2004 ybr 125 xneon far

Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
slm arkadaşlar biraz araştırma yaptım fakat herkes başka şeyler ve önerilerde bulunmuş. Bilen arkadaşlardan ricam 2004 ybr malum kare far için xneon uzun kısa merceksiz takmam mümkünmü. Çünkü kendi ışığı yetersiz. Şu an üzerindeki ampül h4 civalı ve 3 tırnaklı sanırım en ucuzundan. Bazı sitelerde tüm motosikletler için xneon far diye ilanlar var. Tek korkum merceksiz olacağından ışığı karşıdan geleni rahatsız etmesi acaba uzun kısa olan xneonlardadamı bu geçerli veya şu an üzerinde takılı olan markasız h4 ampülü başka bir marka ile değiştirsem ışıkta iyleşme olurmu.

http://www.rialli.com/9732__xenon-far-kiti-uzunkisa-beyaz-isik/


Böyle birşey almayı düşünüyorum. Fiyatı 63 tl veya tavsiye edeceğiniz başka bir ampül veya xneon
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum xenon dırect karşıya far tası yardımı ile vuracağından ister istemez karşıdan gelenin gözlerini alacaktır,
Merceksiz xenon'lar TÜV (muayene istasyonu) tarafından kabul edilmediğinden muayeneden geçilemiyor,
bilgin olsun,
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
Cevabın için teşekkürler eğer karşıdaki kişiyi rahatsız ediyorsa hiç benim tarzım değil. Mercek olayı ise çok meşagetli
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
Evet vermiş olduğun link dikkatimi çekmişti fakat bendeki kare far ve uzay kafa yuvarlak far takılırsa sinyal ve farı tutan aparatında değişmesi gerek hatta siperliğinde ki bu da çok masraf olur.
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Evet vermiş olduğun link dikkatimi çekmişti fakat bendeki kare far ve uzay kafa yuvarlak far takılırsa sinyal ve farı tutan aparatında değişmesi gerek hatta siperliğinde ki bu da çok masraf olur.

Hmm. Ben yuvarlak far sanmıştım. Ondan dolayı o şekil de bir öneri de bulunmuştum :). Fakat dediğiniz gibi işler biraz farklılaştı. Yapacak bir şey yok. En kötü ihtimal direk xenon bağlayın derim. Xenonu biraz aşağıya ayarlarsınız.
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
Aslında aşağı bağlamama gerek yok diğer modellerde nasıl bilmiyorum ama 2004 ybr lerin far çerçeveleri içerden aşağı yukarı ayarlanabiliyor. Birde üstünde bulunan h4 35 watt yerine 55 watlıktan yani normal otomobillere takılandan uygulasak bir değişikli olurmu varmı hiç bu şekil deniyen veya bilgisi olan arkadaş
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Hmm. Ben yuvarlak far sanmıştım. Ondan dolayı o şekil de bir öneri de bulunmuştum :). Fakat dediğiniz gibi işler biraz farklılaştı. Yapacak bir şey yok. En kötü ihtimal direk xenon bağlayın derim. Xenonu biraz aşağıya ayarlarsınız.
bu uygulama sızın motorda nasıl duruyor cok merak ettım elınızde gece cekılmıs veya gundz cekımıs resmı vrmıdır acaba ?
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
bu uygulama sızın motorda nasıl duruyor cok merak ettım elınızde gece cekılmıs veya gundz cekımıs resmı vrmıdır acaba ?

http://www.motosiklet.net/forum/mot...r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-2.html

Belirttiğim linkten bilgi alabilirsiniz. Zaten bir tek ben paylaşım yapıyorum :p. Birinci sayfa da ise diğer resimlere ulaşmanızın yanın da, göreceksiniz ki vidyo çekimlerim de mevcut. Gece çekimime bakabilirsiniz.

Saygılar.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
bence üzerindeki ampulü değiştirin ilk olarak memnun kalırsanız öyle devam edersiniz olmazsa xenon mecbur :) bi elektrikçiye de yaptırabilirsiniz neyde sorun olduğunu bilir zaten :) hadi kolay gelsin
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
arkadaşlar motorsiklet için sipariş verdiğim düşük amperli xenon elime ulaştı herşey çok basit gözüküyor anlamadığım kit takımında sadece iki tane kablo açıkta kalıyor beyaz mavi almış olduğum h4 uzun kısa burada anlamadığım sadece kalan mavi ve beyaz kablo kontağamı yoksa far açıp kapama düğmesinemi bağlanacak hadi bağlandı diyelim bu uzun kısa olayı nasıl gerçekleşecek takımın motorlu olduğu belli selektör için ama dediğim gibi sadece iki kablo açıkta var diğerleri hep birbiri ile dişili erkekli resimdede belli oluyor

d89gz.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
18
arkadaşlar motorsiklet için sipariş verdiğim düşük amperli xenon elime ulaştı herşey çok basit gözüküyor anlamadığım kit takımında sadece iki tane kablo açıkta kalıyor beyaz mavi almış olduğum h4 uzun kısa burada anlamadığım sadece kalan mavi ve beyaz kablo kontağamı yoksa far açıp kapama düğmesinemi bağlanacak hadi bağlandı diyelim bu uzun kısa olayı nasıl gerçekleşecek takımın motorlu olduğu belli selektör için ama dediğim gibi sadece iki kablo açıkta var diğerleri hep birbiri ile dişili erkekli resimdede belli oluyor

