2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
08600rrtan6.jpg



oy oy oy buna bak be abi :cat::cat: ahada hayalimdeki motor bende 2006 alırım diye hayal ediyodum bunu görenler 2007 leri satar buyıl bende 2007 yedi alırım :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Goldwing de ki egzoza bakın :cyclopsan Hehe o ne yaw :mrgreen: 1000 RR ın egzozu kötü olmuş :silent:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
G-Strider, Keşke aynı ducatiye benzeseydi. Bence ducatiyle alakası yok daha çok önden 600F. Eğer bu resimler doğruysa benim için tam bi hayal kırıklığı oldu 1000rr. Ama hala umudum var kendi sitesinde görene kadar umutlarım devam edicek. :)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Böyle bir renk herhalde yok. Ama olursa mutlaka bu rengi alırım.

yellownq8vq3.jpg
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu nedir ya...Umarım photoshop çalışması falandır burada gezinen son 1000rr resimleri, çirkin bir kurbağaya benziyor çünkü...600rr'ı görünüş olarak bu kadar cezbedici bir hale getiren Honda'nın 1000rr'ı bu kadar çirkin yapacağını düşünmüyorum...Honda'nın elinden çıkmış gibi gibi görünmüyor buradaki resimler...
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
bence kuyruk yani plakalık emanet duruyor gibi bişey olmuş abi yamaha biliyor en güzel bu işi 2007 r1 herkesin gıpta ettiği bi makina
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
mehmet abi yok mu bi gelişme hala? geçen hafta açıklanıyordu?
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
175 bg ve 175 kg olduğuna dair diğer forumlarda okuduklarım var.Valla ben beğendim.İlk başta böyledir.Ay uy deriz;sonrada offff çekeriz...Gözümüzün alışması lazım.Benimki alıştı bile.Eski 1000rr lardan çok daha güzel bunlar...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
175 bg ve 175 kg olduğuna dair diğer forumlarda okuduklarım var.Valla ben beğendim.İlk başta böyledir.Ay uy deriz;sonrada offff çekeriz...Gözümüzün alışması lazım.Benimki alıştı bile.Eski 1000rr lardan çok daha güzel bunlar...:p

haksız değilsin.bende cok kotu gozuktugunu duşunmuyorum.tabi gerçek hali buysa:)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
şu fotolara göre 1000rr keskin hatlarından biraz taviz vermiş. biraz estetik olmaya çalışmış galiba. egzos dört köşe olmasa daha iyi olurdu.
ama bir gerçek var hepiniz yeni 1000rr'ı begeneceksiniz :)
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
51
zevk meselesi tabi ama bana kalırsa 2006-2007 kasa çok daha hoş 2006 sıda 2007 si özelikle kırmızı bence cok hoş bu model bende kötü eger buysa tabi.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Valla hala bir gelişme yok, adamlar sır gibi saklıyorlar. Nedenini de anlamış değilim. 175hp, 175kg bence mümkün değil çünkü yabancı forumlarda Honda bayilerinin dediğine göre kilo başına en yüksek beygirli motormuş. Sadece yeni egsoz sisteminden rahat 3-4 kg hafiflemiştir. 06-07 modeller 176 kg olduğuna göre bence 170 kg dan daha hafif olacak diye bekliyorum. Traction control ve slippery cluth özelliğini de koymuşlar. Fiyatı ne olacak onu da çok merak ediyorum.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
1000RR çok sıkı şekilde korunuyor :)
2008_CBR1000RR_dealers6.jpg


2008_CBR1000RR_dealers5.jpg


Honda 28 Eylülde 1000RR'ı tanıtacağını duyurdu. Bakalım kutudan ne çıkacak. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst