını hiç sanmıyorum.
Mt 3 de gelmiş , ama eski Mt 3'ün tasarımından eser yok, mt 25 gibi xj6 n küçüğü bir şey olmuş. Ulan eski kasa mis gibi mt1'e en yakın en iyi naked tasarımıydı bence.
Sen de hiç bir şeyi beğenmiyorsun demeyin hemen ,
Xsr 700 yeşil rengine hastayım, ama 30 kağıt küsür olacakmış.
Özetle : hoştur ama benanaa
Hep onu alacağıma Mt 7 alırım dedik ya, Xsr alacağıma ... alırım kalıbı kullanacağız sanırım