2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Carcharoth
Boy; Ruhsatta yazan güç ile tekere verilen güç aynı değilmiş. Bak ben bunu bilmiyordum Birşey daha öğrenmiş oldum. Peki bu güç neden farklı ? Neye göre değişiyor ?
Ruhsatta yazana bakmayacaksın, benim motor için de 191kg yazmışlar. Fabrikanın teknik özellikleri verirken kullandığı beygir gücü motorun üzerinden ölçülerek belirlenen beygir gücüdür. Yani motorun ürettiği güç. Ancak motor gücü tekerleğe aktarılırken aktarım organları nedeniyle kayıba uğrar. Önemli olan motor gücü değil tekerle ne kadar gücün aktarılabildiğidir. Bunu da ölçmenin yolu motoru dyno ya çıkartmaktır. Yurtdışında kıyaslama yaparken hiçbir zaman motor gücü konuşulmaz.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Geri sayım başlamış;

http://powersports.honda.com/2008models/index.asp#

Bu arada Tanju arkadaşımız için cbr125 fiyatı almak için bayiyi aradım.

07cbr125 için 5510 dediler.

Bu arada dayanamadım 2007 CBR1000RR nedir abi şimdilerde dedim.

Şu an 23500YTL ama siyah veya repsol istersen 25400'den aşağı veremem dedi.

Peki abi 2008 CBR1000RR ne kadar dedim?

Marttan önce satışa çıkmaz ama çok merak ediyosan söyleyim 31000YTL'den az olmaz dedi.

Sevineyim mi üzüleyim mi bilemiyorum şimdilik.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
eski tipi daha guseldi bence bu daha derli toplu görünmüş :farao:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
eski tipi daha guseldi bence bu daha derli toplu görünmüş :farao:

Henüz tipi belli değil, 3 gün sonra belli olacak, gördüğün tüm resimler varsayım ve pc ortamında hazırlanmış resimler.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
bende alıcam inş. CBR 125 R yakın zamanda, 2008 1000 RR ı çok merak ediyorum bakalım hangi resimler yalan hangisi gerçek :) ama bence egsoz gene kuyruk altında olmalı 31000YTL çok para gerçekten.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bende tam 1000rr nete bakıyordum... Orada verilmiş bir link var the dream machine diye... Ama sanırım o bir cruisere ait... Neyse , en azından cuma günü merakımızı gidericez... umarım...
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
117
boy; Yarışı büyük ihtimalle maddi nedenlerden dolayı önümüzdeki sene devam ettiremeyeceğim. Sponsorsuz hiçbir şey olmuyor. Ama yine yarışa dönersem kesinlikle 600cc ile devam ederim. Herhalde yeterince açıklayıcı olmuşumdur' Alıntı:
Abi şu muhabbetten okadar baydım ki,yani sponsor desteği aynı zamanda vergiden düşülen bir olay ama maalesef ki yalan oluyor.Biliyorsun bendeki de aynı muhabbet antremanlarda milleti kovalıyacaz işte sende gelirsin:)
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
51
view.php
[/URL][/IMG]

resmi koydum yorumu unutmuşum motor güzel bence böle ise tabiki net değil ama burdaki iyi ama kuyruk 2006-2007 kasa daha bi güzel bence eksozda kuyrukta olsa daha bi güzel olur tabi böle ise bakalım ne çıkıcak
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, sanıyorum yeni model aşağıda. Şimdiye kadar koyulan hiçbir resime benzemiyor. Daha detaylı resime ulaşan ulaşır ulaşmaz koyarsa güzel olur.

attachment298e3edf0.jpg


15559previewmi4.jpg


15560previewnn1.jpg



Önden görünüşü bu mu bilmiyorum...

2008youngye7.jpg
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
08 CBR1000RR' resimleri beni nedense biraz üzdü, Yamaha ile yaşanmış bir yaşak aşkın meyvesi gibi.

Her ne kadar henüz honda resmi olarak vermemiş olsada, slayt gösterisi resmi kabusumu onaylıyor gibi.

Peki 08 CBR600RR?

Ben bayıldım, tipinde bir değişme farkedemedim, makyajlanmış gibi, üstüne makine yok resmen, dehşettin bir şey olmuş;

08600rrsod1.jpg


08600rrpi4.jpg


08600rrtan6.jpg


08600rrklo5.jpg


Siyah 08CBR600RR cidden olayı koparmış;

CBR600RR_graffiti.jpg
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
İyi de renk dışında 600RR da değişiklik yok ki. 2007 model 600RR da da siyah renk vardı. Şu anda 1000RR hala muallakta. İnternette doğru düzgün resim yok. Bir tek yandan olan bu resimler var.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Zaten yukardaki siyah 600rr airbrushlu sanırım.Eeee ne oldu.Yorumlar gelsin bakalım.Beğenmedimi kimse yeni 1000 liği?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben inanmıyorum 1000RR'ın yukarıdaki gibi olacağına... Gerçekten berbat olmuş...

Marlboro Man
Airbrush dediğin photoshop veya kişisel yapımı kastediyorsan değil official sitede açıklanan 2008 renkler bunlar. Ben turuncuya bittim... Çok şeker olmuş.
http://powersports.honda.com/2008models/#CBR600RR
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aamaan ne yapcam büyük motoru su soğutmalı olsun araba gibide hızlı gitsin yeter diye alıyoruz sonra kaşıntı tutuyo yapmayın kardeşim böyle fotoraf ları görüyoz sonra eriyip duruyoz bari fotoraf koymayın dimi ama (buraya bi kafa koycam ama gülen mi koyuyum ağlayanmı 'k' arar veremiyorum :):p:salut:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
İsmide zaten graffiti diye geçiyor rengin.Demek böyle bir dizayn yapacaklar siyaha.Olmaz ama neyse hiçbir arabanın yada motorun fabrika çıkışında böyle alacalı resimli çıkış yapmazlar.Yakından görmek lazım.Turuncu gerçekten süper.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst