2006 Motoshow Fuara Gidiş Için Buluşma!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet Arkadaşlar nihayet beklenen topic açılmıştır.:bounce:
Aşağıda fuara gidiş için detayları bulacaksınız..:)
Şehir dışından gelen arkadaşlar nedeniyle cumartesi günü gidilecektir.


1. Fuara İzmir MT üyeleri ile birlikte buluşularak gidilecektir.

2. İstanbul avrupa grubu ve şehir dışından gelecek tüm gruplar aşağıdaki resimde görülen noktada buluşacaktır.

3. İst. Anadolu grubu bu gruplara katılmak üzere aşağıda yazıldığı gibi toplanacaktır.

4. Elimizde sınırlı sayıda fuar davetiyesi kalmıştır.Bu nedenle buluşmaya gelirken olanlar lütfen davetiyelerini yanlarına alsınlar. Olmayanlara elimizden geldiğince davetiye temin edilecektir.

5. Fuara girmeden mutlaka standımıza ugranacak ve olmayan arkadaşlar yaka kartlarını stantdan temin edeceklerdir.

6. Fuar sonrası action ayrı bir topikle bildirilecektir.:wiinkk:

7. Lütfen topiğe katılımcı isminizi katılacagınız noktayı belirterek yazdırınız.(İst.Avrupa,İSt.Anadolu gibi)
Listeler hergün akşam güncellenecektir.



İst.Avrupa ve şehir dışından gelenler için buluşma noktası:
Sahil yolu üzerinde Zeytinburnu ışıklarda sağda bulunan shell benzin istasyonu.
1 Nisan 2006 Cumartesi Saat 13.00

İst. Anadolu için buluşma noktası:
Harem arabalı vapur iskelesi
1 Nisan 2006 Cumartesi günü Saat 11.30 (12.00 vapuruna binilecektir.)


Resimde Zeytinburnundaki buluşma noktasını görüyorsunuz..



KATILIMCI LİSTESİ
İstanbul Anadolu
1. Zuhtupasa
2. Skullhunter
3. Ledo
4. crato
5. cbr1000rr
6. A2
7. Vedo
8. Hakan K.
9. RaptorSS
10.Osetya
11.Yagoe
12.Slwer
13.Sadobey
14.Aleksis+1
15.ahmet777
16.cgl125
17.womanrider
18.hboyran

İstanbul Avrupa
1.kedimi10lar7 *
2.tomahawk*
3.udp47*
4.fisherman*
5.fisherman*(oğlu)
6.fisherman*(oğlu)
7.fisherman*(amcası)
8.ferotep*
9.marko*
10.halaoğlu*
11.by_screem(sabri)*
12.nevZAT(bahtiyar)*
13.AHMET
14.APV41(cengiz)*
15.photoemre*
16.ferjovi(ferhat)*
17.ecz600rr*
18.ecz600rr*(arkadaşı)
19.upinsmoke*
20.serkan saat*
21.egelim*
22.MaLi*
23.Attis*
24.hakan*
25.ecz600rr(amcaoğlusu)
26.alkan
27.hakan'ın abisi
28.EgeKnn
29.Gaz sesi
30.vedat kaya
31.Ferrari tayfur
32.cobalt
33.güner
34.serkan22
35.kerem-merter
36.durmusist
37.ceash
38.scotty
39.bladeofdark
40.asit
41.antonio
42.vatooz
43.alderney
44.kartal23
45.powerbyaydin:)
46.metemen
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
crato, harem arabalı vapur iskelesi efenim.


yaz, yaz, yaz bi' kenara yaz bütün sözlerimii. yanılırsam çık karşıma göster kendini......::repci::
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
motoru olmayanlar da bi yerde bulusup gitse...ulasim icin fuar'a Tuyap'taki gibi otobus seferi kalkiyor mu AKM onunden? Bilen var mi?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
a

inşallah oradayız...(shell küçük değilmi nasıl sığacaz dişardan gelenlerde var yaw..):) :mrgreen: :silent:
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
paşam yapmışsın gene organizeyi ama pazar olsaydıda herkes gelebilseydi
malum cumartesi benim gibi çalışan çok var.:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akdaşlar lütfen katılımcı noktalarınızı belirterek listeye yazdırınız..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaf pazar olasa çok iyi olacaktı, cumartesi çalışan çok olacak, ben pazar gelmeyi düşünüyordum ama toplu halde gitmekde daha hoş olacak, onun için sanırım çalışan arkadaşlarımı ekip cumartesi geleceğim.. listeye benide ekleyin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili arkadaşlar;
Cumartesi olma nedenin açılışta yazdık.:bounce: Bu nedenle lütfen katılacak arkadaşlar katılım noktalarını yazarak listeye eklensinler..:cat:
Diğer yazılar topiği gereksiz yere şişirecektir.:pale:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmirden fuar için gelecek olan arkadaşların listesini veriyorum buluşma yerinde olucaz ve fuara hep beraber gidip çıkışta da akşam için bir organizasyon yapılır sizlerle tanışmak görüşmek dileğiyle........

1.kedimi10lar7 *
2.tomahawk*
3.udp47*
4.fisherman*
5.fisherman*(oğlu)
6.fisherman*(oğlu)
7.fisherman*(amcası)
8.ferotep*
9.marko*
10.halaoğlu*
11.by_screem(sabri)*
12.nevZAT(bahtiyar)*
13.AHMET
14.APV41(cengiz)*
15.photoemre*
16.ferjovi(ferhat)*
17.ecz600rr*
18.ecz600rr*(arkadaşı)
19.upinsmoke*
20.serkan saat*
21.egelim*
22.MaLi*
23.Attis*
24.hakan*
25.ecz600rr(amcaoğlusu)
26.alkan
27.hakan'ın abisi
28.EgeKnn
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
zuhtupaşam ben esenyurttan gelcem de yeşilköy ayağımın dibi sizinle kapıda buluşsak olmaz mı...:rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Paşa'm bak EgeKnn ne cici liste yaptı yolladı, sen de bizim listeyi bi' güncellesen? hı? olmaz mı? :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paşa meşgul fuarda şu an binayı terk etti sizi duyamazz :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst