- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar bugün arkadaşın 2007 model cbf150 sini yaptırmaya servise gittik. o arada tesadüfen yeni cbfler geldi 150 lik 2011 model. topladılar çalıştırdılar falan çok beğendim motoru. Yanlız motorda ciddi ciddi kesici yok :silent:
Yani motorun redline 8-9 arası 9 dan sonra gitmemesi gerek benim bildiğim bu alet ibreyi devirdi :silent: tahminimce 15.000 devir çevirdi abi dedim 15.000 çevirirmi bu ordaki adama daha fazla bile çevirebilir dedi. :silent::silent::silent:
Yahu zararlı değilmi :mrgreen: tek silindir 4 zamanlı 150 cc motor 15-16.000 devir çeviricek. açıkçası baya kafam karıştı :mrgreen:
Yani motorun redline 8-9 arası 9 dan sonra gitmemesi gerek benim bildiğim bu alet ibreyi devirdi :silent: tahminimce 15.000 devir çevirdi abi dedim 15.000 çevirirmi bu ordaki adama daha fazla bile çevirebilir dedi. :silent::silent::silent:
Yahu zararlı değilmi :mrgreen: tek silindir 4 zamanlı 150 cc motor 15-16.000 devir çeviricek. açıkçası baya kafam karıştı :mrgreen: