o duke deli paradır ktm nin ucuz motoru pek olmaz.
bence yzf r 125e o para verilmez.niye dersen 125lik motor cabuk sıkılırsın
yzf 125lik alacagına hiç ninja 250r gordun mu görmediysen gercekte gormeye calıs foto ile olmaz.ninjada cok sekil ve yzfye göre daha rahat ve 250lik.egzoz falan taksan azda olsa ses alırsın ve daha uzun sure kullanırsın çabuk sıkmaz yani.ve ninja 250 ile yzf 125 neredeyse aynı fiyatta.bide cbr 250 olabilir
sen bence sekile onem veriosun cunku yzf 125e o kadar para vermeyi dusundugune göre

git ninja al bana dua et ninjada şekilse şekil 2011 beyaz rengi super

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
cbr ve yzf bana göre karşılaştırılmycak motorlar ilk yzfyi gördgmde 600cc sandım cbr birazdaha hafif duruyor uzatmıcam gerçekbi ss istiyosan yzf derim weya hyosung gt250r
bu 2 motorda zor motor ama