20-25 bin tl arası araba önerisi.

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhabalar.

Kısacası 20-25 bin tl arası bir araba alacağım.

Bana bu fiyatlar içinde yakıt, dayanıklılık ve kolay parça bulunabilmesi gibi kriterleri göz önünde bulundurarak şahin vb araçlar hariç hangi arabaları önerirsiniz ?

Aklımda Fiat albea var.

Ne dersiniz ?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
şahin hariç aklımda albea var :mrgreen: bütçeyi 20-25 olarak belirleyip hepsini vermek zorunda da değilsiniz ayrıca.. bi brodway yada toros dünyayı gezdirir
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
şahin hariç aklımda albea var :mrgreen: bütçeyi 20-25 olarak belirleyip hepsini vermek zorunda da değilsiniz ayrıca.. bi brodway yada toros dünyayı gezdirir

Haklısınız lakin şahin, broadway, toros vs gibi araçlara çok antipatim var.

En eski kasa dobloyu bile tercih ederim :)
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Kendinizi 5 daha zorlayıp i20 alabilsiniz.
Clio 3 hb alabilirsiniz.28e kadar güzel araçlar var.
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Ben de o fiyatlara araba bakıyordum üstüne 5 daha koy şunu al, onun üstüne 5 daha koy bunu alcı arkadaşlar yüzünden baktım 40bin tlden aşağı araba aldırmayacaklar bana vazgeçtim :)

Hyundai getz, fiat marea, mitsubishi lancer, mitsubishi colt, nissan almera, nissan primera, mazda 626 vs gibi araçlara bakabilirsiniz. Eski ve biraz yüksekçe kilometrelerde olacaklar ama yapacak birşey yok :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
O paralara 2010 ve üstü symbol bakabilirsiniz.
Sizin önerinizle baktım, listeye dahil ettim. Yedek parça ve yakıtı hakkında bilginiz varmıdır ?
Kendinizi 5 daha zorlayıp i20 alabilsiniz.
Clio 3 hb alabilirsiniz.28e kadar güzel araçlar var.
Clio 3 ten kastınız kaç modeller oluyor acaba ?
Ben de o fiyatlara araba bakıyordum üstüne 5 daha koy şunu al, onun üstüne 5 daha koy bunu alcı arkadaşlar yüzünden baktım 40bin tlden aşağı araba aldırmayacaklar bana vazgeçtim :)

Hyundai getz, fiat marea, mitsubishi lancer, mitsubishi colt, nissan almera, nissan primera, mazda 626 vs gibi araçlara bakabilirsiniz. Eski ve biraz yüksekçe kilometrelerde olacaklar ama yapacak birşey yok :)
:) aynen öyle ufak bütçeyle araç almaya kalkınca motosiklettede durum böyle üstüne şunu koy şunu al daha iyi deniyor.

Aslında haksızda değiller 5 bin farkla çok daha güzeli alınabiliyor ama işte sorun şu ki o 5 bin tl bulunamıyor :)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
O fiyatlara alınacak Albea, Clio , Getz gibi araçlardan, daha öncesini bilmiyorsanız çok temkinli yaklaşmanızı öneririm. Zira bu araçlar kiralık olarak en çok tercih edilen modeller, hele ki bir de dizel ise.
Yakın zamanda aynı fiyat aralığında bir akrabama araç baktık, bizim için en çok öne çıkan modeller, 2000-2004 arası Corolla (benzinli), Mazda 626 ve Fiesta idi. Sonra biyerden 5-6 daha bulunca ilk sahibini bildiğimiz bir dizel Linea aldık.
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Sizin önerinizle baktım, listeye dahil ettim. Yedek parça ve yakıtı hakkında bilginiz varmıdır ?

Daha öncesinde uzun zaman sahip olduğumuz bir araç. Yakıt olarak 1.5 dci az yakar. Kullanıma bağlı 100 km de 4-6 lt arası değişir. Parça olarak diğer markalara nazaran uygun fiyatlı. Bakım olarak da 90000 de triger bakımı 600-900 arası birşey tutuyor, diğer bakımlar ucuz. Ekonomik bir araç.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
2011 Pejo 307 vardı bi ara annemde full doluydu.Tüpü de vardı ramide 20.000 lik arabayı 5.000 verip kalanı seet yapabilirsiniz peşinatı ne kadar verirseniz bi o kadar indirim oluyor.Sizde biraz dağa iyi bir arabayı peşinatı vererek kalanı senetle yapabilirsiniz abi dağa içinize sinen bi arabanız olabilir ama borca girmek gerekir.
 
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
53
2004-2008 arası citoen C3 1.6 HDI SX bende 2003 model vardı çok tatlı araba az yakar çok kaçar. bakımlarıda uygun.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
O fiyatlara alınacak Albea, Clio , Getz gibi araçlardan, daha öncesini bilmiyorsanız çok temkinli yaklaşmanızı öneririm. Zira bu araçlar kiralık olarak en çok tercih edilen modeller, hele ki bir de dizel ise.
Yakın zamanda aynı fiyat aralığında bir akrabama araç baktık, bizim için en çok öne çıkan modeller, 2000-2004 arası Corolla (benzinli), Mazda 626 ve Fiesta idi. Sonra biyerden 5-6 daha bulunca ilk sahibini bildiğimiz bir dizel Linea aldık.
Albea yı bir tanıdığımızdan almayı düşünüyorum açıkçası. Fakat dediğiniz gibi üstüne 5 daha koyabilirsem çok daha modern görünümlü ve güzel linea var. Kafam karıştı :)
Daha öncesinde uzun zaman sahip olduğumuz bir araç. Yakıt olarak 1.5 dci az yakar. Kullanıma bağlı 100 km de 4-6 lt arası değişir. Parça olarak diğer markalara nazaran uygun fiyatlı. Bakım olarak da 90000 de triger bakımı 600-900 arası birşey tutuyor, diğer bakımlar ucuz. Ekonomik bir araç.
Anladım bilgiler için teşekkür ediyorum seçeneklerimin arasında olacak mutlaka .

Sen baya baya 2007 _ 2008 Ford Fiesta sormussun hocam
Babamda focus vardı şirket aracı, kendi focusu motor konusunda problem yaşadı simsiyah duman atıyordu şirket değiştirdi aracı. Ve iç aksamları sınıfındaki diğer araçlara göre kalitesizdi. O yüzden ford a karşı önyargılıyım . Fakat dediğiniz seçeneğe bakacağım teşekkür ederim.
2011 Pejo 307 vardı bi ara annemde full doluydu.Tüpü de vardı ramide 20.000 lik arabayı 5.000 verip kalanı seet yapabilirsiniz peşinatı ne kadar verirseniz bi o kadar indirim oluyor.Sizde biraz dağa iyi bir arabayı peşinatı vererek kalanı senetle yapabilirsiniz abi dağa içinize sinen bi arabanız olabilir ama borca girmek gerekir.
Peugeot 307 bizimde ilk aile aracımızdı bizdede yeri büyüktür :) lakin parçaları pahalı ve yakıtı yanlış hatırlamıyorsam az yakmayan bir araçtı. Epey zaman geçti gerçi üstünden.
2004-2008 arası citoen C3 1.6 HDI SX bende 2003 model vardı çok tatlı araba az yakar çok kaçar. bakımlarıda uygun.

Bakacağım teşekkür ederim. Citroen diyince nedense direk kesin parçadı pahalıdır gibi bir düşünce geliyor aklıma. Olası sorunlarda çok büyük masraflar çıkarır mı ?
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Ford kesinlikle alma.Bisiklete oksijen tüpü sıkıştırıp öyle gez ama Ford alma.Her hafta servisiyle,arızasıyla uğraşırsın.Servisleri de zaten sadece parça getirip onu takıp fiyat kitleyen adamlarla dolu.Yağını değişmek için illa masraf olsun diye tüm motoru söküp yeniden takarlar.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
2001-2003 arasi Hyundai Accent 1.5 GLX. dohc motor,çift airbag-abs-klima 4cam otomatik vs full..8sene evvel 11.500e aldim 110.000 km´deydi.şu an 265.000 de sadece triger seti,fren balatasi,yagi vs.haricinde sanayiye gitmedim,işim icabi yeri geldi bursa-eskisehir arasi kontak kapatmadim,velhasil eşşege biner gibi bindim,rampada ve duzde muadili araçlar egzozumu cok yuttu 102beygir ama avrupanin sütçu beygiri degil safkan kore beygiri..sorunsuz araç,sat deseler satmam o derece memnunun.tavsiye ederim.temizini alip memnun kalmazsan arkamdan sövebilirsin..hadi rast gelsin..
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
bende 2001 model Clio var.16v 92 bg
İlk sahibiyim
Sadece sol kapı değişti.resimleri var
105.000 km.
kız gibi.
23e bırakırım.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bundan 9 ay önce 37.000 tl nakite seat ibzia 1.0 75 hp esp li bayiden sıfır araç alınıyordu. şuan 51.000 tl. fark 14 bin tl:)

şimdi kılı kırk yararak 25 bin tl ye 2006-2007 model 10-11 yaşında aynı segment araba aranıyor.

kolay gelsin zor işler, Türk parası hep kazandırıyor,(imza yigit bulut)
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
5-10 daha koy derler bir bakarsın ferrari bakıyorsun.
Clio az yakar çok kaçar acayip prim yapar ben olsam alman. Ama tercih ediliyor milletin bir bildiği vardır.
Şu da bir gerçek bu fiyat aralığı konfor ve güvenlik anlamında kimseyi tatmin etmez. Tatmin etmesi için ya büyük motor eski lüks araç alınacak yada yeni araç alınmalı.
2.2 benzin LPG veya 1.9 dizel vectra veya benzeri laguna alınabilir. Vergi ve yakıt can yakar.
Yada konfor ve güvenlik es geçilir az yakan bir araç terxih edilir hepsi aynıdır belirleyici sadece ucuz yedek parçadır.
Hayırlısı ile.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst