2016 Yamaha Mt 10 ve XSR 900 Geliyor !

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Beyler gün geçmiyor ki Yamaha yeni bir model daha çıkartmasın ! Yamaha Next Level 2016 İtalya'da canlı olarak az önce tanıtıldı , Mt 10 ve Xsr 900 ..

J6yPa5.jpg
[/url][/IMG]

OBpQLn.jpg
[/url][/IMG]

p9prbJ.jpg
[/url][/IMG]

zY7dBR.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
13 Eki 2014
Mesajlar
540
Hocam bu ne hız canlı yayın yeni bitti sen fotoları koymuşsun :thumleft:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Hocam bu ne hız canlı yayın yeni bitti sen fotoları koymuşsun :thumleft:

Forum ahalisinin de haberi olsun . O yüzden biraz hızlı davrandım . Şu 2 fotoyu da atayımda , yakında buralar değerlenir belki . :)


ZJPGla.jpg
[/url][/IMG]

o9RBJm.jpg
[/url][/IMG]
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Xsr'a ben bittim şahsen . Param olsa düşünmeden alır , evladiyelik kullanırdım . :salut:
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Gün geçmiyor ki Yamaha'ya paramız yetmesin :queen:

Süper aletler ancak rüyalarımızı süsler :)

Yzf r25 i almak için bi yerlerimi yırtıyorum bunlar imkansız :flower:
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Xsr zaten tanıtılmıştı MT 01 ise jant rengi hariç bomba gibi olmuş şahane tasarım mobilden gidiyorum bakamadım teknik özelliklere muhtemelen 160 bg üstü olacaktır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Scrambler çakması olmuş sanki.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
126
MT-10 sanki legolar birleştirilmişte şasi meydana gelmiş gibi geldi bana, kafa tarafı falan. Mükemmel ya :D
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Mt 10'u görünce Pulsar 200rs geldi aklıma, beğenmiyorum bu tarz motorları bu kadar agresiflik,keskin hatlar beni boğuyor.

Xsr 900 daha 700 gelmeden piyasaya girdi, Mt 7-9 sınıfı kadar satılacağını hiç sanmıyorum.

Mt 3 de gelmiş , ama eski Mt 3'ün tasarımından eser yok, mt 25 gibi xj6 n küçüğü bir şey olmuş. Ulan eski kasa mis gibi mt1'e en yakın en iyi naked tasarımıydı bence.

Sen de hiç bir şeyi beğenmiyorsun demeyin hemen ,

Xsr 700 yeşil rengine hastayım, ama 30 kağıt küsür olacakmış.

Özetle : hoştur ama benanaa :p

Hep onu alacağıma Mt 7 alırım dedik ya, Xsr alacağıma ... alırım kalıbı kullanacağız sanırım
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
mt10 bence gayet çirkin olmuş. mt ailesinden ayrılmış gibi ss - naked karışımı birşey çıkmış ortaya robot tipi çirkin bence. 09 çok daha yakışıklı hala gözümde ama xsr900 çok güzel ona lafım yok :)
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
xsr için konuşursak,

ducati scrambler 30-35 bin tl filan, yamaha xvs de 30-32 bin filan, o zaman bu motor bu ülkede 30 bin bandında olur

o zaman şahsen xsr alacağıma babayı alabilirim yok ben de 30 bin tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------

ayrıca spoiler vereyim, mt 10 transformers daki decepticonlardan, haberiniz olsun
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Xsr'a hasta oldum...tam Benim Tarzim.ama muhtemelen Pahali olucak...
Mt-10!!! O nasil cirkinlik oyle...o sari cantlar cok ucuz durmus yahu...robotvari tasarimlar filan,eminonundeki dandik oyuncaklara benzemis.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yamaha kusura bakmasın ama o mt10 , tüm mtlerin yüz karası olmuş bence. Olmasaymış daha iyiymiş yani. Mt 09 gayet güzeldi. 10 u bu olmamalıydı.

Ben bu mt yi mt den saymıyorum arkadaşlar. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst