20.04.2016 34 En 9844 Kağıthane Hamidiye'den Kırmızı VFR çalınmıştır.

Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Merhaba, 20.04.2016 gece yarısı saat 04:30'da Kağıthane Hamidiye mah. evimin açık otoparkından çalınmıştır. Bulanların yada görenlerin insaniyet namına haber vermeleri rica olunur.

Motosiklet bilgileri:

2007 Kırmızı(şeker yanığı) vfr 800,54000km

Ayırt edici özellikleri bixenon mercekleri farları ve ledli gsr600 aynalarıdır.

QBO9vV.jpg
[/url][/IMG]

VaWb0V.jpg
[/url][/IMG]
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
186
Geçmiş olsun ... Görüldüğünde kolayca tanınabilir gibi duruyor , inşallah kısa zamanda en az zarar ile atlatırsınız bu durumu...
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
375
Geçmiş olsun söylenecek hicbir söz yok allah bunların belalarını versin.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
51
Geçmiş olsun abi. Allah belalarını versin. Daha motorumu ekipmanımı almadan motoru nasıl çaldırmayacağımı düşünüyorum...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Geçmiş olsun. Çok sevdiğim bir motor. Rengi de mükemmel. Umarım en kısa zamanda çıkar ortaya.

Bu arada kağıthane tarafında bu heriflerin yerleri var gibi bir şey okumuştum zamanında.
Peşini bırakmayın derim.
VFR 800 için çıkma parça arayarak da motorun izini sürebilirsiniz diye düşünüyorum.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Arkadaşlar çok teşekkür ederim. Hamidiye, nurtepe'de girip çıkmadığım bir sokak kalmadı ama nafile, olay biraz daha netleşti bir motosiklet üzerinde 2 kişi gelip 5 dakika içinde motosiklet ile gidiyorlar. Motosikletin ışıkları yanıyor, çalışıp çalışmadığına emin olamıyorum. Kamera çok net değil entresan olanı immobilizer olan motosikleti çalıştırma ihtimalleri var mı? Bildiğim kadarıyla immobilizer şifreli anahtar olmadan ateşleme yapmıyor.



Geçmiş olsun. Çok sevdiğim bir motor. Rengi de mükemmel. Umarım en kısa zamanda çıkar ortaya.

Bu arada kağıthane tarafında bu heriflerin yerleri var gibi bir şey okumuştum zamanında.
Peşini bırakmayın derim.
VFR 800 için çıkma parça arayarak da motorun izini sürebilirsiniz diye düşünüyorum.


Eyvallah, nurtepe diyorlar ama bir iz yakalayamadım, motoru çalıştırıp binemeyecekleri için parçalayıp satacaklarını düşünüyorum. Netten parçacıları takibe başladım.
 
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
62
Gecmis olsun hocam kapali motosiklet garajlari var uygun fiyata bunlardan edinmeyi dusunebilirsiniz onlarda yeterli guvenlige sahip degiller ama bir kac ekleme ve rutusla is gorur seviyeye geliceklerdir
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
338
Kagithaneli olarak, kapalı garajim olmasına rağmen, benide bu haberler endişelendiriyor. Çok geçmiş olsun. Sanirim gecen o 2 kişi, Kâğıthane merkezde r25 çalmışlardı. Çalıştırmıyorlar zaten. Boşa alip, motordaki kişi diger motordaki kişiye tutunarak götürüyor. İzlediğim videodan anladığım bu.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
Kilit felan varmıydı gözüm yollarda olucak insallah bulunur

Kagithaneli olarak, kapalı garajim olmasına rağmen, benide bu haberler endişelendiriyor. Çok geçmiş olsun. Sanirim gecen o 2 kişi, Kâğıthane merkezde r25 çalmışlardı. Çalıştırmıyorlar zaten. Boşa alip, motordaki kişi diger motordaki kişiye tutunarak götürüyor. İzlediğim videodan anladığım bu.
3 kişiler galiba karşıdada kapşonlu biri vardı bence oda öyle
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
317
Bende sanayide oturuyorum görürsem burdan sana ulaşırım İnşallah bulunur. Geçmiş olsun
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
30
Gidon kilidi dahil tüm önlemlerinizi yazabilir misiniz?
Sanırım kamera kayıtları da var. Kaç dakikada çalmışlar?
Hepimize deneyim olması açısından.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Bu motosikletleri zaten immobilizer olduğundan zor çalıştırılar elektronik bir destek olmadan olmaz.. Bu nedenle motosu ya boşta görürüyorlar yada bir kamyonetin arkasına falan atıyorlar..

10 bin tL + üzerindeki motorları genelde parçalamak için çalıyorlar.. Diğerlerine binip bir tarafa atıyorlar genelde.. Bugune kadar forumda yaşanan bunlar oldu...

Bu nedenle motosikletiniz pahalı ise asla dışarda bırakmayın! Bir yere gittiğinizdede ücretli otoparka bırakın.. Ne kadar kilitlerseniz kilitleyin bir şekilde çalınma ihtimali hep var..
 
Katılım
2 Şub 2016
Mesajlar
45
Çok geçmiş olsun. İnşallah bulunur yapanlarin da Allah en kisa zamanda belasini verir. Aci icinde geberirler.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Arkadaşlar, motosikletim dün bulundu, çalınan yere yaklaşık 1,5 - 2 km uzaklıkta bir sitenin(Gürsoy sitesi) içinde bulundu. Polis haber verdi, site sakinlerinden bir amca aramış Allah razı olsun ondan, geçen ay da bir motosiklet ihbar etmiş.

Evimin açık otoparkı var fakat bina arkasında yoldan görünmüyor, kuytu bir köşede muhtemelen takip sonucunda buldular. Alarm mevcuttu spy5000, sopayı alıp aşağı inene kadar 3 -5 dakikada götürmüşler. Alarm kablolarını koparmışlar, sol ayna kayıp, arka çanta kayıp, vites kolu yamulmuş, gidon kilidini kırmışlar, sola yatırmışlar hafif çizikler var tahmini 2000tl kayıp var ama bunada şükür hiç bulunmayabilirdi. Hırsızların acemi olması ve immobilizer kurtardığını düşünüyorum. Uzman olsalarda çoktan parçaları piyasaya dağılmış olurdu.

Gidon kilidi dahil tüm önlemlerinizi yazabilir misiniz?
Sanırım kamera kayıtları da var. Kaç dakikada çalmışlar?
Hepimize deneyim olması açısından.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Bulunmasına sevindim, geçmiş olsun hocam... O masraf gözünüze hiç görünmez.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Bu güne kadar okuduğum en güzel çalıntı haberiydi bu son mesaj. Cok sevindim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst