Dur daha, ben siteyi Picasso ya da götürecem de, havalrın açmasını bekliyorum.:cherry:Skullhunter' Alıntı:Motosiklet.Net kültür Sanat turları başlıyor![]()
Olm orda her pazar var zaten, biz de çoluk çocuktan fırsat buldukça, iyilerine gidiyoruz...Shamyl' Alıntı:ledo, bu pazar günü taksim akm de klasik müzik dinletisi var, organizasyon yabancı değil, bilet ayarlayabilirim yani...ücret mukabilinde tabii
Kardeş biz de dağıtacağız zaten orda, katılım çok olursa üstünü de Jameika tamamlar artık...Musturaki' Alıntı:arkadaşlar jameika34 arkadaşımızın elinde fuar için ücretsiz davetiye varmış
bunun için bir topik açmışlar ben yeni gördüm herkese yeticek kadar davetiye var diyo geç kalmayın
DARKDIAMOND' Alıntı:Geldim,gördüm,1 saattir okuyorum!:cyclopsan Maaşallah! Yazmışsınız baya.
Valla ben arabayla gelmeyi hala düşünüyorum.Şimdi Biraya dayanınca dönüşüm pek sağlıklı olmaz,zaten işten çıkıcam 20:00'de.Kabataş'dan 20:30'da denizotobüsü var,Direkt Beer's da inicem,kaptan'ı kafalarsam kapıya bıraktırıcam kendimi.:cherry:
ledo' Alıntı:zühtücüğüm yukarıdaki mesajınla 29. sayfayı idrak etmiş bulunuyoruz.
Yaw biz bu gidişle, kazları,su şişelerini falan geçeriz de, bu topikteki sayfa sayısını geçemeyeceğiz herhalde....:cherry: