2011 honda cbr 125r & Yamaha yzf r125

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
12
Degerli yorumlarınız için herkese yine teşekkür ederim. YZF siparişi verdim 08.03.2011 tarihinde. Nisan ayında gelicek dediler 1. ya da en geç 2. haftasında. Ellerinde yokmuş,başka bayiide varmış ama teşhir motoru sonuçta görmediğim bir bayiiden almıyayım dedim ve fabrikadan direk bana gelsin diyerek sipariş verdim:D Motoru aldıktan en az 1-2yıl kadar daha değiştirmeyi düşünmüyorum zaten öyle hız tutkunu biri de değilim. Motoru park ettiğim zaman şöle bir gözü takılsın milletin yeter :p '' yeni motorum'' fln gibi bi başlık atmak istemiyorum daha gelmedi sonuçta. Ancak geldiği gibi bol bol fotograf çekip başlık açarım artık :) olumlu olumsuz herkesin yorumları için teşekkürler tekrardan :)

Khutuck biraz daha önce söyleseydin iyiydi ktm 125 duke :p
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Degerli yorumlarınız için herkese yine teşekkür ederim. YZF siparişi verdim 08.03.2011 tarihinde. Nisan ayında gelicek dediler 1. ya da en geç 2. haftasında. Ellerinde yokmuş,başka bayiide varmış ama teşhir motoru sonuçta görmediğim bir bayiiden almıyayım dedim ve fabrikadan direk bana gelsin diyerek sipariş verdim:D Motoru aldıktan en az 1-2yıl kadar daha değiştirmeyi düşünmüyorum zaten öyle hız tutkunu biri de değilim. Motoru park ettiğim zaman şöle bir gözü takılsın milletin yeter :p '' yeni motorum'' fln gibi bi başlık atmak istemiyorum daha gelmedi sonuçta. Ancak geldiği gibi bol bol fotograf çekip başlık açarım artık :) olumlu olumsuz herkesin yorumları için teşekkürler tekrardan :)

Khutuck biraz daha önce söyleseydin iyiydi ktm 125 duke :p

Allah kaza bela göstermesin kardeşim, hayırlı olsun.:rendeer:
Nazarlık için kan gerek , aklında olsun.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Allah kaza bela vermesin çok güzel bir seçim yaptın,hayırlı olsun.::biggrinn
renk olarak hangisini seçtin.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Degerli yorumlarınız için herkese yine teşekkür ederim. YZF siparişi verdim 08.03.2011 tarihinde. Nisan ayında gelicek dediler 1. ya da en geç 2. haftasında. Ellerinde yokmuş,başka bayiide varmış ama teşhir motoru sonuçta görmediğim bir bayiiden almıyayım dedim ve fabrikadan direk bana gelsin diyerek sipariş verdim:D Motoru aldıktan en az 1-2yıl kadar daha değiştirmeyi düşünmüyorum zaten öyle hız tutkunu biri de değilim. Motoru park ettiğim zaman şöle bir gözü takılsın milletin yeter :p '' yeni motorum'' fln gibi bi başlık atmak istemiyorum daha gelmedi sonuçta. Ancak geldiği gibi bol bol fotograf çekip başlık açarım artık :) olumlu olumsuz herkesin yorumları için teşekkürler tekrardan :)

Khutuck biraz daha önce söyleseydin iyiydi ktm 125 duke :p
süper tercih bir yere motoru koydun mu karizman olur
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Valla Duke ile daha bir karizman olurdu ama hadi hayırlısı olsun, güle güle kullan :D
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
18
Honda cbr 125'ler taiwan üretimi. Yamaha yzf r125'lerin üretildiği ülke hangisi?
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
18
yeni başlıyacağım bende iki model arasında kararsız kaldım. 3.ooo fark var arada ama safkan japon'sa değer mi yzf için?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence CBR 125 ..fiyat farkı çok fazla...Ben cbr den oldukça ve ziyadesiyle memnunum..heleki yeni kasalar daha kalıplı daha dolu duruyor..fiyatta çok iyi..
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
12
herkese teşekkür ederim :) Renk olarak beyaz olanı seçtim movibiker. ancak 2011 beyaz olanı seçtim o yandan felan 3çizgi geliyo siyah, bide hafif kırmızı çizgi var 3çizginin üstünde şık bişe yani :D
Evet zaten yzf seçerken ilk düşüncem park ettiğimde milletin bakmasıydı :) artık gelince görcez bakıyolarmı :)

breath, eger maddi durumda bi sıkıntı yoksa yzf derim kalıp olarak daha kalıplı görüntü 10numara5yıldız :D senin kararına kalmış bişe bu sonuçta yzf kullanan birine sorarsan yzf, cbr kullanan birine sorarsan cbr der sana. düz mantık :D teknoloji olarak yzf biraz önde gibi ama kullananlar öyle diyo yani :)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
4
cbr 125 mi yoksa yzf 125 mi? ACİLLLL YARDIM

Merhabalar:
Arkadaşlar iki motor arasında kararsız kaldım avantaj ve dezavantajları konusunda bilgi verin. Teşekkür ederim
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Aslında bu hacimde race makinelerine hemen hemen hiç bir avantajı yok.Yani yakıt ve parça ucuzluğu olabilir.O yüzden seçimler bir bakıma kötünün iyisi olacak, yanlış anlamayın.O nedenle servis, parça ve konfor olayını göz önüne almalısınız bence.Bu nedenle ben CBR diyorum.Avantajı yaygın Honda servis ağı, daha dik ve nispeten konforlu sürüş pozisyonu olabilir.

Genel anlamda YZF alanlar görünüş veya farklı olma duygusuyla alıyorlar diye tahmin ediyorum.Gerçekten de karizmatik motor.Fakat kullanım koşulları, maddi durum vesaire göz önüne alındığında CBR daha mantıklı görünüyor.Tipini de beğeniyorum açıkçası CBR'ın.

Sonuç olarak, racing tarzı üzerinde gelişmek istiyorsanız seçiminiz ekonomik ve yaygın bir motosiklet yönünde olmalıdır diye düşünüyorum.Geçiş motoru olarak kullanılacağından bu şekilde konuştum.Tamamen şahsi fikirlerimdir.

Kolay gelsin...
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
18
bu arada yamaha yzf r 125 in üretim yeri Çin imiş. Ayrıca yamahanın 250cc altı tüm motorları orada üretiliyormuş.
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
125cc alıp 2ay sonra hevesin kesilecek
git ninja al 250cc 2.el o fiyata
satarsanda aynı fiyata verirsin
yamaha 125 alsan 2.000 zarar edeceksin
kaldıki mutlaka değiştirmek istersin
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
18
xburakx haklısın. Son birkaç gündür 250 cc'yi başlangıç olarak düşünmeye başladım. ninja sınıfında lider fakat o motora hiç içim ısınamadı. işçilik çok zayıf duruyo. servis olayıda zayıf diyor bazıları. ötv indirim sürecinde 250 cc ve altında ikinci el almak fiyatlarına bakıldıgında şu süreçte mantıksız gibi duruyor. cbr 250 nasıldır acaba?
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
ural alamadın gitti şu motoru be ...:p neyse gelsin de bi bakalım nası gidiyomuş :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------

xburakx haklısın. Son birkaç gündür 250 cc'yi başlangıç olarak düşünmeye başladım. ninja sınıfında lider fakat o motora hiç içim ısınamadı. işçilik çok zayıf duruyo. servis olayıda zayıf diyor bazıları. ötv indirim sürecinde 250 cc ve altında ikinci el almak fiyatlarına bakıldıgında şu süreçte mantıksız gibi duruyor. cbr 250 nasıldır acaba?

görünüm itibarı ile gayet iyi duruyor. tabi üstüne oturman lazım son karar için.Mükemmel olduğu için söylemiyorum ama tr de honda diğer firmalara göre fersah fersah önde gibi.
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
125cc alıp 2ay sonra hevesin kesilecek
git ninja al 250cc 2.el o fiyata
satarsanda aynı fiyata verirsin
yamaha 125 alsan 2.000 zarar edeceksin
kaldıki mutlaka değiştirmek istersin

katılıyorum ...

arkadaş almış gerçi hayırlısı olsun kazasız belasız kullan inş.

125cc makina bi süre sonra sizi sıkacaktır bence, 8-9000 tl verebiliyorken bence en mantıklı olanı 2. el temiz ninja almaktı ve yzf canlı gördüm oturdum benim boyum 180 kilom 90 zayıfta olsam bu boylarda kişiler için pek uygun değil ve hiçte öyle iri felan değil minnacık bi motor , he görüntü süper gerçekten buda bigerçek, sonra yzf nin sesi bildiğimiz sivri sinek sesi :D sırf o ses yüzünden almazdım o motoru. bence en mantıklısı ninja , boyutları gayet iyi ve tatmin edici onuda üstüne oturup canlı canlı görme şansım olmuştu hatta bi ara almayı bile düşündüm . 0 km motorun verdiği kafa rahatlığı bazen bazı gerçekleri görmemize engel oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst