Eveeettt sevgili arkadaşlar,
MT nin Yaz Partisinin ilk fotoları ıscak ıscak benden
Bendeniz gençler tarafından denizciamca olarak nitelendirilip, partinin tadının kaçtığını anladım ve erkenden kaçtım.

ale: Alacağınız olsun

ale: ''Ben de dans edebilirim, bari denizcieylemin yüzüsuyu hürmetine azcık takılayım kenarda'' diye yalvarmama bile aldırmadılar

ale: Prontesto edip, biz bütün ittiyarlar ayrıldık güzelim partiden:queen: (Laf aramızda, biz gidiyoz deyince, amman abi nereye, sensiz partimi olur, falan da dimedi hayınlar

Yalan olmasın, bir ara Skull'um Hunter'ım abi nereye falan gibi bişiyler dedi ama, bir elinle ağzının sağ tarafını kapatıyordu:queen
La olm Mete'nin Handrosu, ahın mı duttu ne

İştee buluşma mekanı çaybahçesi görüntüleri, İhsan Hakan, Halis (silah1), Mehmet (Discordian), Buraki77 beyefendiler ve Yasemin77, denizcieylem Hanımefendiler:cat:
Sevgili MT sakinleri, gece bizim için erken bittiğinden şimdilik benden bu kadar. Aslında çok foto çektimdi ama Tuğrulun makine ile, eklenecektir coşma sahneleri, biz giderken gece yeni başlıyordu

olsun ben de uyurum miss gibi:queen::queen:
Emeği geçen arkadaşlarımıza en içten selamlarımızı yolluyoruz.:rendeer::rendeer: