2006 Motoshow Fuara Gidiş Için Buluşma!!!

Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
5
motosuzların ulaşım nasıl olacak (yani benim)

ben bir garip keloğlanım. ne arabam var ne motorum naıl gitcez zeytinburnundan CNR ye. Bi açıklık getirirseniz iyi olur. Yarın görüşmek üzere.
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
14
slm .arkadaşlar bende motor yok ama buluşmaya gelmek isitiorum artçı mı oluyım alcak biri var mı yada direk oraya mı geleyim eğer buluşmaya gelirsem zeytinburnu shele gelirim tabi artçı alacak olan varsa ....
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
arkadaşlar bende yamaha neos var size ayak bağı olmam dimi bende gelmek istiyorum eğer ayak bağı olmazsam benide eklerseniz sevinirim anadolu:)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
NeQs' Alıntı:
arkadaşlar bende yamaha neos var size ayak bağı olmam dimi bende gelmek istiyorum eğer ayak bağı olmazsam benide eklerseniz sevinirim anadolu:)
Hocam bende 151rs var harbi çin malı ama daha yürü git demediler
bıktırmaya bezdirmeye çalışıyorum ama nafile kimseyi dışlamıyor bu dostlar:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
tamam o zaman geliyorum benide eklerseniz sevinirim sizlerle birlikte gitmek güzel olucak:)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
paşa, beni anadolu listesinden silerek avrupa listesine eklemenizi rica etmek zorundayım. sabah işe gitmem gerekecek, dolayısıyla z.burnundan size katılabilirim.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
burada dışlama olmaaaazzz. :salut: anca beraber kanca beraber... isterse motor 1974 model olsun... :queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Bende gelebilirmiyim...
Motorum dandik (Ramzey 125cc) diye benimle dalga geçerlermi?
Lütfen beni dışlamayın, aranıza alın. Yarın bellimi olur baba bi tane alıveririz.
Bende geliyorum C.tesi 11:30 Harem. (izin alabilirsem)
Sevgiler..
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
29
Arkadaşlar yağrın görüşmek üzere.... Ben cıkıyorum.... İnşallah her şey cok güzel olur....
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
1
Pazar Gunu Ben Orda Olucam Elimde Davetiyeler Var ... Off Yaa Niyee Pazar Degil çalişiyoruz
 

f16

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
6
bende otogardan gelicem.
iki buluşma yeride ters:(
herneyse kapıda görüşürüz ozaman
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
f16 dostum bende kapıda büyük grubu bekliyeceğim...
inşallah karşılaşırız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst