2011 honda cbf 150

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
merhaba arkadaşlar bugün arkadaşın 2007 model cbf150 sini yaptırmaya servise gittik. o arada tesadüfen yeni cbfler geldi 150 lik 2011 model. topladılar çalıştırdılar falan çok beğendim motoru. Yanlız motorda ciddi ciddi kesici yok :silent:

Yani motorun redline 8-9 arası 9 dan sonra gitmemesi gerek benim bildiğim bu alet ibreyi devirdi :silent: tahminimce 15.000 devir çevirdi abi dedim 15.000 çevirirmi bu ordaki adama daha fazla bile çevirebilir dedi. :silent::silent::silent:

Yahu zararlı değilmi :mrgreen: tek silindir 4 zamanlı 150 cc motor 15-16.000 devir çeviricek. açıkçası baya kafam karıştı :mrgreen:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
2011 cbf 150 de devir saatimi var ?

Var var olmazmı :)))

Gördüğüm değişiklikler : Devir saati konmuş, sinyal camları beyaz renk olmuş, eksozda tüp öncesi kocuman bi katalizör var :mrgreen: Karbüratörü komple değiştirmişler. Engine on off switch kalkmış :salut: Motorun içi ile ilgili teknolojiler de değişmiş tam olarak bilemiyorum usta söyledi yağ yakarmı bunlarda sizce dedim yok sanmıyoruz görücez dediler :)

Not: Arka fren pedalına minik bi ekleme yapmışlar böylelikle ayağın kayması da önlenmiş ve artk sadece boş vites göstergesi var.
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
devir saati koymuşlar fakat ayak marşı koyduklarında ki 4veya 5 yıl içinde anca koyarlar cbf anca o zaman ybr veya apache nin ayarında donanımıyla onlarla aynı kefeye konur yag yakması ne durumda onuda yaz aylarında kullanıcılar tarafından yazılanlardan öğreniriz servis boşuna anlatmasın reklama gerek yok yani
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
devir saati koymuşlar fakat ayak marşı koyduklarında ki 4veya 5 yıl içinde anca koyarlar cbf anca o zaman ybr veya apache nin ayarında donanımıyla onlarla aynı kefeye konur yag yakması ne durumda onuda yaz aylarında kullanıcılar tarafından yazılanlardan öğreniriz servis boşuna anlatmasın reklama gerek yok yani

Valla reklam meklam bilmem. Bugün arkadaşımın motorunu sıfırlamaya karar verdi servis. Piston sekman silindir.

Silindir = 90 tl piston = 30 tl sekmanlar = 25 tl.

Bedava parası bu bi honda için. Bu motor alınır hocam sadece yedek parçası için bile alınır.

Bu motor ybr den kaslı görünüyor. Farklı yani. Ben gidip YBR yi almazdım ayrıca apache yi CBF150 ile mi kıyaslıyorsunuz siz ? :) :bounce:

Bi tane kickstart var diye ben honda kalitesini değişmezdim. Ayrıca apache ile yüksek devirlere çıkarsanız kilo verirsiniz öyle bi vibrasyon var.

İyi sürüşler.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Valla reklam meklam bilmem. Bugün arkadaşımın motorunu sıfırlamaya karar verdi servis. Piston sekman silindir.

Silindir = 90 tl piston = 30 tl sekmanlar = 25 tl.

Bedava parası bu bi honda için. Bu motor alınır hocam sadece yedek parçası için bile alınır.

Bu motor ybr den kaslı görünüyor. Farklı yani. Ben gidip YBR yi almazdım ayrıca apache yi CBF150 ile mi kıyaslıyorsunuz siz ? :) :bounce:

Bi tane kickstart var diye ben honda kalitesini değişmezdim. Ayrıca apache ile yüksek devirlere çıkarsanız kilo verirsiniz öyle bi vibrasyon var.

İyi sürüşler.

güzel kardeşim ben sağlamlık bakımından tvs nin honda dan bi eksiği olmadığı düşüncesindeyim honda nın marka dışında bir artısı var onuda sen yazmışsın titreşim ama gerisi kafa kafaya bile değil parça kalitesi sağlamlık ve satış politikası tvs nin hondanın bu modeline karşı çok büyük bir rakip olduğunu herkez gibi sende görüyorsundur :cat:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
güzel kardeşim ben sağlamlık bakımından tvs nin honda dan bi eksiği olmadığı düşüncesindeyim honda nın marka dışında bir artısı var onuda sen yazmışsın titreşim ama gerisi kafa kafaya bile değil parça kalitesi sağlamlık ve satış politikası tvs nin hondanın bu modeline karşı çok büyük bir rakip olduğunu herkez gibi sende görüyorsundur :cat:

Sadece titreşim değil. Görüntü. Parça ucuzluğu. Rahatlık. TVS ye binmedim kullanmadım da, ama bence bu piyasada CBF150 dururken alınıcak motor değil apache. :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Valla reklam meklam bilmem. Bugün arkadaşımın motorunu sıfırlamaya karar verdi servis. Piston sekman silindir.

Silindir = 90 tl piston = 30 tl sekmanlar = 25 tl.

Bedava parası bu bi honda için. Bu motor alınır hocam sadece yedek parçası için bile alınır.

Bu motor ybr den kaslı görünüyor. Farklı yani. Ben gidip YBR yi almazdım ayrıca apache yi CBF150 ile mi kıyaslıyorsunuz siz ? :) :bounce:

Bi tane kickstart var diye ben honda kalitesini değişmezdim. Ayrıca apache ile yüksek devirlere çıkarsanız kilo verirsiniz öyle bi vibrasyon var.

İyi sürüşler.

kardeş ucuz tamam ama ybr nin daha da ucuz piston sekman silindir herşey dahil yani 65 lira :D
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
kardeş ucuz tamam ama ybr nin daha da ucuz piston sekman silindir herşey dahil yani 65 lira :D

Hocam bahsettiğim hasan yada bahadır ustadaki YAN SANAYİ malzemeler değil. Bu verdiğim fiyat HONDA servisi KIVRAK motordan alınmış fiyat.

YBR 125 orjinal silindiri için aşağıdaki linkleri kontrol ederseniz anlarsınız.:bounce:

http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=15457&k_id=18&kn=Ybr+125
http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=16117&k_id=18&kn=Ybr+125
http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=15129&k_id=18&kn=Ybr+125

Umarım anlatabilmişimdir.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kardeş tamam yan sanayi olabilir ama sana diyebilirim ki o yan sanayi ybr silindiri cbf nin orjinal silindirinden daha uzun ömürlü olur cbflerin kronik sorunu yağ yakması önce bunu halletsinler orjinal olsada yan sanayiden farkı yok bence
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
kardeş tamam yan sanayi olabilir ama sana diyebilirim ki o yan sanayi ybr silindiri cbf nin orjinal silindirinden daha uzun ömürlü olur cbflerin kronik sorunu yağ yakması önce bunu halletsinler orjinal olsada yan sanayiden farkı yok bence

Hocam kronik yağ yakma sorunu onların sorunu. Bazıları rodajdan kaynaklanıyor diyor. Çevremdeki tanıdıklarımda yağ yakmayan CBF lerde var.

Şimdi diyorsunuz ki siz ? Yan sanayi Silindirle HONDA nın kendi fabrikasında ürettiği silindir AYNI kalitede ? Yanlış anlamamışım değil mi ?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
orjinal olsada yan sanayiden fark yok derken milletin yağ yakma sorunu var diyor ya onun için dedim yani orjinalı 30 bin gidiyorsa misal yan sanayi de en aşya 25 bin gider diye düşünüyorum çünkü bence bu arada kimse ybr ye o kadar veripde orjinal silindir takımı takmaz yan sanayide takanlarında sorun çıktanınıda duymadım
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
orjinal olsada yan sanayiden fark yok derken milletin yağ yakma sorunu var diyor ya onun için dedim yani orjinalı 30 bin gidiyorsa misal yan sanayi de en aşya 25 bin gider diye düşünüyorum çünkü bence kimse ybr ye o kadar veripde orjinal silindir takımı takmaz yan sanayide takanlarında sorun çıktanınıda duymadım

Düşünmekle olmaz o iş hocam ben şahidim kaç kere yolda kalanlara. O silindirlerin kalitesiyle hondaınki aynı değil emin olun. Yamahanın orjinal yedek parçasına bakın ybr de bide cbf te bakın. Honda normalde çok insafsızdır yedek parçada ama CBF150 çok çok çok başarılı bu konuda.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Düşünmekle olmaz o iş hocam ben şahidim kaç kere yolda kalanlara. O silindirlerin kalitesiyle hondaınki aynı değil emin olun. Yamahanın orjinal yedek parçasına bakın ybr de bide cbf te bakın. Honda normalde çok insafsızdır yedek parçada ama CBF150 çok çok çok başarılı bu konuda.

ama ybr nin ki pahalı olabilir ama 150 bini devirmiş ybrler var motoru açılmamış metehan abiyi okumuşsundur 70 bin olması gerek motoru 2 sefer olması gerek aklımda motor yaptırmış düşün aynı hesaba gelir :D
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
sen karışma Kamyoncu seni :mrgreen:

Ustalar umutlu yağ yakmadığından. Çünkü motor içi teknolojisi gelişmiş. Ayrıca burda çok çok yakın bir abimde CBF150 var yağ değişimini ben yaptım gram eksik çıkartmadı. Rodajı ile doğrudan alakası var bence.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:33 ----------

ama ybr nin ki pahalı olabilir ama 150 bini devirmiş ybrler var motoru açılmamış metehan abiyi okumuşsundur 70 bin olması gerek motoru 2 sefer olması gerek aklımda motor yaptırmış düşün aynı hesaba gelir :D

Hocam kullanım farkı diye bişi duydunuz mu ? Bana Ybr 125 getirin isterseniz size 1 haftada bitiririm ben o motoru :cat: Sakin kullanırsanız HİÇBİR motor sizi üzmez ama bir motora gerçekten binecekseniz birgün o silindirinde pistonunda biteceğini bilmelisiniz.

Ben 97.000 De CBF150 ye de rastladım. Motoru açılmamıştı. :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
yeni apacheler geldiği zaman ne yamaha ybr kalır ne honda cbf adamlar sadece motosiklet yapmışlar..biri yağ yakar biri incedir hızlı gitmez nedir bunlar ya.. para veriyoruz ya iyisine binmekte hakkmızdır. dört gözle tvs apacheyi bekliyorum en azından ayaklığı ve manuel marşı var varsın olsun vibrasyon olsun oda seni motorda olduğunu hissettirir
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Ustalar umutlu yağ yakmadığından. Çünkü motor içi teknolojisi gelişmiş. Ayrıca burda çok çok yakın bir abimde CBF150 var yağ değişimini ben yaptım gram eksik çıkartmadı. Rodajı ile doğrudan alakası var bence.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:33 ----------



Hocam kullanım farkı diye bişi duydunuz mu ? Bana Ybr 125 getirin isterseniz size 1 haftada bitiririm ben o motoru :cat: Sakin kullanırsanız HİÇBİR motor sizi üzmez ama bir motora gerçekten binecekseniz birgün o silindirinde pistonunda biteceğini bilmelisiniz.

Ben 97.000 De CBF150 ye de rastladım. Motoru açılmamıştı. :)


haklısın kardeş burada şu yada bu motor kötü demek istemedim ben zaten düzgün kullandıktan sonra çinli bir motor bile 100 bin km yapar sadece cbf 150 nin yağ yakma sorununu halletmeleri gerek en kısa zamanda çünkü kaliteli bir marka ve motorun böyle sorunu olunca ister istemez düşünüyor başka sorunlarıda var mı diye
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
yeni apacheler geldiği zaman ne yamaha ybr kalır ne honda cbf adamlar sadece motosiklet yapmışlar..biri yağ yakar biri incedir hızlı gitmez nedir bunlar ya.. para veriyoruz ya iyisine binmekte hakkmızdır. dört gözle tvs apacheyi bekliyorum en azından ayaklığı ve manuel marşı var varsın olsun vibrasyon olsun oda seni motorda olduğunu hissettirir

Bende öyle diyordum Ck 125 den önce. :) Motorda vibrasyon olucak tabi yaa motora biniyosun derdim bana soranlara.

Dürüstçesini söyleyeyim mi şimdi. 13.000 km bindim CK125 e. Kurtulmak için can atıyorum uzun yola gitmekten tırsıyorum dötüm uyuşuyor hocam.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------

haklısın kardeş burada şu yada bu motor kötü demek istemedim ben zaten düzgün kullandıktan sonra çinli bir motor bile 100 bin km yapar sadece cbf 150 nin yağ yakma sorununu halletmeleri gerek en kısa zamanda çünkü kaliteli bir marka ve motorun böyle sorunu olunca ister istemez düşünüyor başka sorunlarıda var mı diye

Önceki yazımda da dediğim gibi bir abimde var CBF150 yağ değişimini ben yaptım gram eksik çıkartmadı. O sorunun motorun rodajıyla da alakası vardır diye düşünüyorum biraz. Motorun içi yenilenmiş 2011 modellerde sanırım bu sorunu çözmüşlerdir çünkü motorun sorunlu görülen herşeyi değişmiş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst