2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...

Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
70
hani deseler hayalindeki motosikleti tarif et 600rr garafitti nin aynısını söylerdim daha doğrusu bu kdr iyi anlatamazdım süper bişey olmuş al koy odana seyret
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
resimlerdeki 1000rr çok çirkin olmuş. ben hiç sevmedim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yaw iyi güzelde yeni blackbirdün yapımıda durmuş vaziyette duyduğuma göre oda 1200cc olarak çıkacakmış en az 180bg olarak varmı böyle bişey:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
07 YZF R6 lara & R1 lere benzetmeye çalışılmış gibi geldi kuyryk kısmı ama burun kısmı mükemmel baya bi olay olucaktır bunun yollara çıkması düşünsenize wwoooooouuuuwwwwn wouwn:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bizim 08 600RR siyah graffiti resimleri, 08 1000RR resimleriyle değişmiş :queen:

Şimdi dışarı çıkıcam, gece editlemek lazım :cherry:

Dayanamadım değiştirdim bile :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Nereye çıkacaksın... Arasam mı dedim aramadım... Işin olmadı mı ara beni abi , geceleri ben oralarda oluyorum genelde :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Görkemcim keşke arasaydın, Dinmeyen'le eski moda iskelesinde çay içip sohbet ettik.

Bu arada buluşma yerleri tespiti bakanlığına Dinmeyen'in atanmasını öneriyorum.:queen:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
meraklisi inceleyebilir, 07 & 08 600rr arasinda ufak ta olsa teknik farkliliklar var. rake acisi enjeksiyon sisteminde duzenlemeler yapmislar
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
2008'de yeni kasa 600f'lerin geleceği söylentisi vardı ne oldu:silent:

2008 100rr ve 600rr 'nin haberleri var ama 600f'den ses yok:silent:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
600f & 1100xx biten kasalar artik, herkes yeni vfr yi bekliyor buyuk bir merakla
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Görkemcim keşke arasaydın, Dinmeyen'le eski moda iskelesinde çay içip sohbet ettik.

Bu arada buluşma yerleri tespiti bakanlığına Dinmeyen'in atanmasını öneriyorum.:queen:

Ohhh gezin gezin ayağımı burktum.Değil motor kullanmak 3 4 gündür yürüyemiyorum bile.Benim içinde gezin.:cyclopsan
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
hani bugün açıklanacaktı fiyatı ve resmi yok piyasada daha sabırsızlıkla bekliyorum
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ohhh gezin gezin ayağımı burktum.Değil motor kullanmak 3 4 gündür yürüyemiyorum bile.Benim içinde gezin.:cyclopsan

Abicim ben sağ ayak kırık geziyorum, şikayet etmeyi bırak, akşam caddebostan da basket maçının olduğu yere gel, özlettin kendini.:cherry:

Çok geçmiş olsun.:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Eğer yeni kasa 1000 rr buysa dizayn açısından beklentileri karşılayacak gibi gözükmüyor...

efendy_iso nun koyduğu fotolarda kafa grenajı cbr 125 gibi sanki...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
aYe
Abi bana bi mesaj atarmısın telefondan hala kayıt etmemişim seni hoş telefon da bi çalışıyo bi çalışmıyo... Hiç olmazsa mesaj numarandan ararım...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
big_honda_cbr1000rr_fireblade.jpg


big_2008_honda_fireblade_silver.jpg


Honda ST1300 Pan-European ABS
ST1300_PanEuropean_ABS_01.jpg


Honda GL1800 Gold Wing
honda_gl1800_gold_wing_01.jpg


Honda VFR 800
honda_vfr_800_my_2008_01.jpg
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
CBR1000RR hariç diğer tüm 2008 modellerin neye benzediği açıklandı. Neden bu motoru bu kadar gizliyorlar anlamış değilim. Eğer bu resimler yeni modele ait ise bazıları beğenecek, bazıları beğenmeyecek. Yandan egsoz hoşuma gitmiyor ama motorun güçlenmesi ve daha da hafiflemesi söz konusu ise almayı düşünebilirim. Gözümle görmeden üstüne binmeden almama imkan yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst