2011 honda cbf 150

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim 15-20 bin km cbf150 kullanmışlığım var.Kim diyomuş yağ yakıyo diye.Tamam 30-40 bine gelince yakmaya başlayabilir belki ama git motoru komple yenile.Bu motosiklet piyasasında bedava sayılır.Adamın bmw'si orda yatıyo 11 milyar masrafı var.Siz cbf150'ye harcanacak 300 liraya para mı diyosunuz.Hem kimbilir kaç sene sonra yağ eksiltmeye başlıcak.Ybr apachi daha üstünmüş.Saçmalık.Apachi bir kere kullandım.O kadar dengesiz bi motor görmedim.Gaza basıyosun devirleneyim mi devirlenmiyeyim mi motor önce bi düşünüyo_Ondan sonra devir yükseldikçe başlıyo zangır zangır titremeye.Ybr'ye gelince CBF150'nin yanında çocuk motoru gibi kalır.Tartışmaya bile gerek yok.Şu kıyaslamalrı yapanlar bi kere kıyasladıkları motorları kullanmış olsalar eyvallah dicem ama herkes kafadan sallıyo işte.

Al kardeşim cbf150 keyfine bak.Kymco da iyidir ama konu commuter olunca cbf150'yi tek geçerim.Titreşim sıfır , konfor on numara.Vur daha bayıra.Sorun çıkarmaz.Scooter düşünürsen kymcodan şaşma.Onlarda o konuda bir numara.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
arkadaşlar ben su kadarını soyleyim ki . yukarıda bı cok arkadasın sacmaladıgına sahıt oldum kargaya yavrusu şahin gelirmiş bınmedıgınız veletın neyını kotulersınız
honda eksıklıklerini cbf 150 kullanıcıları baslıgındakı arkadasların gostermıs oldugu cabayı beceıyı gosteremedı bıle varsa da bız tamamladık hamdolsun
konu başlıgı CBF 150 2011 DEGİLDE ! CBF 150 2011 CEKİŞTİRME BAŞLIĞI olsa daha isabetlı olurdu herhalde
ayrıca 2008 cbf sahıbıyım sınırlarını bılır kullanırsan yagda yakmıyor . basarda sıkıstırırsan o ayrı ( motul yada castrol yaın 10-50 kısın 10-40 kullan rahat edersın )
18000 deyim bır kere tık da demedı ( ayak marsını kullamak nasip olmadı )
3 kere kaza gecırdım 2 sinde karsı taraf 100 de 100 suçluydu ve sadece 1 kac grenaj degiştirdim onuda sigorta karsıladı
bırakın turkıyedekı duntada kı cbf 150 serisi aynı hızlara yorka sahip hatta 150 cc nın verecegi tork veğüç hız sabit . sıtandart
param olsa turkıye turu bıle dusunurunm cbf 150 ile
arkadasım ben motorumun arsızlıgınıda . serin kanlılıgınıda eksisinide artisinida biliyorum ve oyle kabul ediyorum
aldıgım ılk dun gıbı halen her bındıgımde ilk biniyormusum gibiyim
sizde bının deneyın tadına bakın ondan sonra konusun ama çamur atmayın .isteyen istedigine binsin
ayrıyeten cbf 150 mi tv apachımı ybr 125 mi baslıkları topıkler var dı herhalde en iyisi oralara takılın
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Benim 15-20 bin km cbf150 kullanmışlığım var.Kim diyomuş yağ yakıyo diye.Tamam 30-40 bine gelince yakmaya başlayabilir belki ama git motoru komple yenile.Bu motosiklet piyasasında bedava sayılır.Adamın bmw'si orda yatıyo 11 milyar masrafı var.Siz cbf150'ye harcanacak 300 liraya para mı diyosunuz.Hem kimbilir kaç sene sonra yağ eksiltmeye başlıcak.Ybr apachi daha üstünmüş.Saçmalık.Apachi bir kere kullandım.O kadar dengesiz bi motor görmedim.Gaza basıyosun devirleneyim mi devirlenmiyeyim mi motor önce bi düşünüyo_Ondan sonra devir yükseldikçe başlıyo zangır zangır titremeye.Ybr'ye gelince CBF150'nin yanında çocuk motoru gibi kalır.Tartışmaya bile gerek yok.Şu kıyaslamalrı yapanlar bi kere kıyasladıkları motorları kullanmış olsalar eyvallah dicem ama herkes kafadan sallıyo işte.

Al kardeşim cbf150 keyfine bak.Kymco da iyidir ama konu commuter olunca cbf150'yi tek geçerim.Titreşim sıfır , konfor on numara.Vur daha bayıra.Sorun çıkarmaz.Scooter düşünürsen kymcodan şaşma.Onlarda o konuda bir numara.

Oh be sonunda benim kafamdan birisi.

YBR125 iyi güzel hoş kaliteli başarılı arıza vermez parçası bol ama UFACIKKK :))

CBF150 baba duruyor onun yanında, CBF150 veya YBR125 varken apache almayı anlamıyorum zaten. Ha param yoktur dersin o zaman 2. el bi cbf yada ybr almak mantıklı değilmi ? Motor honda bi kere, parçası sudan ucuz. Kocaman alet görenler 250 lik bile sanabiliyor. Rahat. Kaliteli. Asla yolda bırakmaz.

Ayak marşına da ihtiyacınız olmaz bence öyle bir motorda. Motora iyi baktığınız sürece yolda bırakmaz. Yok aküyle aranızı soğuk tutarsanız Bir sabah süpriz yapabilir tabiki. :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Modelle ilgili konu forumda mevcut, her ne kadar o konudaki 16000 d/d çevirmeyeni de olsa, mevcut konudan devam ediniz.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/84625-devir-saatli-2011-cbf-150-ler-bayilerde-foto.html
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst