20 Temmuz 2007 - MT Yaz Partisi - 2007@2007 CT Lucky Party

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
evt arkadaşlar yok mu başka katılan sora ağlamayın gidemedik diye:mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hadi ya gençlik bu kadarmıyız...hadi hadi eller havaya İst.MT...::haapppy:::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında moturla gelmek istemiyomda mecburen gelicem artıkın mazallah benzinim falan biter artçıma bi damacanna benzin taşıttırcam kucaanda
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ahada partiii yavf iyiki istanbuldan çıktık heee hemen partiyi kurmuşsunuz hee
tamda saati bee bensiz parti heee :pr:neyse resimler çıksında kendimizi avutalım
bari zonguldaktan sevgilerle ver çoşkuyu ver ver verrrr ::pulp::::cheeeeer
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
yaa millet eğleniyo. ben evde kös kös oturuyorum bu hiç adil değil yaaa :salut:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
demin partiden ayunun biri aradı...şarkı dinletti...akşama çıkar o ayu...bana ayar yapıyo...bak gelmedin nası eğleniyoz şekli...hadi len...ne işim var bangır bangır müzük içinde...gencsiniz eğlenin...bizden geçti...:pkafam alıyomu demiyonuz...:cherry:

başka bir ayuda taa Sultanbeyliden geldi...kimbilir nası döncek geriye...şimdi hoppidi hopidi takılıyodur...buna boşa ayu demiyom...yengeyle gideceğine erkek kardeşiyle gitmiş...ne diyim...zopalık...:cherry:


muzo bey sizede ayrıca teesüf ederim...demek belli bir yaştan sonta tebeşirmi patlıyormuş ne....:queen:biz 2 ihtiyar Kalamışta takılırdık...:queen:biz Çamlıcanın 3 gülüyüzz....:cherry:

evt arkadaşlar yok mu başka katılan sora ağlamayın gidemedik diye:mrgreen:

la olm iki dakka otur bi kıçının üstüne...:pheryerde sen varsın gardaşım...bi dur yav...başım döndü..:cherry:

Orada olmaya çalışacağım :)

heh bi sen eksiktin.............:paman geri kalmayın...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Eveeettt sevgili arkadaşlar,
MT nin Yaz Partisinin ilk fotoları ıscak ıscak benden:p

Bendeniz gençler tarafından denizciamca olarak nitelendirilince, partinin tadının kaçtığını anladım ve erkenden tüydüm.:pale: Alacağınız olsun :pale: ''Ben de dans edebilirim, bari denizcieylemin yüzüsuyu hürmetine azcık takılayım kenarda'' diye yalvarmama bile aldırmadılar:pale: Prontesto edip, biz bütün ittiyarlar ayrıldık güzelim partiden:queen: (Laf aramızda, biz gidiyoz deyince, amman abi nereye, sensiz partimi olur, falan da dimedi hayınlar:p Yalan olmasın, bir ara Skull'um Hunter'ım abi nereye falan gibi bişiyler dedi ama, bir elinle ağzının sağ tarafını kapatıyordu:queen:)

La olm Mete'nin Handrosu, ahın mı duttu ne:p:p

İştee buluşma mekanı çaybahçesi görüntüleri, İhsan Hakan, Halis (silah1), Mehmet (Discordian), Buraki77 beyefendiler ve Yasemin77, denizcieylem Hanımefendiler:cat:


Shot with FinePix A205 at 2007-07-21

Alper Tim ve TİM'i:cat: çaylar neffisti:p (ballandıracağızya geziyi:p)

Shot with FinePix A205 at 2007-07-21

Motorlarımızı bırakmaya karar vermiştik neredeyse hepimiz, ama herkes moturla gelmişti yaaa:mrgreen: İşallah Sarfoş Kafa kullanan çıkmaz:cat: Gerçi baktım, neredeyse tüm arkadaşlar dayandılar meyma suyuna:queen:


Shot with FinePix A205 at 2007-07-20

Arkadaşlar mekan süperdi:pale: ama işte biz...:pale: dansamadım şööle doya doya, oysa gençlerin bilmediği ne fügürler vardı bende:queen:


Shot with FinePix A205 at 2007-07-20

Össge hanım Gecenin süpperi, İbo ise Gecenin GELİŞMİŞİ :queen::queen:


Shot with FinePix A205 at 2007-07-20

Motorlarımızı da inci gibi dizmişiz yaavv:rendeer:


Shot with FinePix A205 at 2007-07-20

Sevgili MT sakinleri, gece bizim için erken bittiğinden şimdilik benden bu kadar. Aslında çok foto çektimdi ama Tuğrulun makine ile, eklenecektir coşma sahneleri, biz giderken gece yeni başlıyordu :) olsun ben de uyurum miss gibi:queen::queen:

Emeği geçen arkadaşlarımıza en içten selamlarımızı yolluyoruz.:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
başka bir ayuda taa Sultanbeyliden geldi...kimbilir nası döncek geriye...şimdi hoppidi hopidi takılıyodur...buna boşa ayu demiyom...yengeyle gideceğine erkek kardeşiyle gitmiş...ne diyim...zopalık...:cherry:

la kutup ayusu sen neden gelmedin sen yokken coşamadım
ayrıca bende erken ayrıldım beyoğlundayım bi duş geceye devam bu arada sultanbeyliye giriş kapanmıştır şimdik :queen:


Eveeettt sevgili arkadaşlar,
MT nin Yaz Partisinin ilk fotoları ıscak ıscak benden:p

Bendeniz gençler tarafından denizciamca olarak nitelendirilip, partinin tadının kaçtığını anladım ve erkenden kaçtım.:pale: Alacağınız olsun :pale: ''Ben de dans edebilirim, bari denizcieylemin yüzüsuyu hürmetine azcık takılayım kenarda'' diye yalvarmama bile aldırmadılar:pale: Prontesto edip, biz bütün ittiyarlar ayrıldık güzelim partiden:queen: (Laf aramızda, biz gidiyoz deyince, amman abi nereye, sensiz partimi olur, falan da dimedi hayınlar:p Yalan olmasın, bir ara Skull'um Hunter'ım abi nereye falan gibi bişiyler dedi ama, bir elinle ağzının sağ tarafını kapatıyordu:queen:)

La olm Mete'nin Handrosu, ahın mı duttu ne:p:p

İştee buluşma mekanı çaybahçesi görüntüleri, İhsan Hakan, Halis (silah1), Mehmet (Discordian), Buraki77 beyefendiler ve Yasemin77, denizcieylem Hanımefendiler:cat:

Sevgili MT sakinleri, gece bizim için erken bittiğinden şimdilik benden bu kadar. Aslında çok foto çektimdi ama Tuğrulun makine ile, eklenecektir coşma sahneleri, biz giderken gece yeni başlıyordu :) olsun ben de uyurum miss gibi:queen::queen:

Emeği geçen arkadaşlarımıza en içten selamlarımızı yolluyoruz.:rendeer::rendeer:

abicim senlen tanıştığımıza çok memnun olduk ben ve gardaşım 10 numarasın :cat:
bu arada hani bizim prizmatik fotolar :silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst