2007 -> Yeni yılınız kutlu olsun -> 2008

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese mutlu yıllar demekten başka ne gerekirki :queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu topicinde sonu hayırlı değil ya..
Hayırlısı..
Buyrun bi fotoda benden..
.
.
.
ylbaharley26gu9.jpg
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
cingıl bens :)

yeni yılınız mutlu olsunnn
bu benım ilk slayt ım bakalım beyencekmısınız :)


linki sildım cunku slaytta yazım yanlısı var yarın duzeltır tekrar koyarım :)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yeni yılda honda tasarımcılarının başına taş düşmesini diliyorum.:mrgreen:

Belki gelicek kasa 1000RR'da egzostu yeniden kuyruk altına alırlar.:cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel olmuş paşam..
Ama demo sürümde niye yaptınki..
ProShow Gold adamın gözünü tırmalıyo yaw..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ortalık noel başlıklarıynan doldu, aynı yerden devam etsek ya:silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
noel dayı öpsün seni :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
olüm çok çirkinmiş noel dayı:queen:
[YT]04F3jXKo5EY[/YT]

vışş, aye oldu olm:)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sen becerememişsin GKN, ben tanıştirim noel dayıyı:queen:

[YT]r6H3flpfZhk[/YT]
.
[YT]04F3jXKo5EY[/YT]
.
[YT]xLJnVJ9rDyk[/YT]
.
[YT]CMHedPpkxsI[/YT]
.
[YT]fCHH78_uEQ0[/YT]
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yav şu video ekleme ile ilgili bilgi veren topici görürseniz bana bi yollayında ben bidaha bakim ona:mrgreen:

dayak24 çok iimiş ama hee:mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yav şu video ekleme ile ilgili bilgi veren topici görürseniz bana bi yollayında ben bidaha bakim ona:mrgreen:

dayak24 çok iimiş ama hee:mrgreen::mrgreen:

youtube'da linkin sonunda acaip sayılar karakterler oluyo sadece onu kopyliycen

Dayak24'ü sevdin demek, sana 30 cep tokat yollim:p

Hem sen ne kadar parlaksın öyle Gökhancım, kıl lazım bişeydir, üşürsün:queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
youtube'da linkin sonunda acaip sayılar karakterler oluyo sadece onu kopyliycen

Dayak24'ü sevdin demek, sana 30 cep tokat yollim:p

Hem sen ne kadar parlaksın öyle Gökhancım, kıl lazım bişeydir, üşürsün:queen::queen::queen:

:cherry:
oldu oldu, becerdim sonunda saol:cat:
kıl ne alaka şindi abi, yeni yılda bana bi kıllıkmı düşünüyon kıllarımı koymam için:queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Aboooo helesukur bıtıo su 2007 :)) UZUCU yanı cok oldu ama tatlı yanlarıda cok oldu mesala sızlerle tanısmak ne kadar uzucu allah kahretsın ahh:) saka seke hepınızı sevıem ellerınızden opmusem allha emanet olun kendınıze ıyı bakın ıyı geceler bb 2007 en mutlu zmanım sızlerle tanısmak oldu dıgerlerı hep kavga gururtu :))...

SAygılarımlar::Kardesınız JUnior mete (SELÇUK) Ellerinizden opmusem...
 
Katılım
21 Ara 2007
Mesajlar
254
Herkese...Motorlu, Huzurlu, Sağlıklı, Güneşli, Bol yağmurlu, Barış dolu ve MUTLU bir 2008 diliyorum.
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
herkese sevgi dolu bir kalp diliyorum ((((:) sevgi varsa zaten herşey olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst