2011 honda cbf 150

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
2006 cbf 150 aldım sonra yamaha dediler 2007 ybr aldım olmadı aşkı apache de buldum hepsini kullanmış biri olarak marka marka nedir bunlar ya adamlar gizliden gizliye biz tüketiciye ittiriyor.. honda diyen arkadaşlar başka marka tanımayan arkadaşlar bu motosikletin yağ yakma sorununu çözsünlerde bizde honda alalım servisi evime 100 m .. ama ybr ye diyecek birşey yok ybr al ömürlük kullan ama ben yeni apache alıcam
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Sadece titreşim değil. Görüntü. Parça ucuzluğu. Rahatlık. TVS ye binmedim kullanmadım da, ama bence bu piyasada CBF150 dururken alınıcak motor değil apache. :)

sakarya yamaha ve tvs bayisinde aynı dükkan 3 tane arkadaş çalışıyor ikisine dedim biri ybr diğeri tvs diyo ya cbf o nasıl diye sorduğumda ya bırak ona motor diyen gelsin bana anlatsın yağ yakması falan hikaye tvs den aşşağıda kalitesi yanlız ona motor diyen adamın sadece kulaktan duyma bilgi ile değil gerçekten motordan anlayan birisi olması gerek hondanın millete türkiyede sattığı en vasat motor diyo teknik verilerin motordaki malzeme kalitesiylede uyuşması gerektiğine inandığını söyledi bunu söyleye en az 15 yıllık motor tamircisi bindiği motor ise honda crf ama honda ya kötü demiyo sadece cbf yaramaz diyo bana göre
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Bende öyle diyordum Ck 125 den önce. :) Motorda vibrasyon olucak tabi yaa motora biniyosun derdim bana soranlara.

Dürüstçesini söyleyeyim mi şimdi. 13.000 km bindim CK125 e. Kurtulmak için can atıyorum uzun yola gitmekten tırsıyorum dötüm uyuşuyor hocam.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------



Önceki yazımda da dediğim gibi bir abimde var CBF150 yağ değişimini ben yaptım gram eksik çıkartmadı. O sorunun motorun rodajıyla da alakası vardır diye düşünüyorum biraz. Motorun içi yenilenmiş 2011 modellerde sanırım bu sorunu çözmüşlerdir çünkü motorun sorunlu görülen herşeyi değişmiş.

inş. kardeş düzelmiştir tip olarak çok hoşuma gidiyor zaten benimde uzun yol için ideal
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
arkadaşlar türkiyede motor diyince ya honda akla gelir yada yamaha.. neden peki hem kaliteli hemde disbüritörler iyi parça srvis vs.. ama bu dünya devleri alt sınıf motorlarını çinde üretiyor..malzeme kalitesinden işçilikten kaçmak için.emin olun cbf ve ybr hakiki japon parçalardan oluşsa idi türkiyede sınırlı sayıda insanlarda bu motorlar olurdu. bugun bi sıfır 250 cc honda 15 lira al alabilirsen değil mi
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşlar türkiyede motor diyince ya honda akla gelir yada yamaha.. neden peki hem kaliteli hemde disbüritörler iyi parça srvis vs.. ama bu dünya devleri alt sınıf motorlarını çinde üretiyor..malzeme kalitesinden işçilikten kaçmak için.emin olun cbf ve ybr hakiki japon parçalardan oluşsa idi türkiyede sınırlı sayıda insanlarda bu motorlar olurdu. bugun bi sıfır 250 cc honda 15 lira al alabilirsen değil mi

:rendeer::rendeer: bravo
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar türkiyede motor diyince ya honda akla gelir yada yamaha.. neden peki hem kaliteli hemde disbüritörler iyi parça srvis vs.. ama bu dünya devleri alt sınıf motorlarını çinde üretiyor..malzeme kalitesinden işçilikten kaçmak için.emin olun cbf ve ybr hakiki japon parçalardan oluşsa idi türkiyede sınırlı sayıda insanlarda bu motorlar olurdu. bugun bi sıfır 250 cc honda 15 lira al alabilirsen değil mi

aynen kardeş zaten hondada yamahada bazı büyük firmalar ufak ccli motorlarını çinde ürettiriyor hem parça ucuz hemde işçilik mesela ybr jianshe diye bilinen çinde büyük bir firma tarafından üretiliyor benim motorda jianshenin kendi ürünü motor aksamı ybr nin aynı ne demek oluyor bu yamaha motorunu üretirken ondaki motor aksamını almış kendi motoruna koymuş tek farkı kalitesi
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
aynen kardeş zaten hondada yamahada bazı büyük firmalar ufak ccli motorlarını çinde ürettiriyor hem parça ucuz hemde işçilik mesela ybr jianshe diye bilinen çinde büyük bir firma tarafından üretiliyor benim motorda jianshenin kendi ürünü motor aksamı ybr nin aynı ne demek oluyor bu yamaha motorunu üretirken ondaki kmotor aksamını almış kendi motoruna koymuş yek farkı kalitesi



evet insanlara bunu anlatamıyoruz.. (paranızı yok yere harcamayın anlamında)bugün sitede cbf 150 kullanıcısı diyorki '' her hafta 250 gr yağ ekliyorum'' başka biri ''arkadaki çantamda yağ kutusu ile gezmekten bıktım'' böyle birşey var mı yaa. bence bu honda olamaz benim gözümde honda dünya devi.. ama cbf 600 olursa cbf 1000 olursa hornet olursa .. o yüzden bunları alacak param olmadığı için kötünün iyisini alacağım tvs apache.. eski kasa vardı inanın iyi motor sorun falan yok ve eşşeğe biner gibi bindim..lambaları falan iyi honda gibi değil sokak lambaları sönse sabah olmasını beklersin heralde :queen:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
son zamanda bu cbf nin cıvkı çıktı . honda artık gözümden düştü.bende cg 125 vardı. 2006 yılında cg 3900 tl ye satılırken cbf 150 3000 e satılıyordu. burdan anlayın. işe yaramaz oldugunu. cg yi kaldırdılar. bunu sürdüler. honda eziyet oldu.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
evet insanlara bunu anlatamıyoruz.. (paranızı yok yere harcamayın anlamında)bugün sitede cbf 150 kullanıcısı diyorki '' her hafta 250 gr yağ ekliyorum'' başka biri ''arkadaki çantamda yağ kutusu ile gezmekten bıktım'' böyle birşey var mı yaa. bence bu honda olamaz benim gözümde honda dünya devi.. ama cbf 600 olursa cbf 1000 olursa hornet olursa .. o yüzden bunları alacak param olmadığı için kötünün iyisini alacağım tvs apache.. eski kasa vardı inanın iyi motor sorun falan yok ve eşşeğe biner gibi bindim..lambaları falan iyi honda gibi değil sokak lambaları sönse sabah olmasını beklersin heralde :queen:

tvs güzel motor gerçekden burada bir arkadaşımın abisinde var kendisi diyor 140 yapıyorum düzde diyor yakıt olarak da bizim 125 likle aynı yakıyor ama onunda yedek parçası çok pahalı kardeşim karburatörü 250 lira civarı eksozu 900 mü neymiş dedim yuh
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
son zamanda bu cbf nin cıvkı çıktı . honda artık gözümden düştü.bende cg 125 vardı. 2006 yılında cg 3900 tl ye satılırken cbf 150 3000 e satılıyordu. burdan anlayın. işe yaramaz oldugunu. cg yi kaldırdılar. bunu sürdüler. honda eziyet oldu.

cg hala var 2009 yılında cg titan mix olarak Birezilyada satışa sunuldu ama türkiyeye getirilmedi....Yanlız şöyle birşeyde söz konusu cg nin parçası cidden çok pahalı ....2008 gösterge 687 tl depo 900 tl idi.....

istanbulda cbf 150 den geçilmez iken hatayda sadece 3 tane cbf 150 gördüm durum göreceli ....
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
cg hala var 2009 yılında cg titan mix olarak Birezilyada satışa sunuldu ama türkiyeye getirilmedi....Yanlız şöyle birşeyde söz konusu cg nin parçası cidden çok pahalı ....2008 gösterge 687 tl depo 900 tl idi.....

istanbulda cbf 150 den geçilmez iken hatayda sadece 3 tane cbf 150 gördüm durum göreceli ....

abi sen anlat kullanıcıı olarak 2011 cbf nasıl ?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
CBF 150 tabi ki Honda'nın Türkiye'deki en vasat modeli. Fiyatından da belli değil mi ? Motorların Çin'de üretilmesi ucuz parça ve işçilikten kaynaklanıyor da, böyle olması motorun kalitesiz olduğunu göstermez. Honda nerede üretilirse üretilsin Honda'dır. Bu bütün markalar için geçerlidir. Bu motor Japonya'da üretilse daha kaliteli olmaz ama daha pahalı olurdu, orası kesin.

Ustaların daha yeni satışa başlanmış bir model için söylediklerine çok inanmayın. Yok içi yenilenmiş, yok 15 bin devir çevirirmiş. Nasıl çevirecek 15 bin deviri tek silindirli motor ? Hayal güçlerini kullanıp yorum yapıyorlar işte.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
CBF 150 tabi ki Honda'nın Türkiye'deki en vasat modeli. Fiyatından da belli değil mi ? Motorların Çin'de üretilmesi ucuz parça ve işçilikten kaynaklanıyor da, böyle olması motorun kalitesiz olduğunu göstermez. Honda nerede üretilirse üretilsin Honda'dır. Bu bütün markalar için geçerlidir. Bu motor Japonya'da üretilse daha kaliteli olmaz ama daha pahalı olurdu, orası kesin.

Ustaların daha yeni satışa başlanmış bir model için söylediklerine çok inanmayın. Yok içi yenilenmiş, yok 15 bin devir çevirirmiş. Nasıl çevirecek 15 bin deviri tek silindirli motor ? Hayal güçlerini kullanıp yorum yapıyorlar işte.


::biggrinn::biggrinn::biggrinn::plus1::
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
benim titanın tadı yok :cherry:
keşke honda cg serisine devam etseydi şu anda honda'nın çoğu motoru hoşuma gitmiyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aynen kardeş zaten hondada yamahada bazı büyük firmalar ufak ccli motorlarını çinde ürettiriyor hem parça ucuz hemde işçilik mesela ybr jianshe diye bilinen çinde büyük bir firma tarafından üretiliyor benim motorda jianshenin kendi ürünü motor aksamı ybr nin aynı ne demek oluyor bu yamaha motorunu üretirken ondaki motor aksamını almış kendi motoruna koymuş tek farkı kalitesi

kardeşim sen kendi motorunu kalitesiz sanma senin motorun ybr nin salcano yazılmışı benim 10 yıldır gittiğim bi abi var şimdi salcano servisi yapıyor üç yıldır daha bir tane motor açmadım diyo ben cbf 150 gördüm onun dükkanda ismet abi bundan alacağım dedim oda bana dediki oğlum sen manyak mısın ona 5 bin lira verecen git 2250 salcano al aynı motor ybr de inanmassan ikisini de yanyana koyup açalım boşuna para verme dedi gerisini ybr ye yamaha yazıyo diye 5 bin lira verenler düşünsün artık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst