- Katılım
- 18 Ocak 2006
- Mesajlar
- 55
- Konu Yazar
- #1
Merahaba arkadaşlar.Artık bir sürü araştırmalarımdan sonra benim ruhumun racing tarzı motor sürmemi istediğini anladım ama işte malasef benim öyle 5 milyardan fazla param yok o da en üst sınır malesef
ale: Ama buna da çok şükür Neyse aradaşlar fazla uzutmadan konuya açıklayım artık fuarı beklemekten sıkıldım ayrıca tarz belli. zaten bu sınırlamalar içinde çok model ve motor olmadığı kesin, beklemin benim yararına olıcağını sanmıyorum arkadaşlar yorumlarızı bekliyorum (her yönden servis fiyat kalite vb.) şimdiden çok teşşekkürler
Eh hadi arkadaşlar yorum yapmaya devam sadece ben değil herkes yararlanıyorrrr
Eh hadi arkadaşlar yorum yapmaya devam sadece ben değil herkes yararlanıyorrrr
Son düzenleme: