2011 Honda PCX 125 hakkındaki düşüncelerinizi alalım !!!

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
21
2011 Honda PCX 125 fiyatı ötv indirimi ile 4800 tl bnce gayet şık ve şehir içi için ideal gözüküyor sizce?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
çok muazzam bir scooter

fuarda bugün iki adam honda pcx125 önünde şunu konuşuyordu (yaşları 50li civarı)

"yok abi hondada tip yok ben sym diyorum"

sadece güldüm :mrgreen:

ki pcx125 in teknolojisinde bir motor üretmek ve o fiyattan satmak için o markaların en az 10 yıl ileri gitmesi lazım

honda Vmatic sistem var bikere o iğrenç cvtden kurtulmuş bir scooter

bilen bilir abi ben fazla tekniğe girmiyim
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
22
Bundan sanırım 6-7 ay önce Honda nın avrupa sitesinde görüp '' Şu gavurların bindiklerine bak'' dediğim ve Türkiye ye neden gelmediğini anlayamadığım gelse de fiyatının ps150i gibi uçuk olacağını düşündüğüm motordur.

Şu ötv hatrına girdiydim hondanın sitesine . İçim gitti girmesem daha iyidi :D fiyatı oldukça iyi yazın cbf mi değiştirebilirim :D
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
yeni teknoloji, Başarılı bir çalışma, Güzel bir görünüm, İyi bir kalitede birleşmiş. Bence Alınır fiyatıda iyi
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Cok kaliteli bir scooter, goruntusu buyuk ama cok kivrak, 200-300km kadar kullandim, yakiti ortalama 3litre 100kmde, akilli sistem :) hiz 0 oldugu an motor stop ediyor ve gaza bastiginizda otomatik kaldigi yerden devam, yakit tasarrufu icin ideal ozellikle buyuk sehirlerde cok dur kalk yapanlar icin, goruntusu yeter sadece diyecegim ama bastan asagi super, dusunmeyin derim
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
2011 Honda PCX 125 fiyatı ötv indirimi ile 4800 tl bnce gayet şık ve şehir içi için ideal gözüküyor sizce?
one ya fiyat çok uçuk indirimli hali mi bu bunda seramik silindir varmı? kombine firen sistemi.
neyse sym de varda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 ----------

çok muazzam bir scooter

fuarda bugün iki adam honda pcx125 önünde şunu konuşuyordu (yaşları 50li civarı)

"yok abi hondada tip yok ben sym diyorum"

sadece güldüm :mrgreen:

ki pcx125 in teknolojisinde bir motor üretmek ve o fiyattan satmak için o markaların en az 10 yıl ileri gitmesi lazım

honda Vmatic sistem var bikere o iğrenç cvtden kurtulmuş bir scooter

bilen bilir abi ben fazla tekniğe girmiyim

ctv ile Vmatic sistem benim bildigim aynıdır. kelem ile kapuska misali debriyaj kaçırma olayı aşırı ısınmadan kaynaklı dur kalklarda ve özellikle 2 kişi yogun trafikte zorlamaktan kaynaklı oluyor...Hararet de bir etkendir. Esaz sorun debriyaj tasinin iç tarafi yani debriyajin her kavramada temas ettigi yerin, ic balansinin bozulmasi ve kayganlasmasidir. Motor sogukken debriyaji ilk kavrama dan itibaren surekli tasa tutunamiyor, kaydiriyor, kaydirdigi icin de balatalar isidan sisiyor ve sertlesiyor. isidan sertlesen balata yuzeye hic tutunamiyor. iste hararetin etkeni bu ..... sonra car cur diye sesler çıkarıyor sinir bozucu
T Max te ve Silwer da burgman 650 de falan CVT yok başka bi sistem var,kaçırma problemi daha uzun vadede oluyor.

burgman 650 se-cvt, diger hepsi cvt ...


tmax in son aktarmasi disli yerine zincir bi halt farketmiyo,ister zincir olsun ister dislison aktarma bi halt farketmez....


sequential electronic - continous variable transmission
se-cvt

CVT te işte : continous variable transmission yani : ( surekli degisken zamanli sanziman
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Bu motor bu fiyatıyla aklımı çelmekte ancak henüz alıp kullanan olmadığı için motorun sürüşü ve gidişi hakkında ne yazık ki herhangi bir bilgimiz yok. Bu motoru test edebileceğimiz herhangi bir bayi bilen var mı acaba? Eğer test edebilir ve beğenirsem ciddi ciddi beyaz bir PCX almayı düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar şu japonlar neden CBS'yi kullanmaz anlamıyorum.Mükemmel bişey.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
one ya fiyat çok uçuk indirimli hali mi bu bunda seramik silindir varmı? kombine firen sistemi.
neyse sym de varda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 ----------



ctv ile Vmatic sistem benim bildigim aynıdır. kelem ile kapuska misali debriyaj kaçırma olayı aşırı ısınmadan kaynaklı dur kalklarda ve özellikle 2 kişi yogun trafikte zorlamaktan kaynaklı oluyor...Hararet de bir etkendir. Esaz sorun debriyaj tasinin iç tarafi yani debriyajin her kavramada temas ettigi yerin, ic balansinin bozulmasi ve kayganlasmasidir. Motor sogukken debriyaji ilk kavrama dan itibaren surekli tasa tutunamiyor, kaydiriyor, kaydirdigi icin de balatalar isidan sisiyor ve sertlesiyor. isidan sertlesen balata yuzeye hic tutunamiyor. iste hararetin etkeni bu ..... sonra car cur diye sesler çıkarıyor sinir bozucu
T Max te ve Silwer da burgman 650 de falan CVT yok başka bi sistem var,kaçırma problemi daha uzun vadede oluyor.

burgman 650 se-cvt, diger hepsi cvt ...


tmax in son aktarmasi disli yerine zincir bi halt farketmiyo,ister zincir olsun ister dislison aktarma bi halt farketmez....


sequential electronic - continous variable transmission
se-cvt

CVT te işte : continous variable transmission yani : ( surekli degisken zamanli sanziman

debriyaj mantığı ister kuru ister ıslak olsun zaten hep aynıdır bildiğim klasik CVT sistemlerde o basttiğin sorun motorun kalitesine göre belli zaman zarfında vuku buluyor burada doğru.


vmatic cvt ile aynı değildir

ama vmatic daha verimli daha teknolojik bir sistem ayrıca honda patentli

vmatic klasik cvt ye göre daha etkin sistem soğutmasına sahip değişken varyatörler daha farklı ve hızlı çalışıyor kayış ise cvt ye göre daha kısa

honda cub motorunu ve değişken yarı otomatik ıslak debriyaj ve dişli sistemini 1958 de icad ederek nasıl vitesli mopetler için kolay basit sorunsuz bir çözmüm bulduysa buda scooterler için aynı ve benzeri bir çözüm

cvt nin sorunlarını ve verimini zaten az çok herkes biliyor rahatlık tek avantajı.. :cat: en büyük dezavantajı yakıt sarfiyafı

honda-cv-matic.jpg



vmatic sistemli yeni nesil bir cub motoru
honda-cv-matic2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2010
Mesajlar
10
Hondanın sitesinde göremedim ama birkaç yerde sıvı soğutmalı olduğu yazıyor. Doğrumudur acaba :silent:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Hondanın sitesinde göremedim ama birkaç yerde sıvı soğutmalı olduğu yazıyor. Doğrumudur acaba :silent:

o motor zaten hava ile soğumaz evet sıvı soğutmalı:cat: ama bu sefer radyatörü çok farklı bir yere koymuşlar :mrgreen:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
internet sitesinde, foto galerisindeki bir resimde combi brake yazısı olduğuna göre; bu motorda kombine fren var.
şahsen ben bu modeli çok beğendim. fiyatı da uygun, iyi bir satış performansı göstereceğini tahmin edebiliyorum.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
internette cbr'lar için de combi abs yazıyor ama trye gelenlerde ne combi ne abs var :) bayiden net bi bilgi almak lazım o konuda yada fuarda soranlar vardır belki yazarlar buraya... bu motorda autostop varmış yau :) yakıtı minimuma indirmişler
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
164
Bu fiyata bu motor bedava kaçırılmıycak fırsat inşallah ilerliyen zamanlarda artış olmaz fiyatında
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
8
Motorumu satayım almayı düşünüyorum çok şık bir motor. Aldığım zaman bilgileri burada paylaşırım.
 
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
140
ilk partiyi alan arkadaşların yorumuna göre 2 ay sonra bir operasyon düşünüyorum :) yedek parça, uzun yol ( 300 km ) performans gibi durumlarına bakacağım
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
143
arkadaşlar fuardan bu scoterdan aldım mart sonu teslim dediler tecrübelerimi paylaşırım tipi çok iyi umarım sürüşüde bir o kadar iyidir bakalım şuan cbr600f var bende buda ikinci motosikletim oldu resimlerini koyarım buraya teslim alınca tabi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst