20 Temmuz 2007 - MT Yaz Partisi - 2007@2007 CT Lucky Party

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
evet güzel bir geçeydi, teşekkürler.
ismail ne zaman kalktın olm sen yaaa :cherry:
Artık bundan sonra bir mangal partisi bekliyoruz :)

savaş bırak mangal ı deniz yapalım serinliyelim acilen hadi millet deniz olsun artık ( ulu admin bizi serinlet ) :queen:

denizcimuzaffer kalan resimleride yüklermisin bakalım neler olmuş bizden sora aklımız orda kaldı ama napalım erken çıkmak gerekıyodu
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaavv Arkadaşlar:pale:
Fotoları ben çektim ama, bu bana Tuğrul arkadaşımızın tevdii ettiği bir görevdi. Fotolar onun makinesinde:p Kendisinin eklemesi için bekleyeceğiz artıkın:mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla normalde geceden başlamanız lazımdı foto atmaya :p Performans düşüklüğü seziyorum :mrgreen: :queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Araştırmacı gazeteci olarak burdan metehan' a sesleniyorum senin için konsolosluktan vize alamadığı için aramıza katılamadı dediler doğruluk derecesi nedir ?
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Evet çok güzel bir gece oldu katılan herkese teşekkürler.
Görkemin dediği gibi bende bi kaç video var tam bomba. :mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
içki fiyatlarından sonra resimleridemi satacaksınız arkadaşlar :mrgreen::mrgreen:
herşey para demek değildir :p
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Ben de çok teşekkur ederim....

Özellikle forrap kardeşimiz her misafirimiz ile tek tek ilgilendi ;

Saolsun :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ama sizin buluşma İzmir'de olmadı mı Hakan abi :mrgreen: Yoksa gece İstanbul'a mı geçtiniz :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
img1444customgu1.jpg


img1445customdt4.jpg


img1446custombb0.jpg


img1447customln4.jpg


img1448customuc1.jpg


img1449customez4.jpg


img1450customnt5.jpg
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İstanbul lu dostların eğlenmesine sevindim:)İstanbul MT ye saygılar sevgiler:) Video ve fotoları bekliyoruz:)

Ben de çok teşekkur ederim....

Özellikle forrap kardeşimiz her misafirimiz ile tek tek ilgilendi ;

Saolsun :)

Abi topicleri karıştırdın :queen:
Bizim topic bu değil,bu İstanbul lu dostlarımızın topici,bizimki değil:) Bizim topicin linki aşağıda :wiinkk:;
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/33961-%5Bmt-izmir%5D-20-temmuz-toplantisi-inciralti-gurme-deyiz.html
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Gerçekten gecede emeği geçen herkese teşekkürler.
Mekan güzeldi. Fiyatlar tabiki pahalı haliyle boğazda bir mekan. Siz onu bunu bırakın bizim arkadaş meyva kokteyline 25YTL Verdi :) En pahalı içki:)
Ben perklüsyonda dansçı da yakalaamadım malesef.
ORadan da Cahide Sayfiyeye gittik. Orada motoru beklediğimden iyi karşıladılar :) giriş 35YTL ve ne istersen içebiliyorsun.
03:30 da oradan çıktık. Sabah da 7 de kalktım. Aile kahvaltısı sonra alışveriş.
Ancak eve girdim resimleri gönderdim Erhan'a :)
Budur yani :):bounce::cat:


Bu fotodaki araba içindekiler camdan sordular neydi o diye :)
"laser" dedim
"eee napıyor resime " dediler
"Renk katıyor" dedim hahahahahha
çok güldük yaaaa :):queen::cherry:
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bunlarda Videolar çok karanlık ve birşey anlaşılmıyor :mrgreen:

MT Halay Çekiyor
[yt]9YUxQLtG8d8[/yt]

Gecenin adamı İbrahim :p
[yt]q7OajFkkW9I[/yt]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst