- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,561
ataper' Alıntı:Bende gelebilirmiyim...
Motorum dandik (Ramzey 125cc) diye benimle dalga geçerlermi?
Lütfen beni dışlamayın, aranıza alın. Yarın bellimi olur baba bi tane alıveririz.
Bende geliyorum C.tesi 11:30 Harem. (izin alabilirsem)
Sevgiler..
dostum bu formda motor ayrımı yok....
kap motorunu gel....:queen:
