2008 CBR 1000 RR and 2008 CBR 600 RR Ten Kate models

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
kız motoru tabı yalan mı....
forumda o kadar uye var...
bayanlar harıc kac kısı aaa pembe RR cok guzel olmus dedı...?
neyse genellememden dolayı kusura bakmayın...

Ona değil benim sözüm. Bi sürü scooter var Antalya'da modifiyeli. Beat ler, runner lar. Pembe pembe, kullananlarda hatun değil.. Eee noluyor şimdi ? Anlamadım ben bu işi. Ben siyah motora biniyorum, erkek motoruna mı biniyorum yani, yasak mı ?
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ona değil benim sözüm. Bi sürü scooter var Antalya'da modifiyeli. Beat ler, runner lar. Pembe pembe, kullananlarda hatun değil.. Eee noluyor şimdi ? Anlamadım ben bu işi. Ben siyah motora biniyorum, erkek motoruna mı biniyorum yani, yasak mı ?

benı yanlıs anladın:pr:ben kızlar kullanamaz yada kullanır dıye bısı demedım..
sadece pembe bayanların hosuna gıden bır renk oldugu ıcın o yorumu yazdım..
ortada kız erkek ayrımı yapan bı yorum yok..
herkes ıstedıgı motoru kullanmakda özgurdur..
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Alacam canım alacam, sana da alacam ona da alacam, yapçam yapçam hepinizi ekipler amiri yapıcam:queen:

rahat bırakın kankamı yaaa...
kankili bah ben pişi istemiorum alt tarafı bonusa:)
sen sat sennkini pempe pin rr al bu sefer onunla tur attırırsın:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böylece 1000RR almaktan vazgeçtim :)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
600RR ın alt grenajı kırmızı olanı yani tamamı kırmızı olanı süper bişe bende abime diyimde taktırsın :))
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Pembe 1000RR mı olurmuş:pr:

::plus1::::plus1::::plus1::::ranntign Motor yeterince tipsiz birde pembe yapmışlar ya...Önceki modelleri daha güzel bence...Bu ne ya burun çıkık değil bunun...Farlar biçimsiz... ::cekic::

Bi defa pembe değil eflatun.Ve gayet beğendim.Hayır gey değilim:)

Bence basbaya pempe ve iğrençççççç....Tabi senin düşüncenede saygım var...Bu benim düşüncem:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bazılarınızın hoşuna gitse de ıyyyy iğrenç dediğini biliyorum. Sırf o narin erkekliğinize söz gelmesin diye :cherry: Öyle ya pek bi narin, hemen en ufak şey de " erkekliği bozar " cümlesini kuruveriyorsunuz.. :cherry: Ne yumuşak bişey, hemen bozuluveriyo...:mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
ama ilk önce beni yap amir yap yani:p

:queen::queen::queen:

2008 CBR 1000RR teknik özellikleri neredeyse mükemmel..

Zevkler ve renkler tartışılmaz ancak böyle bir tasarım Honda ya yakışmıyor :farao:

Bir de şu alt resimdeki 600RR ın tasarımına bakın ne yapsanız yakışıyor çirkin şeye..:)

08600rrzh6.png
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
movstar'dan daha iyi olmuş bence çok güzel makine yaaaaaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst