2016 Yamaha Mt 10 ve XSR 900 Geliyor !

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
bunların fıyatı en az 25 35 bın tl arasında olur bosuna bızım ulkemıze getırmesınler bence
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
MT-7-9 zaten gücünü kanıtlamış makinalar..
Kim ne derse desin MT-10 agresif görümlü olabilir, mutlaka gücüde agresif ki mod koymuşlar 9 gibi ve çıplak.
Diğer MT serileri gibi rüzgar manyağı yapacak pilotunu ama her türlü gideri var..
Satılır..
R1 parası istemezlerse hemde iyi satılır..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Yeni fotolar geldi beyler buyrun . :)

Ep1ONB.jpg
[/url][/IMG]

52ONXd.jpg
[/url][/IMG]

AglONq.jpg
[/url][/IMG]

m59XpZ.jpg
[/url][/IMG]

D9vOmm.jpg
[/url][/IMG]

0L50gL.jpg
[/url][/IMG]

48JpQq.jpg
[/url][/IMG]

J6gVNn.jpg
[/url][/IMG]

zYzGL4.jpg
[/url][/IMG]

yROG1N.jpg
[/url][/IMG]

68zDb9.jpg
[/url][/IMG]

3P4OMp.jpg
[/url][/IMG]



Bu da bonus olsun , Mwt - 09 :)

RB5gNn.jpg
[/url][/IMG]

kJPMp9.jpg
[/url][/IMG]

NWQLNL.jpg
[/url][/IMG]

a0Znpg.jpg
[/url][/IMG]

8Qy65W.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Mt aielesinin yeni gri tonu cok kotu ya... kum mat olsa muhtesem olurmus...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Fiyat uçmazsa alirim ben bu XSR'yi.
Alir almazda söker depo ve jantlari boyar, seleyi degistiririm.
Dur ben su retrolari bir karsilastirayim bakayim.
Yas ilerledi artik ihtiyar motorlarina bakmak lazim.:)
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Bence xsr klasik bi tip olmuş . şu anda zaman ile alakası olmayan bir model. Sanırım 10 yıl sonra da aynı motora hayran hayran bakabileceğiz :)
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
28
Fiyati 50 uzerinde tutarsa kawaya yarar.
Yamaha bazen kendini kaybediyor bakalim merakla bekliyorum bende favorilerimde beklemede mt10
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
28
Allah bunlari bildigi gibi yapsin 57.000tl rezillik resmen.
Z1000 tek secenek kaldi
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
Bu gün XSR900'ü aldım. Çok bir deneme fırsatım olmadı ancak bunca özelliği barındıran en yakın rakibi RNineT ve bunun 2 katı fiyatı var.

Denk fiyat etiketindeki rakiplerinde 116bg motor, traction control, kaydırmalı debriyaj, ön arka ayarlanabilir suspansiyon vs gibi özellikler yok. Motorun en çok övülen yanı da bu.

İlk izlenimim çok olumlu oldu. Bozulacağını da zannetmiyorum
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Bu gün XSR900'ü aldım. Çok bir deneme fırsatım olmadı ancak bunca özelliği barındıran en yakın rakibi RNineT ve bunun 2 katı fiyatı var.

Denk fiyat etiketindeki rakiplerinde 116bg motor, traction control, kaydırmalı debriyaj, ön arka ayarlanabilir suspansiyon vs gibi özellikler yok. Motorun en çok övülen yanı da bu.

İlk izlenimim çok olumlu oldu. Bozulacağını da zannetmiyorum

resimleri göremedik :cherry:
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
mt-10 yerine mt-01 i geri döndürselerdi keşke. yalnız ne kadar sıfır varsa silen yamaha mt-1 diyememiş mt-10 demiş :D (reyize saygısızlık yapmamışlar)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bu gün XSR900'ü aldım. Çok bir deneme fırsatım olmadı ancak bunca özelliği barındıran en yakın rakibi RNineT ve bunun 2 katı fiyatı var.

Denk fiyat etiketindeki rakiplerinde 116bg motor, traction control, kaydırmalı debriyaj, ön arka ayarlanabilir suspansiyon vs gibi özellikler yok. Motorun en çok övülen yanı da bu.

İlk izlenimim çok olumlu oldu. Bozulacağını da zannetmiyorum

Kazasız belasız, güle güle kullanın ,hangi renk? ve şu soluk maviyi görebildinizmi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst