2009 Fz6?

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bu tasarıma şimdilik fantazi çünkü photoshop ile hazırlanmış bir model resmi bir duyuru yapılmadı :)
Belki Yamaha tasarımcıları bu fotoğrafdan etkilenirde yaparlar. Bana kalırsa çok kötü olmuş.

Resmi olarak duyurulan model ise;
2009 Honda CBR600RR ABS
1cbr600rr-red-right.jpg

1cbr600rr-right.jpg

1cbr600rr-red-white-right.jpg

cbr-600rr-chain.jpg

cbr600rr-abs-close-up.jpg

cbr600rr-abs-light.jpg

cbr600rr-back.jpg

cbr600rr-dash-close-up.jpg

cbr600rr-exhaust.jpg

cbr600rr-front-detail.jpg

cbr600rr-green-threequarter.jpg
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
valla hocam bu motorlar iyice robot görünümlü olmaya başlıyorlar

birde fz6 başlığı ama cbr600 topik dışı tanıtılmış

2009 alınırsa cbr600 alınır mavi veya yeşil süper
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Fz6 Çok etkileyici bi tasarım olmuş Eger gerçekten çıkarsa Süper olur.. :S
Özellikle artcının Petlerinin baglantısı Ön takım stoplar ve sinyaller...
Mükemmell Ne diyim...
Yeni nesil Motosikletler Şu anki motosikletlerden Cok farklı Olucak heralde Ama bişey kesin 2 tekeri Olcak... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Fz6 da da aynı haltı yapmıslar :)
Bu adamlar egzost u artık nereye sokacaklarını sasırmıs hale geldiler.
Heralde 5 sene sonra gidon un yanından falan cıkar :pr:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
fzr ı bende biraz z750 ye benzettim desem yalan olmaz :)
ama güzel olmuş kim yapmış ise...
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
124
motosiklet piyasasına yeni devrim gelior gibi.tam bir teklonojinin yansıması..çok etkilendim
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
benim düşüncem cok iyi olmamış begenmedim:p

cbr600 cok hoş duruyor yeşil harika..:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst