Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Aye sana elektronik sorusu sorarsam, Fatih urek olayim.
O nasil açiklama len.
Adam basit bir soru sordu, doktora tezi verdin.
Benzin konusunda ben yine iyiymisim.
180 gordum zorlaya zorlaya.
Bu 240-260 muhabbeti yapanlar hayal goruyo diye dusunmustum.
Meger adamlar ot içiyorlarmis.:mrgreen:
Boy da hazir burdayken dedim ama hazir burda degil galba.
Adam karabatak gibi.
Bir gorunuyor bir kayboluyor.![]()
İlk motorumu yani 1000RR'ımı Ankara'dan almıştım, saolsun efe hondada emre var, baya anlattı motoru.
Neyse konuyla alakalı kısmı bu 2007 yazıydı ve ankaradan istanbula sadece 60ytl yakıt yaktım.:mrgreen:
Bu yakıt testini yapan, bir depoyla 260km yol gidenlerinde de sanırım ilk motorları ve 600RR'ları.:queen::queen::queen:
Ama emre anlatmamış onun farkı hissediliyo, nasıl sürüldüğünü emre anlatsa en az 350km giderlerdi.:mrgreen: