Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu tasarıma şimdilik fantazi çünkü photoshop ile hazırlanmış bir model resmi bir duyuru yapılmadı
Belki Yamaha tasarımcıları bu fotoğrafdan etkilenirde yaparlar. Bana kalırsa çok kötü olmuş.
Resmi olarak duyurulan model ise;
2009 Honda CBR600RR ABS
Fz6 Çok etkileyici bi tasarım olmuş Eger gerçekten çıkarsa Süper olur.. :S
Özellikle artcının Petlerinin baglantısı Ön takım stoplar ve sinyaller...
Mükemmell Ne diyim...
Yeni nesil Motosikletler Şu anki motosikletlerden Cok farklı Olucak heralde Ama bişey kesin 2 tekeri Olcak...
Fz6 da da aynı haltı yapmıslar
Bu adamlar egzost u artık nereye sokacaklarını sasırmıs hale geldiler.
Heralde 5 sene sonra gidon un yanından falan cıkar r: