2016 Yamaha Mt 10 ve XSR 900 Geliyor !

Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Yamaha kusura bakmasın ama o mt10 , tüm mtlerin yüz karası olmuş bence. Olmasaymış daha iyiymiş yani. Mt 09 gayet güzeldi. 10 u bu olmamalıydı.

Ben bu mt yi mt den saymıyorum arkadaşlar. :mrgreen:

Mt 09 sahibi arkadaşım böbreğimi satılığa çıkardım bu motosiklet için diyor:cherry: Bana da aşırı zorlama bir tasarım gibi geldi..

Bu arada konu dışı olacak ama bu motogp sezonundan sonra rossi ve lorenzoyu nasıl bir araya getirmişler :cherry:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Mt 09 sahibi arkadaşım böbreğimi satılığa çıkardım bu motosiklet için diyor:cherry: Bana da aşırı zorlama bir tasarım gibi geldi..

Bu arada konu dışı olacak ama bu motogp sezonundan sonra rossi ve lorenzoyu nasıl bir araya getirmişler :cherry:

Motosiklet çok karışık olmuş. Sanki eline kalem alıp a4 kağıdını gelişi güzel karalamışsın gibi.

Hayır amaç transformerssa eğer mesela z1000 de transformersımsı ama z1000 in yakışıklılığı nerde mt10 un karmaşası nerde.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
xsr 700 daha gelemedi... mt10 ne mt09 deli kizin bohcasi bu is nereye gidecek fuzeye tekermi takacaklar..
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
MT-10 da çekici bi agrasiflik ve hayvanilik var :) Yamaha tasarım işinde iyi arkadaş, güzel olmuş hakkaten :cat:

Bakalım fiyatları ne kadar güzel olacak :p
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
O headersların önündeki radyatörmü?
Motorun altına koysalarmış daha iyiymiş :mrgreen:
Her türlü taş toprak radyatörde.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
MT-10 tadından yenilmez aşağıdaki gibi yapılır..
CP4 var üzerinde.. Woouww...




fb344f4fb4d309882d64ef6bdf6bbd62-guy-spooning-with-motorcycle.jpg

Sleeping-on-a-Motorcycle-24.jpg
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Mt 10'u görünce Pulsar 200rs geldi aklıma, beğenmiyorum bu tarz motorları bu kadar agresiflik,keskin hatlar beni boğuyor.

Xsr 900 daha 700 gelmeden piyasaya girdi, Mt 7-9 sınıfı kadar satılacağını hiç sanmıyorum.

Mt 3 de gelmiş , ama eski Mt 3'ün tasarımından eser yok, mt 25 gibi xj6 n küçüğü bir şey olmuş. Ulan eski kasa mis gibi mt1'e en yakın en iyi naked tasarımıydı bence.

Sen de hiç bir şeyi beğenmiyorsun demeyin hemen ,

Xsr 700 yeşil rengine hastayım, ama 30 kağıt küsür olacakmış.

Özetle : hoştur ama benanaa :p

Hep onu alacağıma Mt 7 alırım dedik ya, Xsr alacağıma ... alırım kalıbı kullanacağız sanırım

yeni mt3 ve mt25 zaten aynı motor yurt dısında mt3 olarak satılıyor :)
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
140
acaba varı yoku satıp üstüne kredi çekip alsak mı yahu,, Allahım aşık oldum :(
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Mt 10 ön far hariç bence mükemmel gözüküyor. Hatları çok keskin ve agresif olması beni benden aldı.:cat:
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Bende bi kaç resim buldum..

A 998cc CP4 crossplane engine is tucked below a few stray bits of fairing, which the British media seems to think will make 165 horsepower and 75 lb-ft of torque, moving a speculated ridable weight of about 440 pounds.



1522029758149168528.jpg

1522029758081262992.jpg

1522029758023185296.jpg

1522029757812262032.jpg

1522029757734166928.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

Çok pahalı bir makina olacak bana kalırsa..
R1 den geri kalır yanı yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

82767.jpg
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
arkadaşlar tasarım zorlama olmuş tasarım şöyle böyle olmuş diyen arkadaşlar tasarım okumayı bilmiyorlar...hemen bakıp görüp yorum yazmayın az bi düşünüp az bi inceleyip yorum yazın tasarım hakkında :) neden derseniz MT 10 BAĞIRA BAĞIRA ben R1 im diyor..mt 10 un farları r1 ile aynı farların yerleri r1 ile aynı motosiklet zaten r1 bloğu ve şasesi..yani mt10 ben r1 im ona göre akıllı ol ben şakaya gelmem diyor..sonuçta naked motor birşeye benzemesine gerek yok bana kalırsada z1000 hiç birşeye benzemiyor suratsız birşey böcek gibi...MT10 ise heryerinden buram buram gelecek akıyor ;) tabi bu illaki zevk meselesi ama yamaha burda çok şey anlatmaya çalışmış ama anlayana :)
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
74
Bende bi kaç resim buldum..

A 998cc CP4 crossplane engine is tucked below a few stray bits of fairing, which the British media seems to think will make 165 horsepower and 75 lb-ft of torque, moving a speculated ridable weight of about 440 pounds.



https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/1522029758149168528.jpg
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/1522029758081262992.jpg
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/1522029758023185296.jpg
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/1522029757812262032.jpg
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/1522029757734166928.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

Çok pahalı bir makina olacak bana kalırsa..
R1 den geri kalır yanı yok.

Yeni R1'in fiyatı 79.000 TL . Dediğin gibi bu da oldukça pahalı çıkacaktır. Türkiye'ye gelir mi orasını bilemiyorum ama gelirse de benim tahminim 60.000 civarında bir fiyatı olur.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Tesettürlü = R1
Çıplak-Naked = MT-10

:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

Lastikler şayet görüldüğü üzere bridgestone olursa tat vermez, canımız sıkılacak işte o zaman..
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
iiside harika, mt10 a sallıyanlar bence baya zevksiz, resmen uzay mekigi yapmıs adam. Fiyatı 60 65 bin olur.

Xsr ise harika, videolarını izledim 700 lugunu alırım 25 e felan olursa bunu 30 yaparlar cunku ama gerçekten ben yapsam bu kadar olurmus ya.

2016 Yamaha MT-10 Öne Çıkanlar:
Doğal ve çok yönlü öne sürüş pozisyonu
Geniş ve dik konik gidon
Agresif – ileri gövde tasarımı
Işık ve nötr kullanım için 1,400mm dingil açıklığı
Optimize güç / sertlik dengesi ile Hafif alüminyum Deltabox ana çerçeve
Revize ayarlarla yarış için geliştirilen süspansiyon YZF-R1-türevli
Radyal, 320mm çift ön diskler ABS 4-pot kaliperler
Ikonik MT ailesinin DNA’sı ile Yalın ve atletik kitle ileri vücut şekillendirme
17 litrelik yakıt deposu
Hafif 5 kollu alüminyum döküm jantlar
Bridgestone Battlax Hypersport lastikler özel geliştirilmiş
Standart ekipman olarak 12v DC çıkışı, Orijinal Yamaha ısıtmalı kulplar
Yeni tasarlanmış LCD, çok fonksiyonlu gösterge paneli
QSS (Quick Shift Sistemi)
Güçlü ve saldırgan mono-odak çift LED farlar
Yeni tasarlanan lens ile LED pozisyon lambası
LED dönüş sinyalleri ve plaka lambası
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
MT-10 un fiyati 60-65 bin tl bandinda olursa sayet satmaz millet gider z 1000 alir 42-43 bin tl ye . Motor gucu ve tasarim olarak yamaha dan eksigi yok fazlasi var bana gore. Aradaki 20.000 e de gider orta ayar bir arac alir
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
74
iiside harika, mt10 a sallıyanlar bence baya zevksiz, resmen uzay mekigi yapmıs adam. Fiyatı 60 65 bin olur.

Xsr ise harika, videolarını izledim 700 lugunu alırım 25 e felan olursa bunu 30 yaparlar cunku ama gerçekten ben yapsam bu kadar olurmus ya.

2016 Yamaha MT-10 Öne Çıkanlar:
Doğal ve çok yönlü öne sürüş pozisyonu
Geniş ve dik konik gidon
Agresif – ileri gövde tasarımı
Işık ve nötr kullanım için 1,400mm dingil açıklığı
Optimize güç / sertlik dengesi ile Hafif alüminyum Deltabox ana çerçeve
Revize ayarlarla yarış için geliştirilen süspansiyon YZF-R1-türevli
Radyal, 320mm çift ön diskler ABS 4-pot kaliperler
Ikonik MT ailesinin DNA’sı ile Yalın ve atletik kitle ileri vücut şekillendirme
17 litrelik yakıt deposu
Hafif 5 kollu alüminyum döküm jantlar
Bridgestone Battlax Hypersport lastikler özel geliştirilmiş
Standart ekipman olarak 12v DC çıkışı, Orijinal Yamaha ısıtmalı kulplar
Yeni tasarlanmış LCD, çok fonksiyonlu gösterge paneli
QSS (Quick Shift Sistemi)
Güçlü ve saldırgan mono-odak çift LED farlar
Yeni tasarlanan lens ile LED pozisyon lambası
LED dönüş sinyalleri ve plaka lambası

Ben de 60-65 arası fiyat bekliyorum ama şöyle de bir durum var , bu modelin şu anda görünen en büyük rakibi Kawa Z1000. Abs'li modelin fiyatı şu anki kur ile 45.000 TL civarı bir şeye geliyor. Teknik özellikleri Z1000'den üstün olabilir ama 1000'lik SS makinelere yakın fiyatla çıkarsa bu modeli zor satar Türkiye'de Yamaha. 45-50 arası bir fiyat makul bence ama Yamaha'nın özellikle R1'e yaptığı zamdan sonra (66.000'den 79.000'e) açıkçası pek ümitli değilim fiyat konusunda.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
77
mt-10 mavi renkli versiyonu insanın nefesini kesiyor.Hayaller garajıma bir motor daha ekledim :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bazen resimde gördüğünü beğenmeyip sonra yanına gidince "güzelmiş ya la" diyosun ya, bu o işte.
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
38
Arkadaslar mt10 un farlarinda sanki transformers te ki bambilbi bakislari gordum. Sanki her an canlanacakmis gibi bir hali var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst