- Katılım
- 13 Şub 2011
- Mesajlar
- 5,987
2006 cbf 150 aldım sonra yamaha dediler 2007 ybr aldım olmadı aşkı apache de buldum hepsini kullanmış biri olarak marka marka nedir bunlar ya adamlar gizliden gizliye biz tüketiciye ittiriyor.. honda diyen arkadaşlar başka marka tanımayan arkadaşlar bu motosikletin yağ yakma sorununu çözsünlerde bizde honda alalım servisi evime 100 m .. ama ybr ye diyecek birşey yok ybr al ömürlük kullan ama ben yeni apache alıcam