- Katılım
- 4 Kas 2010
- Mesajlar
- 1,365
Yamaha kusura bakmasın ama o mt10 , tüm mtlerin yüz karası olmuş bence. Olmasaymış daha iyiymiş yani. Mt 09 gayet güzeldi. 10 u bu olmamalıydı.
Ben bu mt yi mt den saymıyorum arkadaşlar. :mrgreen:
Mt 09 sahibi arkadaşım böbreğimi satılığa çıkardım bu motosiklet için diyor:cherry: Bana da aşırı zorlama bir tasarım gibi geldi..
Bu arada konu dışı olacak ama bu motogp sezonundan sonra rossi ve lorenzoyu nasıl bir araya getirmişler :cherry: