- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,463
- Konu Yazar
- #1
eskiden çok uğraşıp ihtiyacım olan her şeyi yaptığım mondial 150 zcmin uzun yolda sürekli sorun çıkarmasından dolayı gidip en sorunsuz motosiklet ünvanına sahip ybr 125 aldım. 2010 model city modeli.
mondial'i satacağım, üzerindeki ekstralara göre yüksek fiyat söylediğimden (michelin lastik, xenon far, 12w power led sisler, mp3 çalabilen gidondan ses kontrollü küçük bir müzik sistemi) uzun zamandır satamıyorum. ben de mondialden kurtarabildiğim kadar malzemeyi kurtarıp ybrme takmayı planlıyordum. sonunda can sıkıntısından motoru sökmeye başladım. şimdilik xenon farla power led sis farlarımı söktüm. mp3 çaları da yarın gece işyerinde sökeceğim.
sisleri park lambasındna paralel çekerek bağlamıştım. önce bunları sökmem gerekiyor.
aynayı çekiştirip arka döküm demirini kırabilen (!) ayna meraklısı kadınlar yüzünden şöyle bi çözüm bulup sis farını da aynı yere silikonla ve demir plakayla montelemiştim. görüntü kötü olabilir ama orijinal halinden daha sağlamdı
.
maket bıçağı ve keski yardımıyla çıkarabildim bayağı uğraştırdı.
malum sis farları. 300 lümen ışık veriyor. duylu sistem yaptığımdan takıp çıkarma 1 çevirmeye bakıyor. motosikletin üzerindeki herhangi bir vida üzerine kelepçeyle montelenebiliyor.
biraz bulanık çıkmış, sonuç olarak 10 metreye kadar önüm gündüz gibi. gidonu çevirince alttaki ışıklar viraj içini aydınlatıyor
. opel bile 2011de otomobillerine böyle bir özellik ekledi :bounce::bounce:
aradan hazır açmışken xenonu da sökeyim dedim. balastımız. altındaki 3 parça çift taraflı bantı çıkarana kadar elim parçalandı.
farımız. h4 lamba silikonlar yüzünden zor sökülecek.
hemşehriler yanyana. yalnız 39 kmdeki motosikleti geçen çalıştıramamışlar...
xenon lambanın uzun ve kısalarının artıları olması lazım. bi kısadevre yüzünden ustaya gitmek zorunda kalmıştım, bu kısmı başka bir yerden artı alarak halletti ne desem yalan olur.
silikon dediğim gibi zorladı biraz. bu farı komple unnamed'den almıştım. hatırladın mı abi
?
xenon tesisatının komple sökülmüş hali.
bunlar da sisler. çok karışmış, tesisatını baştan yapacağım. angel gibi bişey denemiştim, ybrye takamam o da iptal olacak.
motoru parça arttırmadan geri toplayabildim. demek usta değilmişim :cherry:
sisleri ybrye monte edeceğim demir ayaklar.
bu da tüm malzemelerin takılacağı kar canavarım. 15 günde 460 km yaptım her taraf kar olmasına rağmen.
ısı tabancası alırsam şu ön camı orijinal ön camın üstüne monteleyeceğim. şimdi çok şekilsiz duruyor ğeşinen haklısınız diyorum.
öbürgün mp3çaları da sökeceğim. sislerle mp3 çaları ben bağlayabilirim ama xenonun tesisatını bir kere yaktığımdan onu ustaya danışıp gözü önünde yapacağım. resimlerin devamı gelecek yani.
inşallah resimler düzgün çıkar. okuduğunuz için teşekkürler.
mondial'i satacağım, üzerindeki ekstralara göre yüksek fiyat söylediğimden (michelin lastik, xenon far, 12w power led sisler, mp3 çalabilen gidondan ses kontrollü küçük bir müzik sistemi) uzun zamandır satamıyorum. ben de mondialden kurtarabildiğim kadar malzemeyi kurtarıp ybrme takmayı planlıyordum. sonunda can sıkıntısından motoru sökmeye başladım. şimdilik xenon farla power led sis farlarımı söktüm. mp3 çaları da yarın gece işyerinde sökeceğim.
sisleri park lambasındna paralel çekerek bağlamıştım. önce bunları sökmem gerekiyor.
aynayı çekiştirip arka döküm demirini kırabilen (!) ayna meraklısı kadınlar yüzünden şöyle bi çözüm bulup sis farını da aynı yere silikonla ve demir plakayla montelemiştim. görüntü kötü olabilir ama orijinal halinden daha sağlamdı
maket bıçağı ve keski yardımıyla çıkarabildim bayağı uğraştırdı.
malum sis farları. 300 lümen ışık veriyor. duylu sistem yaptığımdan takıp çıkarma 1 çevirmeye bakıyor. motosikletin üzerindeki herhangi bir vida üzerine kelepçeyle montelenebiliyor.
biraz bulanık çıkmış, sonuç olarak 10 metreye kadar önüm gündüz gibi. gidonu çevirince alttaki ışıklar viraj içini aydınlatıyor
aradan hazır açmışken xenonu da sökeyim dedim. balastımız. altındaki 3 parça çift taraflı bantı çıkarana kadar elim parçalandı.
farımız. h4 lamba silikonlar yüzünden zor sökülecek.
hemşehriler yanyana. yalnız 39 kmdeki motosikleti geçen çalıştıramamışlar...
xenon lambanın uzun ve kısalarının artıları olması lazım. bi kısadevre yüzünden ustaya gitmek zorunda kalmıştım, bu kısmı başka bir yerden artı alarak halletti ne desem yalan olur.
silikon dediğim gibi zorladı biraz. bu farı komple unnamed'den almıştım. hatırladın mı abi
xenon tesisatının komple sökülmüş hali.
bunlar da sisler. çok karışmış, tesisatını baştan yapacağım. angel gibi bişey denemiştim, ybrye takamam o da iptal olacak.
motoru parça arttırmadan geri toplayabildim. demek usta değilmişim :cherry:
sisleri ybrye monte edeceğim demir ayaklar.
bu da tüm malzemelerin takılacağı kar canavarım. 15 günde 460 km yaptım her taraf kar olmasına rağmen.
ısı tabancası alırsam şu ön camı orijinal ön camın üstüne monteleyeceğim. şimdi çok şekilsiz duruyor ğeşinen haklısınız diyorum.
öbürgün mp3çaları da sökeceğim. sislerle mp3 çaları ben bağlayabilirim ama xenonun tesisatını bir kere yaktığımdan onu ustaya danışıp gözü önünde yapacağım. resimlerin devamı gelecek yani.
inşallah resimler düzgün çıkar. okuduğunuz için teşekkürler.
Son düzenleme: