2012 Mondial Yeni Modeller

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
böyle bir mantıkla motosiklet fiyatı belirlenmez 125 500se bu 300dür diye bişey olamaz. Evet mondialle bu motor arasında hiç bir fark yok. Sachs firmasının motorlarını lülfen çinli markalarla karşılaştırmayın ya da işlevselliğini sorgulamayın hele hele bu motoru racing yada commuterle hiç karşılaştırmayın. Bu motor tamamen keyf ve eğlence için üretilmiş bi motosiklettir. yani kısaca paran varsa alırsın bisiklet gibi kullanırsın. Bu arada linkten ingilteredeki fiyatınıda görebilirsiniz. http://www.sachsbikes.co.uk/scooter-motorcycle-details.php/Madass-125cc-1/
Kıyasladığım iki motor aynı fabrikadan çıkmış, bi motor hacmine bakıyorum bide ağırlığına. Motorun üzerinde yazan marka beni ilgilendirmiyor. Üzerinde olan çinli cup motoru o motorun çinli olarak adlandırılması için yeterli.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Terapist doğru söylüyorsun. Çok farklı motosikletler cub ve commutere göre. Bu arada yurtdışındaki fiyatlarla ülkemizdekiler pek tutmuyor ne yazık ki... :) Vergiler,çer çöp derken gidiyor fiyatlar.Bu arada sfm bike diye aratarak da google da sonuca ulaşabilirsiniz. İngiltere fiyatı 2000euro...Tr'de 4500 lira olması gayet normal bu şartlarda. :)
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Kıyasladığım iki motor aynı fabrikadan çıkmış, bi motor hacmine bakıyorum bide ağırlığına. Motorun üzerinde yazan marka beni ilgilendirmiyor. Üzerinde olan çinli cup motoru o motorun çinli olarak adlandırılması için yeterli.

Dostum kıyasladığın motorlar aynı fabrikadan falan çıkmamış. çinliler model kopyalaması yaparlar ismi birebir kopyalayamazlar. koyduğun model sachs madass 50cc nin fotoğrafıdır 110cc falan değildir. 2 ihtimal var ya firma yanıltıcı fotoğraf koydu yada verileri yanlış girdi. ama kesinlikle madass'ı 500 dolara falan alamazsın insanları yanıltmayalım. http://www.bikez.com/motorcycles/sachs_madass_50_2008.php
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum kıyasladığın motorlar aynı fabrikadan falan çıkmamış. çinliler model kopyalaması yaparlar ismi birebir kopyalayamazlar. koyduğun model sachs madass 50cc nin fotoğrafıdır 110cc falan değildir. 2 ihtimal var ya firma yanıltıcı fotoğraf koydu yada verileri yanlış girdi. ama kesinlikle madass'ı 500 dolara falan alamazsın insanları yanıltmayalım. http://www.bikez.com/motorcycles/sachs_madass_50_2008.php
Yurtdışı sitesi linkinde 2000 euro yazıyordu.Bu da yaklaşık 3750 tl oluyor sanırım.Türkiye fiyatı da böyle ise normal olurdu.Bu arada mondialin sattığı sachs mı değil mi. :) Çok merak ettim şimdi ortalık karıştı.
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Yurtdışı sitesi linkinde 2000 euro yazıyordu.Bu da yaklaşık 3750 tl oluyor sanırım.Türkiye fiyatı da böyle ise normal olurdu.Bu arada mondialin sattığı sachs mı değil mi. :) Çok merak ettim şimdi ortalık karıştı.

mondialin ne sattığını bilmiyorum sadece sach olduğunu tahmin ediyorum 4500 tl istediklerine göre. mondialle iletişime geçip sorabilirsiniz ürünün nerede üretildiğini eğer alman malı ise madasstır ;)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
mondialin ne sattığını bilmiyorum sadece sach olduğunu tahmin ediyorum 4500 tl istediklerine göre. mondialle iletişime geçip sorabilirsiniz ürünün nerede üretildiğini eğer alman malı ise madasstır ;)
Mail attım yaklaşık 2 ay önce. :) Yine böyle bir konu vardı. Kimse cevap vermedi.Ben de küstüm atmıyorum. :p Heralde anlatım tarzımı beğenmediler.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Aggressive modeli 105,5 + 6lt sıvı = 110 kg... güç ~8hp...fiyat 4.500... Bunlar bize resmen hakaret ediyor. Lan nezamandan beri bizim ülkemizde motor olayı bukadar fantastik boyutlara ulaştı be! Elin çinlisine 4.500 TL vercem, ne için?

Çeviklik-performans; yok,
Görüntü; yok
Uygun fiyat; yok
Arazi vs. gibi eğlence; yok
Malzeme, işçilik, dayanıklılık kalitesi; yok(malum çinli)

çok afedersiniz ama bi ...... git MONDİAL !!!


( Buarada bunu alman modeli zanneden arkadaşlar; çinlilerin işi bu, kopyalamak. Aynısının tıpkısını kopyalarlar. Sazanlık edip "mondial seviyeyi yükseltiyor" demeyin. Aklınız hayaliniz alıyor mu mondialin almanyadan motor ithal edeceğini??? )
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Mail attım yaklaşık 2 ay önce. :) Yine böyle bir konu vardı. Kimse cevap vermedi.Ben de küstüm atmıyorum. :p Heralde anlatım tarzımı beğenmediler.

biraz detay fotoları inceledim oldukça kaliteli duruyor ama yinede emin değilim 4500 lirayı riske atacak çok az insan vardır belkide yoktur. eğer sachs ise mondial bunu belirtmemekle çok büyük hata yapmış olur.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Aggressive modeli 105,5 + 6lt sıvı = 110 kg... güç ~8hp...fiyat 4.500... Bunlar bize resmen hakaret ediyor. Lan nezamandan beri bizim ülkemizde motor olayı bukadar fantastik boyutlara ulaştı be! Elin çinlisine 4.500 TL vercem, ne için?

Çeviklik-performans; yok,
Görüntü; yok
Uygun fiyat; yok
Arazi vs. gibi eğlence; yok
Malzeme, işçilik, dayanıklılık kalitesi; yok(malum çinli)

çok afedersiniz ama bi ...... git MONDİAL !!!


( Buarada bunu alman modeli zanneden arkadaşlar; çinlilerin işi bu, kopyalamak. Aynısının tıpkısını kopyalarlar. Sazanlık edip "mondial seviyeyi yükseltiyor" demeyin. Aklınız hayaliniz alıyor mu mondialin almanyadan motor ithal edeceğini??? )
Vallaha çeviklik performans konusunda ben de çok büyük hayal kırıklığına uğradım. :) 50-60 aralığında bitti vitesler resmen.Sonra yırtılarak gidiyordu motor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Vallaha çeviklik performans konusunda ben de çok büyük hayal kırıklığına uğradım. :) 50-60 aralığında bitti vitesler resmen.Sonra yırtılarak gidiyordu motor.

Test sürüşü mü yaptın ?? Bari 2 zamanlı bişey kullansalarmış. Belki biraz daha hız değil ama tat verirdi...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Yok nerede hocam.Buna 4500 tl verip kullanacak yoktur sanırım.Motosikletin videoları mevcut.Maksimum hızı 95 km yazıyor.Ama gerçekten çok kısa vites aralığı var.Traktör gibi.:) Ama zaten eğlence için yapılmış bir alet.Hopla,zıpla,ön kaldır vs...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yok nerede hocam.Buna 4500 tl verip kullanacak yoktur sanırım.Motosikletin videoları mevcut.Maksimum hızı 95 km yazıyor.Ama gerçekten çok kısa vites aralığı var.Traktör gibi.:) Ama zaten eğlence için yapılmış bir alet.Hopla,zıpla,ön kaldır vs...

Sitesinde hızı 80km/h yazıyor. Hız hiç önemli değil, ama eminim ki 95 in yanına bile yaklaşamaz. Yanlız eğlence için yapılmış tamam ama bu veriler ile eğlenmek bile zor. Yani motor olması gerekenden çok çok daha ağır. Bir tiral motor ebatında ama 110 kg! Olmadı yani, bari ~80kg olsaymış, yada daha hafif ve 50cc çift zamanlı motor kullansalarmış. Basit bişey sonuçta, fazla ağır olmayan bir ve 2 zamanlı bir motor. Çok mu zor yani şunu yapmak? Hani öyle yaparsın da sonra 4.500 tl fiyat çekersin... Bunla, ayağa kalkıp arkasına ayağını basmadığın sürece ön de kaldıramazsın. Ben 4.500 TL ye öyle güzel eğlence motoru yaparım ki...

Neyse, getirdikleri gibi ellerinde patlasın...
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Buarada bunu alman modeli zanneden arkadaşlar; çinlilerin işi bu, kopyalamak. Aynısının tıpkısını kopyalarlar. Sazanlık edip "mondial seviyeyi yükseltiyor" demeyin. Aklınız hayaliniz alıyor mu mondialin almanyadan motor ithal edeceğini???

Önce bi üslubunuza dikkat edin sonra yorum yazın. Kimsenin sazanlık ettiği falan yok sadece kendi aramızda ihtimalleri konuşuyoruz. Sachs madass ın modelinin aynısı olduğu ve fiyat karşılaştırması yaptık. Bi ihtimalden söz ettik. İnceleme fırsatımız olmaadığı içinde daha fazla yorum yapamadık. Ama siz incelemiş gibi her özelliği hakkında yorum yapmışsınız. Neyse burası berber dükkanı bakkal önü değil doğru düzgün yorum yapacaksanız bizde saygıyla cevap verelim yoksa tartışmanın manası yok.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Önce bi üslubunuza dikkat edin sonra yorum yazın. Kimsenin sazanlık ettiği falan yok sadece kendi aramızda ihtimalleri konuşuyoruz. Sachs madass ın modelinin aynısı olduğu ve fiyat karşılaştırması yaptık. Bi ihtimalden söz ettik. İnceleme fırsatımız olmaadığı içinde daha fazla yorum yapamadık. Ama siz incelemiş gibi her özelliği hakkında yorum yapmışsınız. Neyse burası berber dükkanı bakkal önü değil doğru düzgün yorum yapacaksanız bizde saygıyla cevap verelim yoksa tartışmanın manası yok.

Tamam hocam kusura bakma, hakaret manasında söylemek istememiştim. Afedersin.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
şu agresif şöyle 1000 lira filan olsa, hobi amaçlı alacağım bi tanede...
o parayı vermem ona...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Çeviklik-performans; yok,
Görüntü; yok
Uygun fiyat; yok
Arazi vs. gibi eğlence; yok
Malzeme, işçilik, dayanıklılık kalitesi; yok(malum çinli)
U][/COLOR]


Şimdi bir bakalım :

Çeviklik-performans; yok sürat yapamaması kısa oranlı vites kutusu demektir ki bu da tekerlek torkunun yüksek olduğunu gösterir. Pek de performanssız denemez yani. Sürat yok demek daha doğru olur.
Görüntü; yok Bence de yok
dUygun fiyat; yok doğrudur
Arazi vs. gibi eğlence; yok kullanmadan bilemeyiz değil mi ? Araziye çıkamasa bile eğlence amaçlı üretildiği besbelli
Malzeme, işçilik, dayanıklılık kalitesi; yok(malum çinli) Bu fiyatıyla Çinli olmadığı kesin.Tıpkı Mondial'in 9000 Tl'lik krosları gibi

Alır mıyım ? Almam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst