Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
slm .arkadaşlar bende motor yok ama buluşmaya gelmek isitiorum artçı mı oluyım alcak biri var mı yada direk oraya mı geleyim eğer buluşmaya gelirsem zeytinburnu shele gelirim tabi artçı alacak olan varsa ....
paşa, beni anadolu listesinden silerek avrupa listesine eklemenizi rica etmek zorundayım. sabah işe gitmem gerekecek, dolayısıyla z.burnundan size katılabilirim.
Bende gelebilirmiyim...
Motorum dandik (Ramzey 125cc) diye benimle dalga geçerlermi?
Lütfen beni dışlamayın, aranıza alın. Yarın bellimi olur baba bi tane alıveririz.
Bende geliyorum C.tesi 11:30 Harem. (izin alabilirsem)
Sevgiler..