2011 Honda PCX 125 fiyatı ötv indirimi ile 4800 tl bnce gayet şık ve şehir içi için ideal gözüküyor sizce?
one ya fiyat çok uçuk indirimli hali mi bu bunda seramik silindir varmı? kombine firen sistemi.
neyse sym de varda.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 ----------
çok muazzam bir scooter
fuarda bugün iki adam honda pcx125 önünde şunu konuşuyordu (yaşları 50li civarı)
"yok abi hondada tip yok ben sym diyorum"
sadece güldüm :mrgreen:
ki pcx125 in teknolojisinde bir motor üretmek ve o fiyattan satmak için o markaların en az 10 yıl ileri gitmesi lazım
honda Vmatic sistem var bikere o iğrenç cvtden kurtulmuş bir scooter
bilen bilir abi ben fazla tekniğe girmiyim
ctv ile Vmatic sistem benim bildigim aynıdır. kelem ile kapuska misali debriyaj kaçırma olayı aşırı ısınmadan kaynaklı dur kalklarda ve özellikle 2 kişi yogun trafikte zorlamaktan kaynaklı oluyor...Hararet de bir etkendir. Esaz sorun debriyaj tasinin iç tarafi yani debriyajin her kavramada temas ettigi yerin, ic balansinin bozulmasi ve kayganlasmasidir. Motor sogukken debriyaji ilk kavrama dan itibaren surekli tasa tutunamiyor, kaydiriyor, kaydirdigi icin de balatalar isidan sisiyor ve sertlesiyor. isidan sertlesen balata yuzeye hic tutunamiyor. iste hararetin etkeni bu ..... sonra car cur diye sesler çıkarıyor sinir bozucu
T Max te ve Silwer da burgman 650 de falan CVT yok başka bi sistem var,kaçırma problemi daha uzun vadede oluyor.
burgman 650 se-cvt, diger hepsi cvt ...
tmax in son aktarmasi disli yerine zincir bi halt farketmiyo,ister zincir olsun ister dislison aktarma bi halt farketmez....
sequential electronic - continous variable transmission
se-cvt
CVT te işte : continous variable transmission yani : ( surekli degisken zamanli sanziman