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://d1209.hizliresim.com/11/p/d89gz.jpg[/url][/url]
[url]http://d1209.hizliresim.com/11/p/d89hw.jpg[/url]
aküden + alıp anahtara anahterdan kırmızı kabloya bağla yada kontağa bağlıyacaksanda role kullanacaksın rolenin 4 ucu olacak 85 ucu şasi 86 tetik giriş yani kontak 30 12 volt 87 ise çıkış x-enon a siyaha şase yani - bağla mavi ve beyaz kabloyada uzun kısa anahtarının uzundan gelen kabloya birini diğerinide şase - ye bağlayacaksın kolay gelsin :)
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
aküden + alıp anahtara anahterdan kırmızı kabloya bağla yada kontağa bağlıyacaksanda role kullanacaksın rolenin 4 ucu olacak 85 ucu şasi 86 tetik giriş yani kontak 30 12 volt 87 ise çıkış x-enon a siyaha şase yani - bağla mavi ve beyaz kabloyada uzun kısa anahtarının uzundan gelen kabloya birini diğerinide şase - ye bağlayacaksın kolay gelsin :)
Hocam hızlı cevabın için teşekkürler anahtar olayı kolayda kontak olayı biraz karışık sadece açıp kapatmak için anahtar bağlasak yeterlimi. Yani anahtar kapalıyken aküye bir zararı olurmu
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Mavi beyaz olan kablo uzun kısayı kabloları. Motorun uzun kısa kablolarını kesip xenon un uzun kısalarını bağlayacaksın.

On/off lu anahtar taksan yeterli gelir. Motor kapalıyken zararı olmaz.
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
Mavi beyaz olan kablo uzun kısayı kabloları. Motorun uzun kısa kablolarını kesip xenon un uzun kısalarını bağlayacaksın.

On/off lu anahtar taksan yeterli gelir. Motor kapalıyken zararı olmaz.
Evet bende aslında sadece anahtar takmayı düşünüyorum. Aslında formu araştırırken bir arkadaşın motorsikletlere için alınan kitlere ayriyetten kontak bağlantısına gerek olmadığını okumuştum artık uzun kısa bağlantısındanmı algılıyor bunuda deniyerek göreceğiz. Çünkü aldığım xenonda sadece sizinde dediğiniz gibi uzun kısa kabloları haricinde açıkta kablo yok bağlantı ises direk aküden açıklamada ise motoronuzun herhangibi bir kablosunu kesmeden monte edebilirsiniz yazıyordu. Tabi bu on off anahtarı için geçerli değil.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
2004 ybr yi bilmiyorum fakat xenonu açmak için normal genelde sağ kütükte olan kapalı-park-farlar dan açıp genelde sol elde olan uzun kısa ilede değiştiriyorsun
bendede xenon takılı aynen dediğim gibi ayriyetten on/off a gerek yok beyaz ile mavi kabloyuda arkadaşların dediği gibi eski ampulun uzun ve kısa için olan kbloları kesip onları eklersen tamamlamış olursun
birde ilk yorumlardaki gibi xenon muayene sırasında sorun teşkil etmiyor arabalarda sonradan takılan xenon farlarda muayeneden geçemiyorsun.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Evet bende aslında sadece anahtar takmayı düşünüyorum. Aslında formu araştırırken bir arkadaşın motorsikletlere için alınan kitlere ayriyetten kontak bağlantısına gerek olmadığını okumuştum artık uzun kısa bağlantısındanmı algılıyor bunuda deniyerek göreceğiz. Çünkü aldığım xenonda sadece sizinde dediğiniz gibi uzun kısa kabloları haricinde açıkta kablo yok bağlantı ises direk aküden açıklamada ise motoronuzun herhangibi bir kablosunu kesmeden monte edebilirsiniz yazıyordu. Tabi bu on off anahtarı için geçerli değil.

Eğer sol elcikte, farlar için |kapalı-sadece parklar-normal farlar| butonu varsa ekstra buton takmanıza gerek yok.
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
tamam arkadaşlar elcikte on off butonu var zaten anahtar diyerek onu kasdetmiştim fakat aküden ayrı bir hat çektiğimiz için bu anahtarada ayrıca hat çekmemiz gerkmiyormu tek öğrenmek istediğim bu aslında yoksa anhtar eski takılı olan h4 ampülü açıp kapattığı gibi hiç bir ilaave yapmadan xenon farıda açıp kapatacakmı? kusura bakmayın biraz fazla oldum
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
tamam arkadaşlar elcikte on off butonu var zaten anahtar diyerek onu kasdetmiştim fakat aküden ayrı bir hat çektiğimiz için bu anahtarada ayrıca hat çekmemiz gerkmiyormu tek öğrenmek istediğim bu aslında yoksa anhtar eski takılı olan h4 ampülü açıp kapattığı gibi hiç bir ilaave yapmadan xenon farıda açıp kapatacakmı? kusura bakmayın biraz fazla oldum

Evet aynı anahtardan xenon u açıp kapatabilceksiniz fazladan anahtar takmanıza gerek yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst