- Konu Yazar
- #21
Degerli yorumlarınız için herkese yine teşekkür ederim. YZF siparişi verdim 08.03.2011 tarihinde. Nisan ayında gelicek dediler 1. ya da en geç 2. haftasında. Ellerinde yokmuş,başka bayiide varmış ama teşhir motoru sonuçta görmediğim bir bayiiden almıyayım dedim ve fabrikadan direk bana gelsin diyerek sipariş verdim
Motoru aldıktan en az 1-2yıl kadar daha değiştirmeyi düşünmüyorum zaten öyle hız tutkunu biri de değilim. Motoru park ettiğim zaman şöle bir gözü takılsın milletin yeter
'' yeni motorum'' fln gibi bi başlık atmak istemiyorum daha gelmedi sonuçta. Ancak geldiği gibi bol bol fotograf çekip başlık açarım artık
olumlu olumsuz herkesin yorumları için teşekkürler tekrardan
Khutuck biraz daha önce söyleseydin iyiydi ktm 125 duke
Khutuck biraz daha önce söyleseydin iyiydi ktm 125 duke