175 bg ve 175 kg olduğuna dair diğer forumlarda okuduklarım var.Valla ben beğendim.İlk başta böyledir.Ay uy deriz;sonrada offff çekeriz...Gözümüzün alışması lazım.Benimki alıştı bile.Eski 1000rr lardan çok daha güzel bunlar...![]()
Honda USA 2008 modellerini açıkladı -- sizler onu mu bekliyordunuz??
Böyle bir renk herhalde yok. Ama olursa mutlaka bu rengi alırım.
![]()