Aggressive modeli 105,5 + 6lt sıvı = 110 kg... güç ~8hp...fiyat 4.500... Bunlar bize resmen hakaret ediyor. Lan nezamandan beri bizim ülkemizde motor olayı bukadar fantastik boyutlara ulaştı be! Elin çinlisine 4.500 TL vercem, ne için?
Çeviklik-performans; yok,
Görüntü; yok
Uygun fiyat; yok
Arazi vs. gibi eğlence; yok
Malzeme, işçilik, dayanıklılık kalitesi; yok(malum çinli)
çok afedersiniz ama bi ...... git MONDİAL !!!
( Buarada bunu alman modeli zanneden arkadaşlar; çinlilerin işi bu, kopyalamak. Aynısının tıpkısını kopyalarlar. Sazanlık edip "mondial seviyeyi yükseltiyor" demeyin. Aklınız hayaliniz alıyor mu mondialin almanyadan motor ithal edeceğini??? )