demin partiden ayunun biri aradı...şarkı dinletti...akşama çıkar o ayu...bana ayar yapıyo...bak gelmedin nası eğleniyoz şekli...hadi len...ne işim var bangır bangır müzük içinde...gencsiniz eğlenin...bizden geçti...

kafam alıyomu demiyonuz...:cherry:
başka bir ayuda taa Sultanbeyliden geldi...kimbilir nası döncek geriye...şimdi hoppidi hopidi takılıyodur...buna boşa ayu demiyom...yengeyle gideceğine erkek kardeşiyle gitmiş...ne diyim...zopalık...:cherry:
muzo bey sizede ayrıca teesüf ederim...demek belli bir yaştan sonta tebeşirmi patlıyormuş ne....:queen:biz 2 ihtiyar Kalamışta takılırdık...:queen:biz Çamlıcanın 3 gülüyüzz....:cherry:
la olm iki dakka otur bi kıçının üstüne...

heryerde sen varsın gardaşım...bi dur yav...başım döndü..:cherry:
heh bi sen eksiktin.............

aman geri kalmayın...:cherry: