20 Temmuz 2007 - MT Yaz Partisi - 2007@2007 CT Lucky Party

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Alperrrrrrrrrrrrrrrrr :queen: Ezik misin olum neyden bahsediyorsun :queen:
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
17
slm arkadaslar.. tugrul ben hatırlayabilirseniz eger paintball organizasyonunda zorla yakantop oynatan arkadas.... bu parti konusu uzun zamandan beri vardı ve sonunda basardık... cuma gece 20,30 buluşmasında ben herkese davetiye vericem.. her davetiye 2 kişiliktir ve mekan sekizyüz kişi alabilmektedir.. motorlar için ücretsiz bi garajımız bulunmaktadır ve mekanın en basit tarifi beşiktaştan gelirken reinayı gecince 200 metre ilerde solda... veya türkcell arenanın tam karşısında... hepinize sevgilerle umarım sizlere güzel bi eglence sunabiliriz...:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
erhan benide yaz bende geliyoooom hic birşey yapmasam yeni arkadaşlarla tanışmak için yine gelirim ya
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
fiyatlar ne bira, votka v.s.... ona göre içmeden gelelim mekan kazansın. ama pahalı ise azcık içip geliriz be yawww..
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
hadi millet alkol olayına o kadar takılmayın yanınızda ıcmeyen bı arkadaş getirin en iyisi siz içersiniz yanınızdakı servis ceker :p
yada sabaha kadar bekleyip ayıldıktan sora mekanın temizliğine yardım eder öyle eve gidersiniz :p
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
selcuk len sen arabayla gel ben motorsuz geleceğim sen beni eve bırakırsın artık akşam ben çok içecemde :p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kıvırma modundaydımda hatun gördü mecburen geleces :(
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
hadi millet alkol olayına o kadar takılmayın yanınızda ıcmeyen bı arkadaş getirin en iyisi siz içersiniz yanınızdakı servis ceker :p
yada sabaha kadar bekleyip ayıldıktan sora mekanın temizliğine yardım eder öyle eve gidersiniz :p

selcuk len sen arabayla gel ben motorsuz geleceğim sen beni eve bırakırsın artık akşam ben çok içecemde :p

Selçuk servis çekiyormussun :cherry:
Bostancıdan geçiyor mu abicim :p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
listede metalgod +1 olarak iki kişi varım :D birde seno eklenmişim :D yani ben toplam 3 kişi geliyom partiye :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst