200cc ve Üzeri Racing ÖNERİLERİZİ BEKLİYORUM

Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Merahaba arkadaşlar.Artık bir sürü araştırmalarımdan sonra benim ruhumun racing tarzı motor sürmemi istediğini anladım ama işte malasef benim öyle 5 milyardan fazla param yok o da en üst sınır malesef :pale: Ama buna da çok şükür Neyse aradaşlar fazla uzutmadan konuya açıklayım artık fuarı beklemekten sıkıldım ayrıca tarz belli. zaten bu sınırlamalar içinde çok model ve motor olmadığı kesin, beklemin benim yararına olıcağını sanmıyorum arkadaşlar yorumlarızı bekliyorum (her yönden servis fiyat kalite vb.) şimdiden çok teşşekkürler:)

Eh hadi arkadaşlar yorum yapmaya devam sadece ben değil herkes yararlanıyorrrr
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2005
Mesajlar
69
Merhaba.
Bence Fuari bekle . Belki Yamaha 200 cc-250 cc guzel bir racing getirir . Belki de cbf 250 ye alternatif birseyler getirir.Fiyati ybr de oldugu gibi uygun bir fiyat olur herhalde.
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Bilmiyorum Pek zannetmiyorum 200-250cc gibi hacimlerde yamaha ve hondanın getireceğini şimdi cbr125 rüzgarı esiyor onu kesmek istemezler:pale:
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
225
200 cc zealsun çıktı baya iddalı ve ucuz bide ona benzer kanuni var 200 cc lik yeni çıktı bayilere bi bak.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
bservet' Alıntı:
Merhaba.
Bence Fuari bekle . Belki Yamaha 200 cc-250 cc guzel bir racing getirir . Belki de cbf 250 ye alternatif birseyler getirir.Fiyati ybr de oldugu gibi uygun bir fiyat olur herhalde.

bservet güzel hayaller kuruyorsun :). Abicim Yamaha Xt 125 5.500 YTL iken nasıl olurda 200 cc Yamaha nın racing modeli YBR ye yakın bir fiyat olur? Rüyanda mı gördün yoksa yurt dışında falan mı yaşıyorsun?

Abi 5000 YTL civarında ya gidip bisiklet tarzında bir CBR 125 alacaksın ya da gidip Çinli falan demeyecek ve bir Zealsun 200 alacaksın :) ...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Yok metal çinli filan dinlemiyorum önemli olan birazçıkta olsa güvenilirlik ya kanuniye ne diyorsun ?:cat:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Yok Zealsun dururken gidip Kanuniye para vermem. Bence aralarında dağlar kadar fark var ...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
racing görüntüsü tam olarak yok ama twister de fena tipte deil.ikinci el bişe düşünürmüsün bilmem ama honda nın ikinci elini çinlinin sıfırına tercih edilir sanırım.
eliminadortw00.jpg
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
vlad1462 bu konuda haklı ama ben olsam, gider Honda CBF 250 (20 hp teksilindir) veya en iyi şartlarda Honda Twister (24 hp tek silindir) alacağıma gider bir tane Hysoung GT 250 Comet alırım (29 hp çift silindir V motor) ...

Hysoung Gt 250 Comet

2el_gt250b.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Aynı sınıfta ben de motor bakıyorum. Seçenekler özetle şöyle:

-Kanuni Racer 200 (2999ytl)
Avantaj: Yedek parça, servis, arka teker 130'luk, büyük boyut, ucuz
Dezavantaj: Ağır (140kg), görüntüsü pek iyi değil, renkler kısıtlı, arka fren kampana

-Zealsun ZX 200gs (?)
Avantaj: Görüntü, frenler disk+disk
Dezavantaj: Çin malı, servis, yedek parça

-Honda CBR125R (4500ytl)
Avantaj: Kalite, servis, Japon malı, 6vites, disk+disk fren
Dezavantaj: Küçük boyut, ince lastikler

5000ytl max. bütçen varsa Honda'ya gücün yetmez. Ehliyet, ruhsat, plaka, koruma için 1000ytl lazım. Ben Kanuni'yi düşünüyorum, ama aldıktan sonra görüntüsünü bir miktar modifiye edicem.

Kanuni'nin lacivert olanını gör ama :)
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Tabiki zealsun abi ama birincisi servis meselesi ikincisi de renk ya başka rengi yok aletin sadece beyaz kırmızı sence boyatılmaya değermi kanunini mavisi var:cat: :cat: Bu arada Khutuck bende kanuni taraftarıyım ama aklımın köşesinde hala zzealsun ladı bu arada kanuninin sesi mükellmell
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Sırf rengi için motor alacaksan git bir Pop Corn al her hafta başka renge boya boya gez :cherry: ...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
MeTaL' Alıntı:
vlad1462 bu konuda haklı ama ben olsam, gider Honda CBF 250 (20 hp teksilindir) veya en iyi şartlarda Honda Twister (24 hp tek silindir) alacağıma gider bir tane Hysoung GT 250 Comet alırım (29 hp çift silindir V motor) ...

Hysoung Gt 250 Comet

2el_gt250b.jpg
valla bende hyosung u severim,gt250 comet twistere göre iyibi seçenek.ama gt 650 dahabi aklımı çeliyo.hyosung alsam gt650 alırdım.250 deil.
hyosung gt250 nin ikinci eli varmı.:silent: varsa hoş olur yaa
ya adam max 5 milyar demiş.biz gene uçmuşuz.:queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Khutuck' Alıntı:
Aynı sınıfta ben de motor bakıyorum. Seçenekler özetle şöyle:

-Kanuni Racer 200 (2999ytl)
Avantaj: Yedek parça, servis, arka teker 130'luk, büyük boyut, ucuz
Dezavantaj: Ağır (140kg), görüntüsü pek iyi değil, renkler kısıtlı, arka fren kampana


Yedek parça ve servise çok ihtiyaç duyacağın için avantaj olabilir. Fakat Kanunin servisleri malum pek iş yapmıyorlar ver motoru 3 ay sonra git al sonra 1 haftada tekrar getir. Zaten 2. getirişinde kullanıcı hatası diye yollarlar.

Khutuck' Alıntı:
-Zealsun ZX 200gs (?)
Avantaj: Görüntü, frenler disk+disk
Dezavantaj: Çin malı, servis, yedek parça

Servisine genelde Yamaha servisleri bakıyor ve kömürüne kadar aynı fabrikadan çıkıyor. Çin bu motoru üretirken çok iddalı konuşmuş ve "bize ne kadar para verirseniz size o kadar kalite veririz" demiştir.

Khutuck' Alıntı:
-Honda CBR125R (4500ytl)
Avantaj: Kalite, servis, Japon malı, 6vites, disk+disk fren
Dezavantaj: Küçük boyut, ince lastikler

Senin o 6. vites sadece göstermelik ve boyun 1.60 dan fazlaysa resmen bisiklet gibi kalıyor motor altında hele birazda kilon varsa aman tanrım :cherry:. Ayrıca o "Japon malı" dediğin alet Çin de üretiliyor ...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
MeTaL' Alıntı:
vlad1462 bu konuda haklı ama ben olsam, gider Honda CBF 250 (20 hp teksilindir) veya en iyi şartlarda Honda Twister (24 hp tek silindir) alacağıma gider bir tane Hysoung GT 250 Comet alırım (29 hp çift silindir V motor) ...

Hysoung Gt 250 Comet

http://www.gencmoto.com/2el_gt250b.jpg

Dostum ben öğrenciyim, ayda max. 200ytl ödeme şansım var, birikimim sıfır. Banka kredisi alıcam. Motora yeni başlayacağım, ehliyetim de yok. Bir milyara yakın parayı ehliyet, korumalar ve plakaya harcıycam. Arkadaş max. 5 milyar demiş, ben max. 4500 diyorum, boyum da 183; naked, racing ve sport touring modellerden hoşlanıyorum.

Ne alayım? GT250 yazınca dalga geçtiğini düşündüm :) 7 milyar liste fiyatı olan motoru 5 milyar max. bütçesi olana tavsiye ediyorsun, eğer onun yerinde olsan "korumayı falan salla, bi yeri de soyarım 2000 ytl bulurum" demiyorsan onun yerinde olduğunda Hyosung'u alamazsın. Lütfen biraz yardımcı olmaya çalış. :)

Söylediğim 3 model dışında başka racing var mı bu fiyata?
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Metal abi valla çok sağol bir anda görüşlerim değişti ya zealsuna yamaha servislerinin baktığından eminmisin eğer öyleyse alcam kesinlikle yok tek başına idare etmeye çalışan bir firmaysa hiç anlamı yok kanuninin yanında tutunamaz:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
ZS 200gs 3250ytl'ymiş.

Yanlız polen-tr.com'da hiç bir yerde Yamaha ile ilgili bir şey yazmıyor, Yamaha olayı gerçek olmayabilir.
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Biraz bekleyelim Khutuck saöyleyen arakadaşımızdan bekliyorum kesin mi değil mi diye hadi hayırlısı:) :cat:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Güner' Alıntı:
Metal abi valla çok sağol bir anda görüşlerim değişti ya zealsuna yamaha servislerinin baktığından eminmisin eğer öyleyse alcam kesinlikle yok tek başına idare etmeye çalışan bir firmaysa hiç anlamı yok kanuninin yanında tutunamaz:cat:

Kardeş burada Yamaha servisleri bakıyor (Antalya) ve senin alacağın yerde de büyük ihtimalle Yamaha bayileri bakıyordur. Bence ilk önce motosikletin nerede satıldığını araştır. Zaten aldığın yer servisine bakmak zorundadır.

Khutuck' Alıntı:
Dostum ben öğrenciyim, ayda max. 200ytl ödeme şansım var, birikimim sıfır. Banka kredisi alıcam. Motora yeni başlayacağım, ehliyetim de yok. Bir milyara yakın parayı ehliyet, korumalar ve plakaya harcıycam. Arkadaş max. 5 milyar demiş, ben max. 4500 diyorum, boyum da 183; naked, racing ve sport touring modellerden hoşlanıyorum.

Ne alayım? GT250 yazınca dalga geçtiğini düşündüm 7 milyar liste fiyatı olan motoru 5 milyar max. bütçesi olana tavsiye ediyorsun, eğer onun yerinde olsan "korumayı falan salla, bi yeri de soyarım 2000 ytl bulurum" demiyorsan onun yerinde olduğunda Hyosung'u alamazsın. Lütfen biraz yardımcı olmaya çalış.

Söylediğim 3 model dışında başka racing var mı bu fiyata?

Kardeş ben sana "o motosikleti git al" demiyorum ki ayrıca Antalyada 6.800 YTL ye plaka dahil fiyatı ben alacaktım sonra 650 olana döndüm. Herneyse illa Naked istiyorsa ki tartışılan motor Zealsun racing DEĞİLDİR! Aslında bir karışım yapmışlar Naked ve Racing arasında Zealsun ı önerdik işte. Ama illa Japon malı almak istiyorsa 2. el bir Twister veya Güney Kore malı olup Suzukiye motor yapan bir firma olan Hysoung un 2. elini bulacaksın. Bir dip not daha Hysoungların 2. elleri tahmin edebileceğinizden daha düşük yani 4.500-5.000 YTL arasında rahatlıkla 2. el bir GT 250 Comet bulabilme şansınız var. Ayrıca servisinede Kawasaki yetkili servisleri bakıyor şimdilik ve firmanın hedefi 2007 de servis ağını şimdikinin %700 fazlasına ulaştırıp fiyatlarınıda Yamaha, Suzuki, Honda düzeyine çekecekler. Şu an için zaten kalite sıkıntısı yok sadece servis ...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst