2006 Motoshow Fuara Gidiş Için Buluşma!!!

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ataper' Alıntı:
Bende gelebilirmiyim...
Motorum dandik (Ramzey 125cc) diye benimle dalga geçerlermi?
Lütfen beni dışlamayın, aranıza alın. Yarın bellimi olur baba bi tane alıveririz.
Bende geliyorum C.tesi 11:30 Harem. (izin alabilirsem)
Sevgiler..


dostum bu formda motor ayrımı yok....
kap motorunu gel....:queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
yarın baya güzel bir gün olacağa benziyo sizlerle tanışmak güzel olucak:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar listeler print alındı ve yola cıkılıor. HAde bakalım..Doooru fuaraaaaa:queen:
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
zuhtupasa' Alıntı:
Evet Arkadaşlar nihayet beklenen topic açılmıştır.:bounce:
Aşağıda fuara gidiş için detayları bulacaksınız..:)
Şehir dışından gelen arkadaşlar nedeniyle cumartesi günü gidilecektir.


1. Fuara İzmir MT üyeleri ile birlikte buluşularak gidilecektir.

2. İstanbul avrupa grubu ve şehir dışından gelecek tüm gruplar aşağıdaki resimde görülen noktada buluşacaktır.

3. İst. Anadolu grubu bu gruplara katılmak üzere aşağıda yazıldığı gibi toplanacaktır.

4. Elimizde sınırlı sayıda fuar davetiyesi kalmıştır.Bu nedenle buluşmaya gelirken olanlar lütfen davetiyelerini yanlarına alsınlar. Olmayanlara elimizden geldiğince davetiye temin edilecektir.

5. Fuara girmeden mutlaka standımıza ugranacak ve olmayan arkadaşlar yaka kartlarını stantdan temin edeceklerdir.

6. Fuar sonrası action ayrı bir topikle bildirilecektir.:wiinkk:

7. Lütfen topiğe katılımcı isminizi katılacagınız noktayı belirterek yazdırınız.(İst.Avrupa,İSt.Anadolu gibi)
Listeler hergün akşam güncellenecektir.



İst.Avrupa ve şehir dışından gelenler için buluşma noktası:
Sahil yolu üzerinde Zeytinburnu ışıklarda sağda bulunan shell benzin istasyonu.
1 Nisan 2006 Cumartesi Saat 13.00

İst. Anadolu için buluşma noktası:
Harem arabalı vapur iskelesi
1 Nisan 2006 Cumartesi günü Saat 11.30 (12.00 vapuruna binilecektir.)


Resimde Zeytinburnundaki buluşma noktasını görüyorsunuz..



KATILIMCI LİSTESİ
İstanbul Anadolu
1. Zuhtupasa
2. Skullhunter
3. Ledo
4. crato
5. cbr1000rr
6. A2
7. Vedo
8. Hakan K.
9. RaptorSS
10.Osetya
11.Yagoe
12.Slwer
13.Sadobey
14.Aleksis+1
15.ahmet777
16.cgl125
17.womanrider
18.hboyran

İstanbul Avrupa
1.kedimi10lar7 *
2.tomahawk*
3.udp47*
4.fisherman*
5.fisherman*(oğlu)
6.fisherman*(oğlu)
7.fisherman*(amcası)
8.ferotep*
9.marko*
10.halaoğlu*
11.by_screem(sabri)*
12.nevZAT(bahtiyar)*
13.AHMET
14.APV41(cengiz)*
15.photoemre*
16.ferjovi(ferhat)*
17.ecz600rr*
18.ecz600rr*(arkadaşı)
19.upinsmoke*
20.serkan saat*
21.egelim*
22.MaLi*
23.Attis*
24.hakan*
25.ecz600rr(amcaoğlusu)
26.alkan
27.hakan'ın abisi
28.EgeKnn
29.Gaz sesi
30.vedat kaya
31.Ferrari tayfur
32.cobalt
33.güner
34.serkan22
35.kerem-merter
36.durmusist
37.ceash
38.scotty
39.bladeofdark
40.asit
41.antonio
42.vatooz
43.alderney
44.kartal23
45.powerbyaydin:)
46.metemen

Zuhtupasa,
Ben bu haftakinde yokum hakkımı gecen hafta kullandım malesef..
Gecen haftaki davetiye teminin icin tekrar sagol:rendeer: .Size iyi ziyaretler diliyorum dostlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar;
Toplamda 28 motorla sağsalim fuara intikal edildi..Fotoları çeken arkadaşlar lütfen en kısa sürede koyarlarsa seviniriz.:mrgreen:
Ankara ve izmir grupları kendi otobüsleri ile standa ve dolayısıyle fuara sağsalim geldiler...Herkes hala gezioooooor.:queen:
S&S
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
güzel bir gündü herkesi tam olarak göremedim belki ama olsun ilerde bir çaresini bulup akşam toplantısı filan yaparız
stand açılması çok süper olmuş sıcak bir ortamdı
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
arkadaslar cok gusel bı gundu.izmir ve ankara tayfasıyla tanısma fırsatımız oldu.hersey cok guseldı.hersey ıcın ozellıkle ızmır ve ankara tayfasına tesekkur ederız.eskısehırden cok selamlar.
viper_1 _Si_BeMoL_ kanunısultan umut_utu
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
zuhtupasa' Alıntı:
Arkadaslar;
Toplamda 28 motorla sağsalim fuara intikal edildi..Fotoları çeken arkadaşlar lütfen en kısa sürede koyarlarsa seviniriz.:mrgreen:

28 motor dediğin benzincideki yoklama herhalde.
Tahminimce 32 falan olduk. Çünkü benzinciye yoklamadan sonra gelen birkaçarkadaş vardı. Birde giderken katılan oldu. Malum ben grubun artçısı olduğum için biliyorum.

Fakat fuara gerçekten güzel girdik :cat:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
viper_1 ,bizde sizinle tanıştığımıza sevindik,keşke biraz daha zamanınız olsaydı,umarım yine görüşürüz:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
tühtüpaşam ben kapıdan katıldım... sağolsunlar bilet te verdiler.. keşke konvoyda olsaydım.....
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
avrupa yakası = gaz sesi ve Anadolu yakasından egemen ile tanıştım. diğerleriyle tanışamadım...yaka kartı olanların yanına solkulmaya çalıştım ama pek fazla sıcak değillerdi açıkçası... fakat tanıştığım kişiler zühtüpaşam senin sıcak kanlılığın hakkında baya bahsettiler... canları sağolsun.. fuar gerçekten süperdi...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
ledo nun dediği gibi siz tam benzinciden çıkarken katıldım size anadolu yakasından kakışa yetişemedim zuhtupaşam zaten görmüş beni vapuru kaçırırken :) yarım saat sonraki vapurla sizi anca benzincide yakaladım
kartal23 ve gaz sesine de selamlar bu arada ben kameraya çektim vidyo isterseniz siteye ekleyebilirim
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
cgl125 dostum cd yapınca kargo yaparsan sevinirim...
adres için msn den görüşelim...
ok....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst