20 Temmuz 2007 - MT Yaz Partisi - 2007@2007 CT Lucky Party

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Kıllıtarkan beyfendi, motor alıp üzerine binemeyecek kadar motor aşığıdır, kıyamıyo motorlara:p

abim, her zaman beraberiz:cat: Görüşeceğiz muhakkak (handrosa haber verme, bozmasın muhabbetimizi:queen::queen:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
demin partiden ayunun biri aradı...şarkı dinletti...akşama çıkar o ayu...bana ayar yapıyo...bak gelmedin nası eğleniyoz şekli...hadi len...ne işim var bangır bangır müzük içinde...gencsiniz eğlenin...bizden geçti...:pkafam alıyomu demiyonuz...:cherry:

başka bir ayuda taa Sultanbeyliden geldi...kimbilir nası döncek geriye...şimdi hoppidi hopidi takılıyodur...buna boşa ayu demiyom...yengeyle gideceğine erkek kardeşiyle gitmiş...ne diyim...zopalık...:cherry:


muzo bey sizede ayrıca teesüf ederim...demek belli bir yaştan sonta tebeşirmi patlıyormuş ne....:queen:biz 2 ihtiyar Kalamışta takılırdık...:queen:biz Çamlıcanın 3 gülüyüzz....:cherry:



la olm iki dakka otur bi kıçının üstüne...:pheryerde sen varsın gardaşım...bi dur yav...başım döndü..:cherry:



heh bi sen eksiktin.............:paman geri kalmayın...:cherry:


Ewde möl möl oturacağına sende gitseydin..... Aman para harcama.... Kıpti fürek seni....

Gez dolaş yaşın geçiyo olm....Bidaha gelmez bu günler...Oturur ağlarsın zamanı gelince.....:cat::cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ewde möl möl oturacağına sende gitseydin..... Aman para harcama.... Kıpti fürek seni....

Gez dolaş yaşın geçiyo olm....Bidaha gelmez bu günler...Oturur ağlarsın zamanı gelince.....:cat::cat:

Alp Tunay,
sen niye gelmedin:silent: İzmirden buraya ne varkine, aç gazı 5 saatte buradasın:mrgreen: (Ama sana diyim mi, bu MT yaşlılara acımıyo, huzurevi ne koyarlar adamı vallah:p)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
walla şuanda hasetimden çatlıyorum yaa bende orda olmalıydımmm:salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alp Tunay,
sen niye gelmedin:silent: İzmirden buraya ne varkine, aç gazı 5 saatte buradasın:mrgreen: (Ama sana diyim mi, bu MT yaşlılara acımıyo, huzurevi ne koyarlar adamı vallah:p)

Aynı anda bizimde toplantımız vardı..... Tanışma toplantısı.... Daha önemli olmasa düşünürdüm....
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
demin partiden ayunun biri aradı...şarkı dinletti...akşama çıkar o ayu...bana ayar yapıyo...bak gelmedin nası eğleniyoz şekli...hadi len...ne işim var bangır bangır müzük içinde...gencsiniz eğlenin...bizden geçti...:pkafam alıyomu demiyonuz...:cherry:

biri benden bahsetti galiba...:cherry: olm hakettin ama sen onu...sana dedik senin parçaların çalıcak ortam çoşucak inlicek falan dinletemedikki...yok bilmiyorum yok belki gelirim falanlar filanlar...biz gittik mis gibi eğlendik...baktım senin M.Ö. zamanından kalma 90'ların pop parçaları çalıyo yıkılıyo ortalık dedim şuna bi nispet yapayım...:p hakettin sen onu...lafa bak...kafa kaldırmıyomuş...duyanda sanarki 45-50 yaşlarında falan yarmagül...:mrgreen: sen gelmediğine yan...:p

resimler yarına arkadaşlar bende pil bitti...off modundayım...bu arada emeği geçen herkese teşekkürler...:rendeer:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ortam güzeldi ama içkiler çok pahalıydı ilk bira 20 YTL, sonrakiler 15 YTL, meyve suyu 10 YTL, votka 25 YTL... Ancak bir bira içebildim, zaten motorla gittiğimiz için birden fazlası iyi olmazdı. Gecenin en hareketli insanı İbrahim'di. İbo bak bu sefer resimlerini çekip siteye koymadım rezil olma diye. Kursta elinde kadın çantasıyla dolaşırken çektiğim fotoğraflar gibi güzel pozlar vardı bu gece de. Alper ile elele, kolkola falan :mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Ortam güzeldi ama içkiler çok pahalıydı ilk bira 20 YTL, sonrakiler 15 YTL, meyve suyu 10 YTL, votka 25 YTL... Ancak bir bira içebildim, zaten motorla gittiğimiz için birden fazlası iyi olmazdı. Gecenin en hareketli insanı İbrahim'di. İbo bak bu sefer resimlerini çekip siteye koymadım rezil olma diye. Kursta elinde kadın çantasıyla dolaşırken çektiğim fotoğraflar gibi güzel pozlar vardı bu gece de. Alper ile elele, kolkola falan :mrgreen:


gelemediğim için üzülüyorum aslında ama ne kadar pahalıymış iyikide gitmemişim dedim bi an:queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ortam güzeldi ama içkiler çok pahalıydı ilk bira 20 YTL, sonrakiler 15 YTL, meyve suyu 10 YTL, votka 25 YTL... Ancak bir bira içebildim, zaten motorla gittiğimiz için birden fazlası iyi olmazdı. Gecenin en hareketli insanı İbrahim'di. İbo bak bu sefer resimlerini çekip siteye koymadım rezil olma diye. Kursta elinde kadın çantasıyla dolaşırken çektiğim fotoğraflar gibi güzel pozlar vardı bu gece de. Alper ile elele, kolkola falan :mrgreen:

Sizden sonra biz daha da coştuk... Erhan abi bir ara video çekti asıl onlar yayınlanırsa sen gör şenliği :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Metehan abim bende seni baska bir yere davet edecegim üzme sen o güzel canını :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
Gece iyiydi arkadaşlar, emeği gecen herkese teşekkürler.

Boy orada o tarz mekanların içinde daha ucuza içemezdik zannedersem. Biliyorsunki bizim memlekette kör tuttuğunu topal bulduğunu hesabı.. Acıkcası oraları bizi aşar derim başka bişi demem. genede güzel mekan ve güzel çalıyorlardı. Biz çıkarken ortam daha yeni ısınıyordu ve perküsyoncular içeri giriyordu gerisini siz hesabedin ve ardından tans şovu falan da varmış.. 01:30 dan sonra kalan olupta gören varsa anlatsın geri kalanını.. :wiinkk:
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
Gece iyiydi arkadaşlar, emeği gecen herkese teşekkürler.

Boy orada o tarz mekanların içinde daha ucuza içemezdik zannedersem. Biliyorsunki bizim memlekette kör tuttuğunu topal bulduğunu hesabı.. Acıkcası oraları bizi aşar derim başka bişi demem. genede güzel mekan ve güzel çalıyorlardı. Biz çıkarken ortam daha yeni ısınıyordu ve perküsyoncular içeri giriyordu gerisini siz hesabedin ve ardından tans şovu falan da varmış.. 01:30 dan sonra kalan olupta gören varsa anlatsın geri kalanını.. :wiinkk:

evet güzel bir geçeydi, teşekkürler.
ismail ne zaman kalktın olm sen yaaa :cherry:
Artık bundan sonra bir mangal partisi bekliyoruz :)
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
günaydın millet ahanda yeni ayıldım walla:)
gece beklenildiği üzere saat 1 den sora patladı kalamayan arkadaşlar dertlerine yansın :p
gelişmiş ibo kardeşim partinin adamı seçildi::coool::
evt fiyatlar yüksekti ancak o tarz yerlerde bu fiyatlar gayet makul ama çok pahalıydı içemedik diyen arkadaşlara duyrulur bizim arkadaşın barında bira 1,00 ytl oldu yaz kampanyası:queen::queen::queen:
gecenin finaline doğru biz coşarken ben önce tv geldi çekim yapıyolar sandım meğersem bizim erhan video ya çekiomuş bizde halay çekiyoduk::pulp::::pulp:::flower::flower:
çıkmamıza yakın bi görevli, geldi ve adam başı 15 ytl istedi bizden çok oynamışız yer işgal parasıymış :farao::farao:
bizde o olaydan sora kapının önünde oynadık birazda::pulp:::flower::flower:
sorada evlere dağıldık:cat:
gelen gelemeyen herkese teşekkürlerimi sunuyorum :bestmt:
yakında yeni bi organizasyonda gene görüşeceğiz :wiinkk:
bakırköy sahilde yeni bi mekan varmış orayla bi görüşücem bi toplantı patlatırız artık süprizli bi yermiş gidip bi göreyim ben yeri:queen::queen::bounce::bounce:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Ortam güzeldi ama içkiler çok pahalıydı ilk bira 20 YTL, sonrakiler 15 YTL, meyve suyu 10 YTL, votka 25 YTL... Ancak bir bira içebildim, zaten motorla gittiğimiz için birden fazlası iyi olmazdı. Gecenin en hareketli insanı İbrahim'di. İbo bak bu sefer resimlerini çekip siteye koymadım rezil olma diye. Kursta elinde kadın çantasıyla dolaşırken çektiğim fotoğraflar gibi güzel pozlar vardı bu gece de. Alper ile elele, kolkola falan :mrgreen:
Ya bırak abi zaten senin yüzünden daha eğlenemedim.:pr:Evet bak bende senden bi intikam almayı düşünüyordum çok iyi hatırlattın.:cherry:
Güzel bir geceydi kendi adıma inanılmaz eğlendim.Geceye benimle katılan Özge arkadaşımada ayrıca Teşekkür etmek isterim.Bu arada geziyi organize eden bize davetiyeleri veren içeridede gerçekten kendi adıma bizim için çok koşturduğunu bizi eğlendirmek için çok uğraştığını gördüğüm Tuğrul arkadaşımıza buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.:rendeer::cat:Bu arada otoruduğumuz localar için azami en aşağı ödenecek tutarın 1000 ytl üzeri olduğunu hatırlatmak isterim.

günaydın millet ahanda yeni ayıldım walla:)
gece beklenildiği üzere saat 1 den sora patladı kalamayan arkadaşlar dertlerine yansın :p
gelişmiş ibo kardeşim partinin adamı seçildi::coool::
Aman efendim çok reca ederim nedemek yani..Gerçi bi ara halay çekip reinaya kadar g,idecektik ama zor tuttular demi :cherry:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
evt bu arada tuğrul arkadaşımızın emeklerine sonsuz teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
tamam herşey iyi güzel anladıkta resimler nerde videolar nerdeeeeeee hıııı ::pokey::::pokey::::lolabove::lolabove::xcrying:: ::xcrying:

topige çakıldım kaldım her 2 dlk'de bir F5 yapıyorum.:mrgreen:

Arkadaşlar şu resim ve video yükleme işini biraz hızlandırsak diyorum. Ömrümüz bu topicte F5 yapmaktan çürüyüm gidecek. Agaç olduk beeee::pokey:: :p
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
gecede emeği gecen herkeze teşekkürler güzel bi geceydi daha fazla kalmak isterdim ama napalım kısmet bi sonrakine :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst