Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim 15-20 bin km cbf150 kullanmışlığım var.Kim diyomuş yağ yakıyo diye.Tamam 30-40 bine gelince yakmaya başlayabilir belki ama git motoru komple yenile.Bu motosiklet piyasasında bedava sayılır.Adamın bmw'si orda yatıyo 11 milyar masrafı var.Siz cbf150'ye harcanacak 300 liraya para mı diyosunuz.Hem kimbilir kaç sene sonra yağ eksiltmeye başlıcak.Ybr apachi daha üstünmüş.Saçmalık.Apachi bir kere kullandım.O kadar dengesiz bi motor görmedim.Gaza basıyosun devirleneyim mi devirlenmiyeyim mi motor önce bi düşünüy
ndan sonra devir yükseldikçe başlıyo zangır zangır titremeye.Ybr'ye gelince CBF150'nin yanında çocuk motoru gibi kalır.Tartışmaya bile gerek yok.Şu kıyaslamalrı yapanlar bi kere kıyasladıkları motorları kullanmış olsalar eyvallah dicem ama herkes kafadan sallıyo işte.
Al kardeşim cbf150 keyfine bak.Kymco da iyidir ama konu commuter olunca cbf150'yi tek geçerim.Titreşim sıfır , konfor on numara.Vur daha bayıra.Sorun çıkarmaz.Scooter düşünürsen kymcodan şaşma.Onlarda o konuda bir numara.
Al kardeşim cbf150 keyfine bak.Kymco da iyidir ama konu commuter olunca cbf150'yi tek geçerim.Titreşim sıfır , konfor on numara.Vur daha bayıra.Sorun çıkarmaz.Scooter düşünürsen kymcodan şaşma.Onlarda o konuda bir numara.
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.