2006 1. İstanbul bulusması ve 2006 gezi programı (03/03/2006 CUMA)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2004
Mesajlar
105
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada listeye 3 kişide benden :queen:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
ledo, bu pazar günü taksim akm de klasik müzik dinletisi var, organizasyon yabancı değil, bilet ayarlayabilirim yani...ücret mukabilinde tabii:cherry:

Barış yaparsa güzel yapar, jazz n yeni rakı:cherry:

Sticker ben de isterimmmm
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
arkadaşlar jameika34 arkadaşımızın elinde fuar için ücretsiz davetiye varmış
bunun için bir topik açmışlar ben yeni gördüm herkese yeticek kadar davetiye var diyo geç kalmayın
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buluşmaya getirsin olmayanlara verir biletleri desem :)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Skullhunter' Alıntı:
Motosiklet.Net kültür Sanat turları başlıyor :)
Dur daha, ben siteyi Picasso ya da götürecem de, havalrın açmasını bekliyorum.:cherry:

Shamyl' Alıntı:
ledo, bu pazar günü taksim akm de klasik müzik dinletisi var, organizasyon yabancı değil, bilet ayarlayabilirim yani...ücret mukabilinde tabii
Olm orda her pazar var zaten, biz de çoluk çocuktan fırsat buldukça, iyilerine gidiyoruz...:)

Musturaki' Alıntı:
arkadaşlar jameika34 arkadaşımızın elinde fuar için ücretsiz davetiye varmış
bunun için bir topik açmışlar ben yeni gördüm herkese yeticek kadar davetiye var diyo geç kalmayın
Kardeş biz de dağıtacağız zaten orda, katılım çok olursa üstünü de Jameika tamamlar artık...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
bu tür dinletiler için aksanat ı tavsiye ederim...
hafta içi gitmek ideal oluyo trafik olmuo taksime doğru(kendi yol istikametim açısından konuşuorum tabi:)),hem de fiyatlar da cep yakmıo..
:)
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar nerde kalmıştık pardon evet hadi buluşmaya :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açılış sayfamızda mekanla ilgili ilk detayları bulabilirsiniz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2004
Mesajlar
105
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ii fiyatlar normal ben gelirken arkadaştan onun motoru almaya çalışıcam alamassam artık bakarız bi çaresine sizde iş yok ben kendim gelirim arkadaşlar yakın olanlar erken gelsinde muabbeti hemen kuralım ok ??? tabi birde erken gelenlere bira ısmarlanıyordu yanlış hatırlamıyorum dimi? :cat: :queen: hemen gelsin şu cuma deliriyorum
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
yaa motorum benim canım aşkıımm ben ona sevgi ile yaklaşıp bakımını yaptıkça beni hiçbir motorum birgün olsun yolda koymadı karşı cinsten yedigim tokadı atmadıı...
1 Senedir netten hiçbir bayanla konuşmayı istemedim yeminliydim nete, taki 1 saat evveline kadar YOOOKK arkadaş bana motorumdan başkası haram istemem, nete yine tövbee
cuma gelsede buluşsak arkadaşlar
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla pek bi olay yokk istanbul buluşalım dedik uzun zamandır bi sessizlik var fırtına öncesi :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
o fırtına kopunca hanyayı ve konyayı ziyaret ettiricez birilerine...
nasıl diyordu o
"bizi ....... devam edin" ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop::
tabii o lafın aslı "bize kanmaya devam edin" oluyor sonuçta... :queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geldim,gördüm,1 saattir okuyorum!:cyclopsan Maaşallah! Yazmışsınız baya.
Valla ben arabayla gelmeyi hala düşünüyorum.Şimdi Biraya dayanınca dönüşüm pek sağlıklı olmaz,zaten işten çıkıcam 20:00'de.Kabataş'dan 20:30'da denizotobüsü var,Direkt Beer's da inicem,kaptan'ı kafalarsam kapıya bıraktırıcam kendimi.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DARKDIAMOND' Alıntı:
Geldim,gördüm,1 saattir okuyorum!:cyclopsan Maaşallah! Yazmışsınız baya.
Valla ben arabayla gelmeyi hala düşünüyorum.Şimdi Biraya dayanınca dönüşüm pek sağlıklı olmaz,zaten işten çıkıcam 20:00'de.Kabataş'dan 20:30'da denizotobüsü var,Direkt Beer's da inicem,kaptan'ı kafalarsam kapıya bıraktırıcam kendimi.:cherry:

kap gel kaptanıda yaw..Belki motor aşkı aşılarız..:queen:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
zühtücüğüm yukarıdaki mesajınla 29. sayfayı idrak etmiş bulunuyoruz.

Yaw biz bu gidişle, kazları,su şişelerini falan geçeriz de, bu topikteki sayfa sayısını geçemeyeceğiz herhalde....:cherry:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ledo' Alıntı:
zühtücüğüm yukarıdaki mesajınla 29. sayfayı idrak etmiş bulunuyoruz.

Yaw biz bu gidişle, kazları,su şişelerini falan geçeriz de, bu topikteki sayfa sayısını geçemeyeceğiz herhalde....:cherry:

O zaman baya kalabalık olcaz mekanı bayamı kapasak nee. Keza bu topiğin sayfa sayısı cumay kadar 60-70 olur hehehe..:p Kazlarda olursa bi yer bakcez artık onlara..:queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet nerde kalmıştık çakın abi bi özel msj neşelensin ortalık
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Paşa'm,Kaptan,miço,çımacı,ne varsa kapıp gelirimde, eskiden Taksim'de hass-....-teer diye bi bar vardı,baya kalabalık ve atmosfer yarine kendine has bi havası vardı.İçmeden adamı sarhoş ederdi.Bizim olayda orayı aratmayacak gibi!:cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst