2 zamanlı scooter motor için yardım

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
2 zamanlı scooter motora sahibim full performance pollii yağ pompam bozuldu benzine ne kadar yağ ksrışırmam lazım 1lt benzin bazında verirseniz sevnirim
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
31
Kardeşim Bence Yağ Kutusunun Kapağıyla 3 Kapak Koysan Yeterlı Olur Benimde Bozuktu Bi Zamanlar Yağ Pompası Ben öyle Yapıyodum Yetio Du Fazla Koyarsan Bujıyı Yağlar Motor Tekler
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
anlayamadım 25 grdan 50 grma kada çıkıtı 5 lt benzine 250 gr yağ koycam bu hesaba göre bi yanlışlık olmasın :salut:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Pompa bozulmadan önce 1lt yağ ile kaç km yaptığını biliyorsanız ne kadar eklemeniz gerektiğini bulabilirsin.kullandığım bws normal şartlarda 1lt yağ ile 800 km yapıyor.1 depo ile 130 km gidiyor.buda yaklaşık 6 depo yapar.1depo(5lt)için 0.17 lt yağ yapar.siz 1lt benzin olarak istediğinize göre 0.03 litre yani 30ml yapar.birz fazlasını koymaktan zarar gelmez.(bende daha önce hesaplama gereği duymamıştım:pale:yanlış varsa düzeltin arkadaşlar sadece mantık yürüttüm.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
depoya yağ karışımı ile mükemmel bir yağlanma sağlanamaz.konan yağın bir kısmı benzinle beraber yanar. bu yüzden pompa ile yağlamada ne konuluyorsa bence biraz daha fazla koymak gerekir.

polini ve malossi markaları kullanılmış motorunda. çok kaliteli markalar ve zor bulunuyor bence biraz fazla yağ koy ki zarar görmesinler.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
bir litreye 50 gram kadar koy ama yagın bir kısmı yanarak atılacaktır iyi yağlama yapamaz zor calışır buji yaglar bir an önce yağ pompası yaptırmaya gayret et
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bu 2zamanlı bws kafamı karıştırıyo bu motora kattığınız yağ normal yağdan ayrımı yani mekanizmanın yağı ayrı motora kattığınız yağ ayrı öylemi..

bide deposu kaça doluyo ve kaç km gidiyo ne kadar yakıyo..

hussarı satıp bws alacamda yardım ederseniz sevinirim..

sayfa kirliliği olmasın diye bu topice yazdım kusura bakmayın..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İki zamanlılarda karışım oranı 100:5 tir yani 1 litreye 50 gram olarak düşünmelisin
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
ya bu 2zamanlı bws kafamı karıştırıyo bu motora kattığınız yağ normal yağdan ayrımı yani mekanizmanın yağı ayrı motora kattığınız yağ ayrı öylemi..

bide deposu kaça doluyo ve kaç km gidiyo ne kadar yakıyo..

hussarı satıp bws alacamda yardım ederseniz sevinirim..

sayfa kirliliği olmasın diye bu topice yazdım kusura bakmayın..

2 zamanlı motosikletlere koyunlan mekanik yağ daha incedir.Direk silindir içerisinde benzinle birlikte yanar.Bu nedenle daha fazla yağ sarfiyatı olur ve egsoz mavi duman atar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorum o değil extrema nın dediği 1 litreye 50 gram yağ koymalısın dediği yağ sadece pistona iletiliyor galiba..

ama asıl soru şu piston yanma odasına giden yağ ile
karterde duran krank egzantrik silindir yağlanmasını sağlayan yağ ayrımı oluyor..

deposu kaça doluyo vede 10 ytl lik benzinle kaç km gidiyor..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
173
Bence depoya koyduğun yağ benzine sağlıklı karışmayabilir ve belli bi süre yağlı sonra yağsız benzin yakarsın. En yakın zamanda pompanı yaptır 2zamanlı bu affetmez kırıp çıkarmaya çok meraklı bunlar bi taraflarını.hem pompa devire göre yağ verip fazla yada eksik yağlamayı önler. Fakat sen bi süre idare etçem diyosan %5 yağ konuluyo
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
sorum o değil extrema nın dediği 1 litreye 50 gram yağ koymalısın dediği yağ sadece pistona iletiliyor galiba..

ama asıl soru şu piston yanma odasına giden yağ ile
karterde duran krank egzantrik silindir yağlanmasını sağlayan yağ ayrımı oluyor..

deposu kaça doluyo vede 10 ytl lik benzinle kaç km gidiyor..

Yamaha bws lerde karter yağı olmaz sadece yağ deposuna yağ koyarsın bu yağda benzine karışarak krank kolunu ve kranka bağlı olan rulmanları yağlamak içindir.
yağ deposu bozuldugunda benzine koyarakta aynı işlem sürdürülür :)

Bence depoya koyduğun yağ benzine sağlıklı karışmayabilir ve belli bi süre yağlı sonra yağsız benzin yakarsın. En yakın zamanda pompanı yaptır 2zamanlı bu affetmez kırıp çıkarmaya çok meraklı bunlar bi taraflarını.hem pompa devire göre yağ verip fazla yada eksik yağlamayı önler. Fakat sen bi süre idare etçem diyosan %5 yağ konuluyo

Alında tam tersi yağ pompasının bozulduğunu anlayamazsın ama benzine karıştırdığın yağ herzaman benzinle kalır eşit şekilde karışmış olur :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
ya bu 2zamanlı bws kafamı karıştırıyo bu motora kattığınız yağ normal yağdan ayrımı yani mekanizmanın yağı ayrı motora kattığınız yağ ayrı öylemi..

bide deposu kaça doluyo ve kaç km gidiyo ne kadar yakıyo..

hussarı satıp bws alacamda yardım ederseniz sevinirim..

sayfa kirliliği olmasın diye bu topice yazdım kusura bakmayın..

mineral,yarı sentetik,sentetik olarak 2 zamanlı motosiklet yağları mevcut.BWs nin yağ deposu ayrıdır.1lt yağ ile normal kullanımda 800 km yapıyorum.benzin deposu 5.2lt dir.doldurduğum depoyla yine normal şartlarda 130 km yapıyorum.bu değerler şartlara göre azalıp artabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst