- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
kız motoru tabı yalan mı....
forumda o kadar uye var...
bayanlar harıc kac kısı aaa pembe RR cok guzel olmus dedı...?
neyse genellememden dolayı kusura bakmayın...
Ona değil benim sözüm. Bi sürü scooter var Antalya'da modifiyeli. Beat ler, runner lar. Pembe pembe, kullananlarda hatun değil.. Eee noluyor şimdi ? Anlamadım ben bu işi. Ben siyah motora biniyorum, erkek motoruna mı biniyorum yani, yasak mı ?