Motorlar Arası Lamba Değişimi

Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
eskiden çok uğraşıp ihtiyacım olan her şeyi yaptığım mondial 150 zcmin uzun yolda sürekli sorun çıkarmasından dolayı gidip en sorunsuz motosiklet ünvanına sahip ybr 125 aldım. 2010 model city modeli.

mondial'i satacağım, üzerindeki ekstralara göre yüksek fiyat söylediğimden (michelin lastik, xenon far, 12w power led sisler, mp3 çalabilen gidondan ses kontrollü küçük bir müzik sistemi) uzun zamandır satamıyorum. ben de mondialden kurtarabildiğim kadar malzemeyi kurtarıp ybrme takmayı planlıyordum. sonunda can sıkıntısından motoru sökmeye başladım. şimdilik xenon farla power led sis farlarımı söktüm. mp3 çaları da yarın gece işyerinde sökeceğim.

img0309as.jpg


img0310ay.jpg


sisleri park lambasındna paralel çekerek bağlamıştım. önce bunları sökmem gerekiyor.

img0311aw.jpg


aynayı çekiştirip arka döküm demirini kırabilen (!) ayna meraklısı kadınlar yüzünden şöyle bi çözüm bulup sis farını da aynı yere silikonla ve demir plakayla montelemiştim. görüntü kötü olabilir ama orijinal halinden daha sağlamdı :).

img0312aj.jpg


maket bıçağı ve keski yardımıyla çıkarabildim bayağı uğraştırdı.

img0313as.jpg


malum sis farları. 300 lümen ışık veriyor. duylu sistem yaptığımdan takıp çıkarma 1 çevirmeye bakıyor. motosikletin üzerindeki herhangi bir vida üzerine kelepçeyle montelenebiliyor.

img0314ac.jpg


img0315aw.jpg


biraz bulanık çıkmış, sonuç olarak 10 metreye kadar önüm gündüz gibi. gidonu çevirince alttaki ışıklar viraj içini aydınlatıyor :p. opel bile 2011de otomobillerine böyle bir özellik ekledi :bounce::bounce:

img0316az.jpg


aradan hazır açmışken xenonu da sökeyim dedim. balastımız. altındaki 3 parça çift taraflı bantı çıkarana kadar elim parçalandı.

img0317an.jpg


farımız. h4 lamba silikonlar yüzünden zor sökülecek.

img0319asi.jpg


hemşehriler yanyana. yalnız 39 kmdeki motosikleti geçen çalıştıramamışlar...

img0320aw.jpg


xenon lambanın uzun ve kısalarının artıları olması lazım. bi kısadevre yüzünden ustaya gitmek zorunda kalmıştım, bu kısmı başka bir yerden artı alarak halletti ne desem yalan olur.

img0323ae.jpg


silikon dediğim gibi zorladı biraz. bu farı komple unnamed'den almıştım. hatırladın mı abi :)?

img0321ab.jpg


xenon tesisatının komple sökülmüş hali.

img0327aq.jpg


bunlar da sisler. çok karışmış, tesisatını baştan yapacağım. angel gibi bişey denemiştim, ybrye takamam o da iptal olacak.

img0328a.jpg


motoru parça arttırmadan geri toplayabildim. demek usta değilmişim :cherry:

img0330ar.jpg


sisleri ybrye monte edeceğim demir ayaklar.

img0329ac.jpg


bu da tüm malzemelerin takılacağı kar canavarım. 15 günde 460 km yaptım her taraf kar olmasına rağmen.

ısı tabancası alırsam şu ön camı orijinal ön camın üstüne monteleyeceğim. şimdi çok şekilsiz duruyor ğeşinen haklısınız diyorum.

öbürgün mp3çaları da sökeceğim. sislerle mp3 çaları ben bağlayabilirim ama xenonun tesisatını bir kere yaktığımdan onu ustaya danışıp gözü önünde yapacağım. resimlerin devamı gelecek yani.

inşallah resimler düzgün çıkar. okuduğunuz için teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Hayırlı uğurlu olsun. Güzel çalışma olmuş ybr ye de yakışır. Yalnız angelı biraz uğraşırsan yapabilirsin diye düşünüyorum. Ben de ybr kafa fara xenon ve angel eye uygulaması yapcam inşallah. Bu arada ybr deki çanta 52 lt mi?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
öncelikle yeni ybr en hayırlı uğurlu olsun , kardeşim:cherry: çok uğraştım emek verdim şunu taktım bunu taktım deyince boynum kıldan ince fakat zenonu filan üzerinde keşke bıraksaydın motosikletinin artıları olurdu alan kişiye sevinirdi :)

ybr de aydınlatma sorunu olmayacak emme tabi zenonuda takabilirsin ,,

ama mondialin gidonuna tekerine felan dokunma :cherry::p şaka şaka nazım geçiyor diye söylüyorum :)

sende meraklısın meraklı bellii benim gibi :cherry::cat::rendeer:

dip not : o power lwdlwride orta yerde bırakma öle her an çalınabilir :cherry::p
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
maxi ybr yi görmek sonunda nasip oldu hayırlı olsunn..zc deki lere eokdar emek verdin sökmek zor olsa gerek..neyse sana bi sorum olcak ..3x1 pavır ledi forın altına monte etmissin ya kelepçeyle..o kelepçeyi o greneja vida ilemi tutturdun..saglam oldumu vida grenaja saglam tutundumu ..yolda giderken sallanırmı veya düsermi..tesekelr simdiden
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Hayırlı uğurlu olsun. Güzel çalışma olmuş ybr ye de yakışır. Yalnız angelı biraz uğraşırsan yapabilirsin diye düşünüyorum. Ben de ybr kafa fara xenon ve angel eye uygulaması yapcam inşallah. Bu arada ybr deki çanta 52 lt mi?

can sıkıntısındna düz mantar led lambaları 4erli şekilde bi plastik kapağı delip sıra sıra dizerek yapmıştım :). sonra görünüşü güzel olunca sis farının üstüne monte etmiştim. çanta 52 litrelik cox. yalnız bu bana yetmiyor. 20 kiloluk bulaşık deterjanı bidonlarından menteşelerle açılır kapanır yan çanta da düşünüyorum. bakalım...

öncelikle yeni ybr en hayırlı uğurlu olsun , kardeşim:cherry: çok uğraştım emek verdim şunu taktım bunu taktım deyince boynum kıldan ince fakat zenonu filan üzerinde keşke bıraksaydın motosikletinin artıları olurdu alan kişiye sevinirdi :)

ybr de aydınlatma sorunu olmayacak emme tabi zenonuda takabilirsin ,,

ama mondialin gidonuna tekerine felan dokunma :cherry::p şaka şaka nazım geçiyor diye söylüyorum :)

sende meraklısın meraklı bellii benim gibi :cherry::cat::rendeer:

dip not : o power lwdlwride orta yerde bırakma öle her an çalınabilir :cherry::p

vallahi abi buradaki motosiklet alıcılarının profili çok berbat. adama mişlin lastik var diyorum. banane diyor. su dolu çukura girsen düşersin ama diyorum, bişey olmaz diyor. xenon var diyorum kim gece sürecek diyor. neyse bende 900 lira var ister sök ister böyle ver lafını duyunca ilanı da kaldırdım aylar önce. sökerim herşeyi ondan sonra satarım abi. lastikleri bile ben taktım. hepsi el emeği. beni en iyi sen anlarsın.

ybrde aydınlatma sorunu var abi :). 35wlık philips lamba iyi ama; bir xenon değil :) sislerle beraber önüm gündüz gibi olacak.

valla benim mondial güzel abi. sabit 90la sorun çıkarmadan gidebilseydi amortisörlerini değiştirip parçalayana kadar kullanırdım ama 100 kmde egzoz saplamaları düşen bir motordan bahsediyoruz.

yazın türkiye turu yapacağım. malatya-antep-sahil-istanbul-ankara-malatya. yanına uğrarım inşallah.

çalınsın abi, bir tane denemek için beyaz almıştım. beğenince aynı renk bulamadım 3 tane gün ışığı bulabildim. biri beyaz üçü sarı yanıyor :).

---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:09 ----------

maxi ybr yi görmek sonunda nasip oldu hayırlı olsunn..zc deki lere eokdar emek verdin sökmek zor olsa gerek..neyse sana bi sorum olcak ..3x1 pavır ledi forın altına monte etmissin ya kelepçeyle..o kelepçeyi o greneja vida ilemi tutturdun..saglam oldumu vida grenaja saglam tutundumu ..yolda giderken sallanırmı veya düsermi..tesekelr simdiden

teşekkürler ümit, Allah hepinize daha iyilerini nasip etsin. valla sökerken içim acıdı. bir iki yeri kesmek zorunda kaldım içim gitti :).

uygun boyutta kelepçeyi aldıktan sonra vidaya göre kelepçeyi delmen gerek. kelepçenin vidasının ilerlediği deliklerden bir ikisini kırman gerekiyor yani. sonra o delikten senin normal granajdan çıkan vidanı kelepçenin o açtığın boşluğuna sokup direk eski yerine vidalıyorsun. sonra power ledi kelepçenin içine yerleştirip kelepçeyi sıkıyorsun.

benimkiyle aynı power ledi alırsan duyunu da al. gösterdiğim gibi söküp takması çok rahat oluyor.

1 seneden fazladır bu vidalarla 12-13 bin km yaptım. sökerken hiçbir gevşeme görmedim. malzeme de 2 kış yağmur çamur altında kaldı; resimlerde de gözüküyor. halen daha çok güzel aydınlatması var.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
can sıkıntısındna düz mantar led lambaları 4erli şekilde bi plastik kapağı delip sıra sıra dizerek yapmıştım :). sonra görünüşü güzel olunca sis farının üstüne monte etmiştim. çanta 52 litrelik cox. yalnız bu bana yetmiyor. 20 kiloluk bulaşık deterjanı bidonlarından menteşelerle açılır kapanır yan çanta da düşünüyorum. bakalım...
52 litre yetmiyomu ya:cherry:2 kask 1 tane de mont sığar ona:cherry: ben hazır alcam angel eye yi. kendim yapmaya uğraşamam yaw. Zaten uğraşsam da yapamam anlamıyom çünkü elektirik işinden. Şu cox çantadan bende alcam memnunmusun şimdilik
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
1,365
kolay gelsin arkadaşım bu soğukta uğraşmak zor bide istanbul dışında olman senin için zor bize elektronik camiiası ikiadım ötede o yüzden sana yardımcı olamıyorum ama angel konusuna gelince onun için istersen fikir verebilirim .
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
can sıkıntısındna düz mantar led lambaları 4erli şekilde bi plastik kapağı delip sıra sıra dizerek yapmıştım :). sonra görünüşü güzel olunca sis farının üstüne monte etmiştim. çanta 52 litrelik cox. yalnız bu bana yetmiyor. 20 kiloluk bulaşık deterjanı bidonlarından menteşelerle açılır kapanır yan çanta da düşünüyorum. bakalım...



vallahi abi buradaki motosiklet alıcılarının profili çok berbat. adama mişlin lastik var diyorum. banane diyor. su dolu çukura girsen düşersin ama diyorum, bişey olmaz diyor. xenon var diyorum kim gece sürecek diyor. neyse bende 900 lira var ister sök ister böyle ver lafını duyunca ilanı da kaldırdım aylar önce. sökerim herşeyi ondan sonra satarım abi. lastikleri bile ben taktım. hepsi el emeği. beni en iyi sen anlarsın.

ybrde aydınlatma sorunu var abi :). 35wlık philips lamba iyi ama; bir xenon değil :) sislerle beraber önüm gündüz gibi olacak.

valla benim mondial güzel abi. sabit 90la sorun çıkarmadan gidebilseydi amortisörlerini değiştirip parçalayana kadar kullanırdım ama 100 kmde egzoz saplamaları düşen bir motordan bahsediyoruz.

yazın türkiye turu yapacağım. malatya-antep-sahil-istanbul-ankara-malatya. yanına uğrarım inşallah.

çalınsın abi, bir tane denemek için beyaz almıştım. beğenince aynı renk bulamadım 3 tane gün ışığı bulabildim. biri beyaz üçü sarı yanıyor :).

---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:09 ----------



teşekkürler ümit, Allah hepinize daha iyilerini nasip etsin. valla sökerken içim acıdı. bir iki yeri kesmek zorunda kaldım içim gitti :).

uygun boyutta kelepçeyi aldıktan sonra vidaya göre kelepçeyi delmen gerek. kelepçenin vidasının ilerlediği deliklerden bir ikisini kırman gerekiyor yani. sonra o delikten senin normal granajdan çıkan vidanı kelepçenin o açtığın boşluğuna sokup direk eski yerine vidalıyorsun. sonra power ledi kelepçenin içine yerleştirip kelepçeyi sıkıyorsun.

benimkiyle aynı power ledi alırsan duyunu da al. gösterdiğim gibi söküp takması çok rahat oluyor.

1 seneden fazladır bu vidalarla 12-13 bin km yaptım. sökerken hiçbir gevşeme görmedim. malzeme de 2 kış yağmur çamur altında kaldı; resimlerde de gözüküyor. halen daha çok güzel aydınlatması var.


anladım kardeşim bakma sen bana :) tabiki her zaman beklerim bundan keyif alırım ve mutlu olurum ne zaman yolun düşerse ...:)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
can sıkıntısındna düz mantar led lambaları 4erli şekilde bi plastik kapağı delip sıra sıra dizerek yapmıştım :). sonra görünüşü güzel olunca sis farının üstüne monte etmiştim. çanta 52 litrelik cox. yalnız bu bana yetmiyor. 20 kiloluk bulaşık deterjanı bidonlarından menteşelerle açılır kapanır yan çanta da düşünüyorum. bakalım...
52 litre yetmiyomu ya:cherry:2 kask 1 tane de mont sığar ona:cherry: ben hazır alcam angel eye yi. kendim yapmaya uğraşamam yaw. Zaten uğraşsam da yapamam anlamıyom çünkü elektirik işinden. Şu cox çantadan bende alcam memnunmusun şimdilik

gece çalışıyorum. çift kişilik battaniye ve yastık, gece yemek için kap kacak, elektrik sobası, tamir taklavat takımı falan çantanın kapağını zor kapatıyorum. çantadan çok memnunum. biraz ince gibi duruyor ama açılıp kapanmasında sıkıntı yok. topcaseye de audi arka farı gibi stop sinyal park yapacağım.hepsi zaman meselesi işte. önce bi lehim tabancası almam lazım.

dediğim 20 kiloluk deterjan bidonlarından 4 tane biriktirdim. aslında 2 menteşe bir masa kilidi alıp idareten bişey yapabilirim ama illa açılır kapanır yapmak istiyorum. lazım olmayınca katlanacak şekilde. meşakkatli iş ama yakında onun da başlığını açarım.

angel eye işi basit. silikon tabancalarının silikon beslemerinin 2 ucuna 2 tane led bağlayınca angel oluyor zaten. şeffaf elbise askılığından da yapan var ama malzemeyi eritmek biraz sıkıntı. angel eye mercek olmayınca aydınlatmayı engeller diye düşünüyorum. bana görünüş değil işlevsellik lazım.

kolay gelsin arkadaşım bu soğukta uğraşmak zor bide istanbul dışında olman senin için zor bize elektronik camiiası ikiadım ötede o yüzden sana yardımcı olamıyorum ama angel konusuna gelince onun için istersen fikir verebilirim .

kaloriferhanenin içinde az bi soğukta 1 saatten fazla çalıştım fazla üşümedim abi. angel eye öyle bieğlenceydi sadece. lehim pratiği yapmak gibi diyelim.

5 mmlik düz led değil, power ledler bunlar abi.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
anladım maxi tesekler..bi sorum daha olacak o farın altına monte ettigin sislerin yerinde bende görmüstüm karsılıklı 2 ida var. peki o vidalar saglammı taktıgın zaman saglam tutuyomu bana biraz saglam degil gibi geldi.. birde orjinal idasından biraz daha büyük vida taksak olurmu..evet insan el emegi ie yaptıgı seyi sökerken canının sıkıldıgını hissedebiliyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
anladım kardeşim bakma sen bana :) tabiki her zaman beklerim bundan keyif alırım ve mutlu olurum ne zaman yolun düşerse ...:)

inşallah abi, çok isterim. 3-5 kwlık 80 volt dc motor bulsam motosikletle direk yanındayım yaz kış dinlemem. senle Türkiye'nin ilk hybrid motorunu yapacağız inşallah.

---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 17:29 ----------

anladım maxi tesekler..bi sorum daha olacak o farın altına monte ettigin sislerin yerinde bende görmüstüm karsılıklı 2 ida var. peki o vidalar saglammı taktıgın zaman saglam tutuyomu bana biraz saglam degil gibi geldi.. birde orjinal idasından biraz daha büyük vida taksak olurmu..evet insan el emegi ie yaptıgı seyi sökerken canının sıkıldıgını hissedebiliyorum.

valla normal granajda hangi vida varsa o vidayı kullandım ümit. altta sekmanlar olduğu için vidalar sağlam duruyor. zaten spotlar ağır değil, aluminyum malzeme. 7-8 liraya bile var bedava. gidip de "lazer kesim dış kap" için 150 lira vermeye gerek yok. 150 liraya xenon gibi uzunlu kısalı power led far yaparsın.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
inşallah abi, çok isterim. 3-5 kwlık 80 volt dc motor bulsam motosikletle direk yanındayım yaz kış dinlemem. senle Türkiye'nin ilk hybrid motorunu yapacağız inşallah.

---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 17:29 ----------



valla normal granajda hangi vida varsa o vidayı kullandım ümit. altta sekmanlar olduğu için vidalar sağlam duruyor. zaten spotlar ağır değil, aluminyum malzeme. 7-8 liraya bile var bedava. gidip de "lazer kesim dış kap" için 150 lira vermeye gerek yok. 150 liraya xenon gibi uzunlu kısalı power led far yaparsın.

güneş enerjisiylemi çalışacak ?:cherry: kalem pille mi :cherry::queen::p
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
aslında o paver ledlerden karaköyde bakmıştım ama karakoydekilerin arkası igne şeklinde.seninkiler in ucunda topuz var..resimde görmem iyi oldu uygulama daha kolay olacak tesekler maxi.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
şimdi anlaşıldı neden 90'ı geçmediği. savaşçı kalkanı gibi ön cam takmışsın ne bekliyorsun :mrgreen:

zenon'u mercekli yapmalısın. hem kendi güvenliğin hemde başkalarının güvenliği açısından... :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
şimdi anlaşıldı neden 90'ı geçmediği. savaşçı kalkanı gibi ön cam takmışsın ne bekliyorsun :mrgreen:

zenon'u mercekli yapmalısın. hem kendi güvenliğin hemde başkalarının güvenliği açısından... :)

kış vakti rüzgar strenghtine +4 aldığından kalkan şart :).

ybrnin aynası mercekli xenon gibi. ışık çizgisi otomobillerin omuz hizasını geçmiyor. lamba tipleri de aynı olduğundan ışığı dağıtacağını düşünmüyorum. olmadı yazın istanbul'a geldiğimde angelli bixenon mercek takarız.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
dün gece müzik sistemini de söktüm zcden. resimler:

anfi "pazarcı anfisi" olarak geçen mono ve 50w olduğunu iddia eden bir malzeme. ZC'nin torpidosuna koymuştum. turuncu kablolar hoparlörler, kırmızı ve siyah elektrik kabloları, çift renkli 3 kablo da ses arttırıp azaltan potansiyometrenin uzatma kabloları.

img0345aa.jpg


ybrde kaporta olmadığı için hacmi küçültebildiğim kadar küçülteyim dedim. anfinin dış kabını çıkarırken anahtar kısmı direk kestim, biraz uğraştırdı.

img0349ao.jpg


16 cm 35 rms wattlık kenwood hoparlörlerim. suya dayanıklı.

img0351ao.jpg


komple sistem

img0357au.jpg


şunu da yeni yaptırdım. hem düşünce motorun arkasını korusun di,ye hem de yan çanta yapacağım; onun ön hazırlığı diyelim.

img0361agg.jpg


şimdi motosiklet elektrik ustamın yanına gidiyorum. far açma kapama anahtarlı xenon, anahtarlı 12w power led sislerim, mp3 çalarım ve sigortalı anahtarlı akşama bitmiş şekilde resimleri atarım inşallah.

yarın akşam işyerinde 5-10 liraya maledeceğim 40 küsür litrelik yan çantalarımı yapacağım. onların resimlerini de öbürgün atarım.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
img0371ad.jpg


zcdeki xenon bu far aynasına göre olduğundan çok güzel aydınlatıyor. sadece far ayarı yapılması lazım. çok aşağı bakıyor. <b>ybr city'nin far ayarı nereden yapılıyor?</b>

img0370ai.jpg


img0369aa.jpg


bu da çakmaklık. diğer taraftaki benzin anahtarı ile de simetrik oldu

img0373az.jpg


mp3çaları ve sisleri kendim monte edeceğim. hoparlörler için 2 tane, anfi için küçük bir saklama kabı aldım. hoparlörleri plastik saklama kabıyla koruma demirine güzelce kelepçeyle vidalayacağım. küçük saklama kabına da anfiyi koyup en son da xenonun anahtarını, sislerin anahtarını ve çakmaklığın anahtarını anfiyle beraber gösterge ile ön cam arasına sabitleyeceğim.

gösterge lambalarını da ledlerle değiştikten sonra sıra yan çanta proceme gelecek.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
gösterge ampüllerini sinyal, uzun ve boş lambaları dahil hepsini led yaptım. fardaki park lambasını da 5li smd led yaptım. toplam elektrik ssiteminden 40w tasarruf ederek eklediğim diğer malzemelere kaynak yaptım. böylece aküye ve statöre fazla yük bindirmeyeceğim.

xenona, sislere, çakmaklığa ve mp3çalara ayrı hat çektim. anahtarları anfinin üstüne sabitledim. akü ucuna sigorta bağladım. bir de kimsenin göremeyeceği bir yere anahtar ekledim. çoluk çocuk uğraşıp aküyü bitirmesin diye.

imag0015r.jpg


gelen kablolar ve anfinin yeri ilk durumda böyleydi :) neyse ki kese biçe normal bi hale getirebildim. eklediğim ön camın demir ayakları bile tam oturdu. ayarlasan olmaz.

imag0016b.jpg


deneme bir iki :). her şey çalışıyor.

imag0018um.jpg


şekil olarak çok güzel oldu. bir de kor@y'ın yatığı gibi üzerine siyah kapak yapabilirsem görüntü ve işlevsellik on numara olacak. ybrnin kendi camının 2. vidasına da büyük ön camın demir ayaklarını sabitledim.

imag0021hk.jpg


sislerin ışık gücü. hem aküyü hem de tesisatı zorlamamak için gündüz sadece sisleri açacağım. görünürlük zaten on numara. böylece sürekli açık olan ön farın 35w harcaması yerine 12 w harcayıp 23w tasarruf edeceğiz. zaten gösterge ampüllerini değiştirerek 17w tasarruf etmiştik. etti mi 40w. (40 yapar esprisi yapmamak için kendimi zor tuttum).

imag0025ka.jpg


vaktim kalmadığından hoparlörlerin kabinini yapamadım. idareten gidona tek hoparlörü yerleştirdim. aslında görüntü güzel oldu? buraya tek hoparlör mü koysam??

imag0026dk.jpg


motosikletimin son hali bu. kafamdaki ybryi yüzde 90 oranında tamamladım. yan çantalar, yan çantalara ve arka çantaya fren park sinyal çekme ve hoparlörlerime kabin yaptıktan sonra metalik griye de boyarsam işim bitecek. bu akşam da bunlara devam edeceğim.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
maxi güzel olmus..müzik sesi nasıl zc ye göre..rahat duyabiliomusun..sisleride siralamıssın güzel olmuşş..ybr ye tam uymus sisler.hem yüksekte oldugu için daha net gösterir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst