- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
hehehe, şahane olucak da, moturları ne edeceğiz yavv:silent:
hehehe, şahane olucak da, moturları ne edeceğiz yavv:silent:
OOoooo Halis Bey:cat:
Beraber iki göbecik atarız karşılıklı yaavv:mrgreen:
hadi millet alkol olayına o kadar takılmayın yanınızda ıcmeyen bı arkadaş getirin en iyisi siz içersiniz yanınızdakı servis ceker
yada sabaha kadar bekleyip ayıldıktan sora mekanın temizliğine yardım eder öyle eve gidersiniz![]()
selcuk len sen arabayla gel ben motorsuz geleceğim sen beni eve bırakırsın artık akşam ben çok içecemde![]()