2011 Hyosunglar bayiler'de

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Sorun giderilmiş olsa bile o leke yapıştı Hyosung'lara.
Kesin krank kırıyor demiyorum ama ne biliyim sonuçta o risk halen daha var.
Kullanıma bağlı olarak krank kırma riski artar veya azalır elbette. :)
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Motor çok şık , bunların piyasaya girmesiyle eski modellerin fiyatlarıda biraz aşagılara çekilir .
ötv 2.elini pek etkilememişti ama ötv + yeni modelin piyasaya girmesi bu görevi görecektir
sonunda vurabilcem kırbacı :mrgreen: :p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güzel ve yakışıklı alet,beyaz'da bir başka yakışmış.
ama ön farlarını bende sevmiyorum.
arka kuyruk ve artçı tutamaçları güzel olmuş 10 numero.
250 cc motordan 600 cc performans beklerseniz krankta keser,blokta patlar.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Kuyruk ve plakalık tasarımı, ledli arka stobu ve oturma grubuyla, bence gayet spor, modern bir görünüme kavuşmuş ve çağa ayak uydurmuş.
Beyaz da yakışmış.
Beğendim.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
bu motor dalında tek ben cbr yi aynı sınıfa koymuyorum bile göz var nizam var bunun yanında cbr ybr125 gibi kalır. tamam kalitedir odur budur vs dir ama unutmayın motosiklet bir aşktır ve insanlar çirkin kadınlara değil güzellere aşık olurlar estetikli olsa dahi =)))
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Albenili bir motor baklım 2. eller ne olacak düşsede bi tane de biz hyo alsak :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Tabiri caizse gelin gibi görünüyor. Umarım mekanik aksamı da öyledir. Yoksa içi seni dışı beni yakar olmasın. :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Egsoz gerçekten kötü duruyor. İnsan şuna alüminyum birşey tasarlar.

Krank yağlanma problemini de emin olun ilk çıktıktan hemen sonra çözmüşlerdir. O arada da giden gitmiştir tabi. Bu tip problemleri firmalar kimseye çaktırmadan yok ederler, yeni kasayı falan beklemezler.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
kasa süper bence fiyatı biraz daha aşağıda olsa daha iyi olurdu ama hondalar gelirseki eğer honda fiyatına hyosung biraz kafa karıştırır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kuyruk çok güzel olmuş ve özellikle renk beni bitirdi yok böyle güzel bir renk.işte bi,razda tork olsa yemede yanında yat
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
Arkadaşlar 2011 gv'lerde gelmiş mi acaba;?
şimdi bayi ile görüştüm mayıs sonu gibi gelecekmiş arkadaşlar.
Bu arada gt çok havalı olmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
123
Arkadaşlar 2011 gv'lerde gelmiş mi acaba;?
şimdi bayi ile görüştüm mayıs sonu gibi gelecekmiş arkadaşlar.
Bu arada gt çok havalı olmuş.

Merhaba
Anladığım kadarı ile sadece istanbul 4 levent'teki Kayalar isimli bayiye gelmiş. Ben geçen hafta aradığımda Kayalar Bayisndeki görevli sadece bize gelecek demişti.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Beyaz da çok hoş oluyor motosiklette... Ben de beyaz yapmıştım çok da hoşuma gitmişti ama kaşınıp sattım işte...



Şu Hyo - Honda karşılaştırmasına gelince...
Honda'daki bence tek eksik önde tek fren diski olması. Ha bu Honda için eksik midir sanırım değildir, ona göre yapmıştır hesabını kitabını. Ancak ABS'li olan gelseydi hiç fena olmazdı...
Hyo ise ilk göz ağrım yağını suyunu eksik etmediğin iyi baktığın zorlamadığın zaman uzun seneler ve km.ler sorun çıkarmaz ben bizzat deneyip gördüm motorumu sattığımda 36500km. de idi.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
206042_10150136882017451_63727972450_6503004_4300374_n.jpg


198200_10150136882037451_63727972450_6503005_7163406_n.jpg


206947_10150136882052451_63727972450_6503007_5125936_n.jpg


199400_10150136882077451_63727972450_6503008_4726657_n.jpg


207166_10150136882092451_63727972450_6503009_3674924_n.jpg


188470_10150136882122451_63727972450_6503010_3607453_n.jpg


189929_10150136882147451_63727972450_6503011_7814297_n.jpg
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Kim ne derse desin, Hyosung'un 250 cc modelleri ; 600 lük japon'a gücü yetmeyen ama çinli motor da almak istemeyen kesim için en ideal motorlar. Hem kalite , hem fiyat hem de performans açısından. Sıfır 2010 naked modelini 6500 e bırakan bayiler var. Eğer kanuni bunun montajını türkiyede yapmaya başlarsa memleketin en çok satan motorlarından olur.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Beyaz da çok hoş oluyor motosiklette... Ben de beyaz yapmıştım çok da hoşuma gitmişti ama kaşınıp sattım işte...



Şu Hyo - Honda karşılaştırmasına gelince...
Honda'daki bence tek eksik önde tek fren diski olması. Ha bu Honda için eksik midir sanırım değildir, ona göre yapmıştır hesabını kitabını. Ancak ABS'li olan gelseydi hiç fena olmazdı...
Hyo ise ilk göz ağrım yağını suyunu eksik etmediğin iyi baktığın zorlamadığın zaman uzun seneler ve km.ler sorun çıkarmaz ben bizzat deneyip gördüm motorumu sattığımda 36500km. de idi.

motorun çok şıkmış gerçekten ön cam tank pad tam benim istedigim gibi olmus çok sade ve güzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst